Irak Skrevet 2. juni #801 Del Skrevet 2. juni Irak skrev (Akkurat nå): Ja alle for seg.... Sånn er det.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. juni #802 Del Skrevet 2. juni Lurven skrev (59 minutter siden): Episode 30 The @SVK and the @Cid Løst basert på filmen med nesten samme navn Det var blitt hungersnød i dåsa. Og for at folk ikke skulle spise hverandre ble @TheHairyToothfairy kalt tilbake fra eksil. Han bestemte at det skulle duelleres og vinneren fikk gå videre til beste runde. 1 runde var som følger 1 @Frøkenfryden vs @Frøken Bibelstripp 2 @Titania vs @titanium 3 @Boetica vs @Bo Derek 4 @Peanut vs @Cashew 5 @Cid vs @Cidric 6 @jukkapalme vs @jokkomannen 7 @Irak vs @Kari 8 @No1*No1 vs @nr 2 i feb´11 9 @Fighter83 vs @fighter 10 @Ford3000 vs @Fordbabe1987 11 @Hoppetaujenta vs @Hoppeguri 12 @CAPS LOCK vs @Storegutt 13 @Sola de vs @Månebedotten 14 @Millimani vs @MILLA VANILLA 15 @Baktus vs @Baktusbror 16 @Lurven vs @Lurvetufsa 17 @Ane Rikke vs @veit ikke 18 @Ciaran og Ciara vs @tvilling-mammma 19 @Freyja Valkyrie vs @Viking høvding 20 @Gladikaffe vs @Kaffe gutten 21 @KnekkeBørre vs @KnekkogPrim 22 @Trolltunge vs @Trollbein 23 @mia83 vs @Mia 82 24 @Odhrán Ó Máille vs @Oddrun 25 @every woman vs @Everydaymatters 26 @Ardwinna vs @Ardilla 27 @skreppamedleppa vs @Kjønnsleppa 28 @MarianneE vs @Marianne A 29 @Polly Ester vs @Nylonfetish 30 @LilleMy vs @Lille Ballerina 31 @DelvisPresley vs @Priscilla 32. @TheHairyToothfairy vs @Hairytaco @fortapelse følger.... Cassidy Tvillingene synes at dette er en skikkelig bra episode.🥰🥰😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. juni #803 Del Skrevet 2. juni Irak skrev (40 minutter siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 2. juni #804 Del Skrevet 2. juni Er spent på hvem som vinner duellene. Hva skjer med taperen? Hva får vinneren? Dås? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 2. juni #805 Del Skrevet 2. juni Hahaha! Du må ha jobbet noe skikkelig i dag, skjønner jeg! 🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 2. juni #806 Del Skrevet 2. juni Episode 31 En del av kandidatene døde før konkurransen startet @Frøken Bibelstripp druknet under dåp @titanium døde av jernmangel @Bo Derek døde av hjernemangel @Cashew døde av nøtteallergi @Cidric mistet penis @jokkomannen satte en joikabolle i halsen @Kari døde i en @Olabil ulykke @nr 2 i feb´11 fikk et tre over seg @fighter døde i en Cage fight i banneby Og resten døde i en minibussulykke bortsett fra @Kaffe gutten han ble bortført Vi er tilbake etter @Reklamen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 2. juni #807 Del Skrevet 2. juni Ford3000 skrev (25 minutter siden): Er spent på hvem som vinner duellene. Hva skjer med taperen? Hva får vinneren? Dås? Taperen dør Vinneren får @PENGERiLOMMA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 2. juni #808 Del Skrevet 2. juni Ane Rikke skrev (6 minutter siden): Hahaha! Du må ha jobbet noe skikkelig i dag, skjønner jeg! 🤣 Kjeder meg som regel på søndager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 2. juni #809 Del Skrevet 2. juni Lurven skrev (15 minutter siden): Taperen dør Vinneren får @PENGERiLOMMA Nais! Vil gjerne ha penger i lomma. Bedre enn lommerusk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 2. juni #810 Del Skrevet 2. juni Lurven skrev (2 timer siden): Episode 30 The @SVK and the @Cid Løst basert på filmen med nesten samme navn Det var blitt hungersnød i dåsa. Og for at folk ikke skulle spise hverandre ble @TheHairyToothfairy kalt tilbake fra eksil. Han bestemte at det skulle duelleres og vinneren fikk gå videre til beste runde. 1 runde var som følger 1 @Frøkenfryden vs @Frøken Bibelstripp 2 @Titania vs @titanium 3 @Boetica vs @Bo Derek 4 @Peanut vs @Cashew 5 @Cid vs @Cidric 6 @jukkapalme vs @jokkomannen 7 @Irak vs @Kari 8 @No1*No1 vs @nr 2 i feb´11 9 @Fighter83 vs @fighter 10 @Ford3000 vs @Fordbabe1987 11 @Hoppetaujenta vs @Hoppeguri 12 @CAPS LOCK vs @Storegutt 13 @Sola de vs @Månebedotten 14 @Millimani vs @MILLA VANILLA 15 @Baktus vs @Baktusbror 16 @Lurven vs @Lurvetufsa 17 @Ane Rikke vs @veit ikke 18 @Ciaran og Ciara vs @tvilling-mammma 19 @Freyja Valkyrie vs @Viking høvding 20 @Gladikaffe vs @Kaffe gutten 21 @KnekkeBørre vs @KnekkogPrim 22 @Trolltunge vs @Trollbein 23 @mia83 vs @Mia 82 24 @Odhrán Ó Máille vs @Oddrun 25 @every woman vs @Everydaymatters 26 @Ardwinna vs @Ardilla 27 @skreppamedleppa vs @Kjønnsleppa 28 @MarianneE vs @Marianne A 29 @Polly Ester vs @Nylonfetish 30 @LilleMy vs @Lille Ballerina 31 @DelvisPresley vs @Priscilla 32. @TheHairyToothfairy vs @Hairytaco @fortapelse følger.... Jeg husker å ha sloss med en taco før. Tror den må ha vært laget av kattekjøtt siden den kloret seg ut dagen etter når jeg satt på potten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 2. juni #811 Del Skrevet 2. juni TheHairyToothfairy skrev (3 minutter siden): Jeg husker å ha sloss med en taco før. Tror den må ha vært laget av kattekjøtt siden den kloret seg ut dagen etter når jeg satt på potten Noe sier meg at du vant kampen, men at du fikk varige mén En såkalt pyrrhos seier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 2. juni #812 Del Skrevet 2. juni Lurven skrev (4 minutter siden): Noe sier meg at du vant kampen, men at du fikk varige mén En såkalt pyrrhos seier Jeg ER et varig mén! Bare spør x antall afghanere 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 2. juni #813 Del Skrevet 2. juni TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden): Jeg ER et varig mén! Bare spør x antall afghanere Men du har da klart deg ganske bra til tross,. Skal spørre neste gang jeg skal på ferie dit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. juni #814 Del Skrevet 2. juni Lurven skrev (51 minutter siden): Episode 31 En del av kandidatene døde før konkurransen startet @Frøken Bibelstripp druknet under dåp @titanium døde av jernmangel @Bo Derek døde av hjernemangel @Cashew døde av nøtteallergi @Cidric mistet penis @jokkomannen satte en joikabolle i halsen @Kari døde i en @Olabil ulykke @nr 2 i feb´11 fikk et tre over seg @fighter døde i en Cage fight i banneby Og resten døde i en minibussulykke bortsett fra @Kaffe gutten han ble bortført Vi er tilbake etter @Reklamen Cassidy Tvillingene synes at dette er en skikkelig bra episode.🥰🥰😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. juni #815 Del Skrevet 3. juni Her er det jo bare å få "opened a can of woopass" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkogPrim Skrevet 3. juni #816 Del Skrevet 3. juni Hva er dette for noe tanketomt vrøvl? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 3. juni #817 Del Skrevet 3. juni KnekkogPrim skrev (3 timer siden): Hva er dette for noe tanketomt vrøvl? Måtte tenke litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 3. juni #818 Del Skrevet 3. juni 19 hours ago, Lurven said: Taperen dør Vinneren får @PENGERiLOMMA Vinneren må jo være meg det er ingen andre som er No1 her. Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 3. juni #819 Del Skrevet 3. juni No1*No1 skrev (3 timer siden): Vinneren må jo være meg det er ingen andre som er No1 her. Hehe Vi får se etterhvert. Bestikkelser er lov😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 3. juni #820 Del Skrevet 3. juni Episode 32 Endelig var det klart for dueller Først ute var @Frøkenfryden vs @Titania @Titania på elektrisk sparkesykkel og @Frøkenfryden i elektrisk rullestol, de skulle bare kjøre i full fart mot hverandre, men plutselig fikk @Frøkenfryden øye på noen måker som hadde 3kant i skauen så hun kjørte inn på en grusvei. Dette førte til at @Titania kjørte rett ut i veien og ble overkjørt av 69 bussen. Og @Frøkenfryden gikk videre til neste runde. Neste duell var en ren tanteduell mellom @Boetica og @Hoppetaujenta. Det skulle konkurreres i strikking, De satte i gang med både rett og vrang, men plutselig hoppet @Hoppetaujenta opp og stakk @Boetica i musen med strikkepinnen og dermed gikk hun videre til neste runde. Dagens siste duell var @Fighter83 mot @mia83. Det ble en kort fight og @mia83 forsvant bare, hun ble sånn missing in action. Dermed er @Fighter83 klar for neste runde. Fortsettelse følger kanskje i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå