Conall Skrevet 11. april 2023 #1 Del Skrevet 11. april 2023 Blir plaget av en synsk mann. Er så lei. Han har veldig merkelige evner. Senser han på avstand heletiden. Og det verste er at han merker hvis jeg bare så vidt tenker på han. Kjenner denne telepatiske kontakten så sterkt at jeg vet jeg ikke innbiller meg det. Snakket med snåsammannen for noen år siden. Han spurte: er det seksuelt? jeg: ja. Han: slutt med det! jeg: er det noe galt med meg eller er det han som gjør det? han: det er han som gjør det ikke noe galt, men det er ikke noe farlig. Noe mer sa han ikke. Han sa ikke om det ville gå over eller ikke. Denne personen som plager meg vekker meg på natta og tar på meg seksuelt. …. Noen som har lignende erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #2 Del Skrevet 11. april 2023 Prøvd denne: Anonymkode: c1b91...89a 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Conall Skrevet 11. april 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 11. april 2023 Av en eller annen grunn har han ødelagt selvtilliten min også. Og føler at det han gjør er min skyld. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #4 Del Skrevet 11. april 2023 Du får anmelde ham for overgrep. Anonymkode: aa0f2...cfb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #5 Del Skrevet 11. april 2023 Conall skrev (13 minutter siden): Av en eller annen grunn har han ødelagt selvtilliten min også. Og føler at det han gjør er min skyld. Då må du forsøke å bygge deg opp igjen. Begynn gjerne med øvingar for dei 3 nederste chakraane pluss for lower dan tian ❤️ Du kan også få hjelp av andre. Søk fellesskap i meditasjonsgruppe, yoga-gruppe, bønnegruppe, tai chi-gruppe eller rett og slett eit vanlig blandakor! Kanskje du allereie har forsøkt noko av dette? Anonymkode: c1b91...89a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #6 Del Skrevet 11. april 2023 Tving deg selv til å overse det du sanser. Ikke gi det oppmerksomhet. Si høyt "du er ikke velkommen her" "kom deg ut!". Rist det av deg. Boundaries to freedom -du må sette grenser for å bli fri! Anonymkode: d50a1...19a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #7 Del Skrevet 11. april 2023 Likner på psykose/paranoide tanker Anonymkode: 2d083...d3e 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå