AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #1 Del Skrevet 4. april 2023 Denne kvinnen satte en verdensrekord som få andre kvinner, og menn, klarer å slå. Imponerende! Rart å tenke på at en kvinne kan være så mye sterkere enn 99% av all verdens menn. https://nypost.com/2023/03/30/woman-breaks-record/ Anonymkode: cbc10...116 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Abendstern Skrevet 5. april 2023 #2 Del Skrevet 5. april 2023 Jeg identifiserer meg som en kaffekopp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 5. april 2023 #3 Del Skrevet 5. april 2023 Likevel er det ca 40 millioner menn i verden som er sterkere enn henne altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isambard Skrevet 5. april 2023 #4 Del Skrevet 5. april 2023 Lurven skrev (4 minutter siden): Likevel er det ca 40 millioner menn i verden som er sterkere enn henne altså Dette er Avi Silverberg, som er ute og troller, og jeg tviler på om det finnes 40 mill som er sterkere en han. Han er mann, og slett ikke ekte trans. Han gjorde det som en slags prank. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #5 Del Skrevet 5. april 2023 Han gir jo kvinneidretten et kraftig løft og bekrefter nok en gang at biologiske menn er sterkere enn kvinner. Anonymkode: 57fa0...3e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #6 Del Skrevet 9. april 2023 Isambard skrev (På 5.4.2023 den 12.28): Dette er Avi Silverberg, som er ute og troller, og jeg tviler på om det finnes 40 mill som er sterkere en han. Han er mann, og slett ikke ekte trans. Han gjorde det som en slags prank. Hvilken rett har du til å dømme hvordan hen identifiserte seg i akkurat det øyeblikket? Er du transfob? Anonymkode: 0f5b6...a1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå