AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #1 Del Skrevet 7. april 2023 Hvorfor det? Jeg skjønner ikke at man må gå så inn til verks for å fjerne rumpeløften i tights bare fordi det potensielt kan skape kroppspress? Herregud. Mange kjøper disse tightsene fordi det får dem til å se vel ut, og nå blir plutselig ikke dette lov lengre? Av alle tiltak som kunne blitt gjort mot kroppspress så synes jeg dette var noe av det tåpeligste. Får man kjeft av å gå med det på trening nå? Leste en artikkel for et par dager siden på VG elns om at dette var et tiltak for å redusere kroppspress. Folk blir krenket for alt mulig i dag. Det er helt sykt Anonymkode: 24299...488 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kratt_ Skrevet 7. april 2023 #2 Del Skrevet 7. april 2023 (endret) Kilder? Synd man ikke kan gå i det man vil pga den skakkjørte psyken til folk. Endret 7. april 2023 av Kratt_ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #3 Del Skrevet 7. april 2023 👎 Anonymkode: 646b2...82e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #4 Del Skrevet 7. april 2023 Kratt_ skrev (7 minutter siden): Kilder? Synd man ikke kan gå i det man vil pga den skakkjørte psyken til folk. Søker desperat på det. Det var på avisen for et par siden. Skal lete mer. Legger den inn her så fort jeg finner den Anonymkode: 24299...488 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #5 Del Skrevet 7. april 2023 Kratt_ skrev (12 minutter siden): Kilder? Synd man ikke kan gå i det man vil pga den skakkjørte psyken til folk. https://dinside.dagbladet.no/fritid/vokser-som-aldri-for/78918890 Fant den. Leste den visst på Dagbladet Anonymkode: 24299...488 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #6 Del Skrevet 7. april 2023 Kratt_ skrev (12 minutter siden): Kilder? Synd man ikke kan gå i det man vil pga den skakkjørte psyken til folk. Det er ikke de som gå med «rumpeløft» i tightsen som har skakkjørt psyke da? 😅 Anonymkode: e2513...924 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #7 Del Skrevet 7. april 2023 Høres ut som noe du har diktet opp. Ja kroppspress på treningssenter bør tas tak i, men ingen nekter deg å gå i tightsen du vil og ingen har tenkt til å nekte tights produsenter å bruke rumpeløft design. Virker ikke som du har så mye peil her for hva mener du med "ta ut rumpeløft av tightsen"? Det er ikke et implantat i tightsen som gir rumpeløft. Det er måten den er designet på med farger og linjer som skaper illusjonen av finere rumpe. Anonymkode: abfe8...a30 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #8 Del Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): https://dinside.dagbladet.no/fritid/vokser-som-aldri-for/78918890 Fant den. Leste den visst på Dagbladet Anonymkode: 24299...488 Den artikkelen handler ikke om å fjerne tights. Den handler om at disse tightsene selger bra og at en journalist i MinMote sier at sånne tights kan skape kroppspress. Det har hun jo rett i men ingen skal banne tightsen akuratt. Gå i det du vil Anonymkode: abfe8...a30 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kratt_ Skrevet 7. april 2023 #9 Del Skrevet 7. april 2023 (endret) AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er ikke de som gå med «rumpeløft» i tightsen som har skakkjørt psyke da? 😅 Anonymkode: e2513...924 Syns ikke det. Da må man jo plutselig dra inn alle som fremhever noe de er fornøyd med. Enten det er rumpe, pupper, lange ben, markert midje osv. Rart det der, at det å fremheve rumpa skal være så galt, men det å velge antrekk som viser figur er riktig . Endret 7. april 2023 av Kratt_ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #10 Del Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Høres ut som noe du har diktet opp. Ja kroppspress på treningssenter bør tas tak i, men ingen nekter deg å gå i tightsen du vil og ingen har tenkt til å nekte tights produsenter å bruke rumpeløft design. Virker ikke som du har så mye peil her for hva mener du med "ta ut rumpeløft av tightsen"? Det er ikke et implantat i tightsen som gir rumpeløft. Det er måten den er designet på med farger og linjer som skaper illusjonen av finere rumpe. Anonymkode: abfe8...a30 Har ikke diktet opp noen ting Anonymkode: 24299...488 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #11 Del Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): https://dinside.dagbladet.no/fritid/vokser-som-aldri-for/78918890 Fant den. Leste den visst på Dagbladet Anonymkode: 24299...488 Denne artikkelen har jo ingenting med å fjerne rumpeløft i tights? Forøvrig er disse tightsene dritstygge, og jeg klarer ikke å forstå de som ønsker å bruke tightser som går inn i rumpa. Men mulig jeg er for gammel til å forstå sånt. Da jeg vokste opp var det kleint å få buksa opp i rumpa, men nå gjør folk det frivillig. Anonymkode: 0e087...fec 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #12 Del Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Har ikke diktet opp noen ting Anonymkode: 24299...488 Neivel - men du har heller ikke kommet med noen kilder på at rumpeløft skal fjernes. Anonymkode: 64e85...b43 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 7. april 2023 #13 Del Skrevet 7. april 2023 Hva i all verden er det du fabler om, ts? Disse stygge tightsene er fortsatt tillatt, så slapp helt av. 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 7. april 2023 #14 Del Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er ikke de som gå med «rumpeløft» i tightsen som har skakkjørt psyke da? 😅 Anonymkode: e2513...924 Det samme lurer jeg på. Gå med rumpeløfttights,hvor sykt er ikke det? Tren rumpa skikkelig. Så slipper dere som går med disse tightsene å se ut som tullinger😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 7. april 2023 #15 Del Skrevet 7. april 2023 Adrenalina1 skrev (2 minutter siden): Det samme lurer jeg på. Gå med rumpeløfttights,hvor sykt er ikke det? Tren rumpa skikkelig. Så slipper dere som går med disse tightsene å se ut som tullinger😂 De ser ikke ut som tullinger. Jeg tror du forveksler med rumpeløfttruser, som har polstring som ser ut som halve fotballer. Tights har ikke polstring eller innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 7. april 2023 #16 Del Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): https://dinside.dagbladet.no/fritid/vokser-som-aldri-for/78918890 Fant den. Leste den visst på Dagbladet Anonymkode: 24299...488 Virkelig et idiotisk bilde de bruker som illustrasjon. En kvinne med silikon eller innsprøytet fett i rumpa er modell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker4247 Skrevet 7. april 2023 #17 Del Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvorfor det? Jeg skjønner ikke at man må gå så inn til verks for å fjerne rumpeløften i tights bare fordi det potensielt kan skape kroppspress? Herregud. Mange kjøper disse tightsene fordi det får dem til å se vel ut, og nå blir plutselig ikke dette lov lengre? Av alle tiltak som kunne blitt gjort mot kroppspress så synes jeg dette var noe av det tåpeligste. Får man kjeft av å gå med det på trening nå? Leste en artikkel for et par dager siden på VG elns om at dette var et tiltak for å redusere kroppspress. Folk blir krenket for alt mulig i dag. Det er helt sykt Anonymkode: 24299...488 Var det 1 april? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #18 Del Skrevet 7. april 2023 MyMichelle skrev (1 minutt siden): De ser ikke ut som tullinger. Jeg tror du forveksler med rumpeløfttruser, som har polstring som ser ut som halve fotballer. Tights har ikke polstring eller innlegg. Disse tightsene som går inn i rumpa skal liksom forme og på ett vis løfte rumpa. Forveksler ikke, de tightsene er skikkelig stygge og de som går med dem ser jo unektelig litt ut som tullinger (selv om jeg ikke ville brukt det begrepet selv). Anonymkode: 0e087...fec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #19 Del Skrevet 7. april 2023 MyMichelle skrev (Akkurat nå): Virkelig et idiotisk bilde de bruker som illustrasjon. En kvinne med silikon eller innsprøytet fett i rumpa er modell. Du er ikke klar over at godt trente rumper ser sånn ut nei Anonymkode: e9e10...e8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyMichelle Skrevet 7. april 2023 #20 Del Skrevet 7. april 2023 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du er ikke klar over at godt trente rumper ser sånn ut nei Anonymkode: e9e10...e8a Du lar deg altså lure av reklame og posering. Veltrente rumper hører sammen med veltrente lår, og er ikke som fotballer som plutselig stikker ut fra korsryggen. Endret 7. april 2023 av MyMichelle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå