AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #1 Del Skrevet 11. april 2023 Skal tegne (og sende av gårde)en digital logo som jeg har tegnet for hånd. Kan jeg gjøre dette via et tegneprogram på IPad? Anbefalinger? Og bør jeg ha en Apple Pen? I såfall, hvilken? Del gjerne erfaringer og råd😊Takk! Anonymkode: 16bb8...d3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #2 Del Skrevet 11. april 2023 Du bør ha Apple pen. Kjøp en som passer til iPaden din. Tegner ikke selv, mengde hørt procreate skal være brukbar. Anonymkode: a1ff0...5cc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #3 Del Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du bør ha Apple pen. Kjøp en som passer til iPaden din. Tegner ikke selv, mengde hørt procreate skal være brukbar. Anonymkode: a1ff0...5cc Takk for svar😊 Fant forslag på mange programmer i går, og jeg mener Procreate var en av dem 👍 Tar gjerne i mot flere forslag, om noen har gode erfaringer. Ts Anonymkode: 16bb8...d3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 11. april 2023 #4 Del Skrevet 11. april 2023 Jeg bruker Procreate og Apple Pencil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. april 2023 #5 Del Skrevet 11. april 2023 Lill3My skrev (1 time siden): Jeg bruker Procreate og Apple Pencil. Så fine! 👏😊 Takk for svar! Er det er greit program å lære seg? Og kan man sende filer med det man har laget, på mail el? Og til slitt - betaler du en månedsgebyr for dette tegneprogrammet? ts Anonymkode: 16bb8...d3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 11. april 2023 #6 Del Skrevet 11. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så fine! 👏😊 Takk for svar! Er det er greit program å lære seg? Og kan man sende filer med det man har laget, på mail el? Og til slitt - betaler du en månedsgebyr for dette tegneprogrammet? ts Anonymkode: 16bb8...d3c Betalte engangs-beløp. Man kan laste opp til Procreate og laste ned fra Procreate, i mange ulike format (JPEG, PDF og en rekke flere. Du kan lage ulike lag også, og skru av og på. Ganske intuitivt å lære seg, og så finner du mange gode tips på nett og YouTube:) Finnes enklere program, men de har flere begrensninger på lengre sikt. Når du først får hengen på det er det veldig greit! Du får også utallige pensler/blyanter/malerkoster osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå