Gå til innhold

Oh boy oh boy! HARRY POTTER REMAKE kommer!!! Denne gangen som TV-serie!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva med Daniel Radcliffe som Snape, hadde det vært noe?

Han spiller jo stort sett skurkeroller.

Anonymkode: c8d52...6d1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MyMichelle skrev (3 minutter siden):

Og hvem blir homo?

… Professor Humlesnurr er homofil og det har han vært siden tidenes morgen. J.K Rowling som skapte karakteren FYI. 

Anonymkode: 83ad8...1ec

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zidji skrev (På 8.4.2023 den 9.31):

Etter all den driten JK har fått og det at hun ble nærmest eklskludert fra gjennforeningen de lagde for ett år siden, så har jeg mistet mye respekt både for filmskaperne og skuespillerne fra HP filmene. Så selv om det alltid vil være Radcliffe jeg ser for meg når jeg leser bøkene, så er jeg veldig klar for en tv serie som forhåpentligvis setter mer pris på JK og det fantastiske universet hun har skapt.

Helt enig i dette, hun har fått unødvendig mye dritt og Warner Bros har tilogmed satt Fabeldyr 4 på vent. 
Helt latterlig. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cisco skrev (På 5.4.2023 den 18.11):

Blir nok noe woke piss. 

Uff, ikke si det engang... Jeg frykter at det blir for mange påfunn av slike slag.

Anonymkode: eb9e7...59e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker said:

Uff, ikke si det engang... Jeg frykter at det blir for mange påfunn av slike slag.

Kan bli morsomt hvis de velger å virkelig gjennomføre det med woke. Hva med en Harry som dette? :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skeptisk! Håper de velger relativt ukjente skuespillere til ungene, og gjevnt over britiske og irske skuespillere. Orker ikke disney channel-ish harry potter. 

Anonymkode: efd6c...a48

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal det være nødvendig å fortelle denne fordømte historien ENDA en gang?

Anonymkode: d2d7f...106

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Skal det være nødvendig å fortelle denne fordømte historien ENDA en gang?

Anonymkode: d2d7f...106

Ja hvorfor ikke? Er jo masse i bøkene som ikke er med i filmene 

Anonymkode: 7d60b...bf3

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper for gudsskyld at Keanu reeves eller Adam Driver blir Severus Snape som folk ønsker. Jeg kan ikke fordra de to som skuespillere, spesielt ikke Adam Driver. Ser flere spår en mørkhudet Albus dumbledore også! Håper ikke det skjer. Kjenner jeg mistet motet av å høre folks "dream cast" og spådommer for rebooten. 

Anonymkode: c4998...590

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg håper for gudsskyld at Keanu reeves eller Adam Driver blir Severus Snape som folk ønsker. Jeg kan ikke fordra de to som skuespillere, spesielt ikke Adam Driver. Ser flere spår en mørkhudet Albus dumbledore også! Håper ikke det skjer. Kjenner jeg mistet motet av å høre folks "dream cast" og spådommer for rebooten. 

Haha! Kan vi håpe på et kjært gjensyn med Keanus helt forjævlige "engelske" aksent fra Dracula?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg håper de kjører på med gode, men relativt ukjente skuespillere. Og at de holder Hollywood-kjendisene laaangt unna. Bare se hva som foregår med Star Wars-universet nå! Kjendis på kjendis skal innom og gjøre en artig liten birolle eller cameo. Hele greia er blitt helt utvasket - skapt for å selge matbokser og pennal til barn.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg håper de kjører på med gode, men relativt ukjente skuespillere. Og at de holder Hollywood-kjendisene laaangt unna. Bare se hva som foregår med Star Wars-universet nå! Kjendis på kjendis skal innom og gjøre en artig liten birolle eller cameo. Hele greia er blitt helt utvasket - skapt for å selge matbokser og pennal til barn.

Så enig. Håper de går etter talent og ikke navn og rykte. Håper også barneskuespillerne blir nye. Men er det en ting jeg ikke har noe imot og som hadde vært litt gøy, så er det Tom Felton som Lucius malfoy. Han har litt one hit wonder syndrom og er veldig stuck i hele Harry Potter. Så han hadde sagt ja på flekken.  
Hadde vært litt gøy med Hero Fiennes Tiffin som Voldemort som ung voksen. Men det tror jeg nok ikke skjer, tror han har kommet seg videre fra Harry Potter og ikke så mange vet at han spilte unge voldemort heller. 
Ellers så håper jeg på stort sett nye, helst britiske men de har jo brukt opp de beste britiske skuespillerne i filmene. Hadde de laget tv serien 20 år frem i tid, så hadde vi nok hatt nye å ta av. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er sikker på at folka på Twitter vil ha en helt normal, veltilpasset reaksjon når serien kommer ut :P 

Gleder meg jeg! Litt skeptisk mtp. om det blir veeeeldig politisk korrekt, men kanskje det blir bra? HBO er jo ofte flinke, og Rowling skal jo være med også. I Harry Potter-universet er det jo flere karakterer av ulik hudfarge i bøkene, så jeg håper de holder seg til det i stedet for å endre på ting. 

Anonymkode: 54ecd...8a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri vært skuffet over HBO-serie. De tar ting seriøst. Gleder meg til å se :)

Anonymkode: dcb0e...97a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 10.4.2023 den 22.08):

… Professor Humlesnurr er homofil og det har han vært siden tidenes morgen. J.K Rowling som skapte karakteren FYI. 

Rowling hadde neppe planlagt dette når hun skrev på noen av bøkene nei. Hvis hun virkelig hadde ønsket å gjøre en karakter homofil / bifil eller what ever så kunne hun for eksempel ha skrevet noen romantiske brev med "jeg elsker deg" eller noe sånn til en annen karakter. 

At Professor Humlesnurr liksom skulle være homofil var vel bare noe tullball hun fant på flere år etter at bøkene og filmene hadde kommet ut. Bare for å få til litt mer "mangfold" til bøkene hennes, og forårsake litt overskrifter igjen.  

Anonymkode: 8a8e6...055

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Rowling hadde neppe planlagt dette når hun skrev på noen av bøkene nei. Hvis hun virkelig hadde ønsket å gjøre en karakter homofil / bifil eller what ever så kunne hun for eksempel ha skrevet noen romantiske brev med "jeg elsker deg" eller noe sånn til en annen karakter. 

At Professor Humlesnurr liksom skulle være homofil var vel bare noe tullball hun fant på flere år etter at bøkene og filmene hadde kommet ut. Bare for å få til litt mer "mangfold" til bøkene hennes, og forårsake litt overskrifter igjen.  

Anonymkode: 8a8e6...055

Hva snakker du om? Humlesnurrs forhold til Grindelwald er så åpenbart romantisk, det formelig skriker.. 

Jeg har lest bøkene flere titalls ganger, og Dumbledore er åpenbart homofil. Rowling sa dette i intervju før siste bok kom ut også. Og hun trenger definitivt ikke å finne på ting for oppmerksomhet. 🙄

Jeg hater wokegreiene og kommer ikke til å se serien hvis de wokifiserer den, men Dumbledore har alltid vært homofil. 

Anonymkode: c4938...70b

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/19/2023 at 9:49 AM, Zidji said:

https://screenrant.com/harry-potter-tv-series-should-cast-black-hermione-cursed-child/

Jeg orker ikke, orker ikke, orker ikke mer 😫😫😫😫😫😫😫 

Jeg linket til dette for deg tidligere i tråden: JK Rowling støtter at Hermione kan ha annen hudfarge enn hvit. Så det er isåfall med forfatterens velsignelse.

Anonymkode: b2ee4...2f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...