Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2006 #1 Skrevet 1. januar 2006 Vil så gjerne komme igang med treningen igejn etter 2 ukers ferie, men har nettopp hatt en skikkelig influensa. Har fortsatt sår/tørr kløende hals, så jeg burde vel vente litt til. Men når mener dere man kan begynne igjen med stryke trening og aerobic? Er det okay og evt. gå turer, for å ikke bli helt passiv?
Gjest Malina Skrevet 2. januar 2006 #2 Skrevet 2. januar 2006 Det eneste jeg har lært er at eldre og personer med GENERELT nedsatt immunforsvar bør vente innttil 2 uker med fysisk aktivitet. Ta det litt med ro i starten og kjenn etter om kroppen "henger med"!
Gjest gjest1 Skrevet 10. januar 2006 #3 Skrevet 10. januar 2006 Det var ikke et sånt svar jeg ønsket å finne da jeg søkte! Jeg blir slappfisktowelie nå
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2006 #4 Skrevet 10. januar 2006 Tror dette kommer veldig an på hvir god form man er i fra før. En person med god kondisjon vil komme seg raskere etter sykdom enn en gammel utrent person. Selv har jeg trent mange ganger med sår hals og hoste. Jeg kjenner kroppen min godt og trener generelt mye. Dette har alltid gått bra, men så har jeg selv et unormalt bra imunnforsvar. Man kjenner gjerne seg selv best, men må under/etter lettere sykdom være ekstra var overfor kroppens signaler
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå