NordicViking Skrevet 2. april 2023 #1 Del Skrevet 2. april 2023 Vi nærmer oss påske, og påskekrimmen er klar. NRK: Hendelser ved vann (Svensk) (Trailer) Shetland, sesong 7 (Britisk) (Trailer) Nedgravde hemmeligheter, sesong 5 (Britisk) (Trailer) Vera, sesong 12 (Britisk) (Trailer) TV2: Hidden assets (Irsk) (Trailer) Det finnes også flere krimserier på TV2 Play, NRK Nett-TV og andre strømmetjenester. (Nettavisen) (P3) (KLIKK) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 2. april 2023 #2 Del Skrevet 2. april 2023 Shetland, nedgravde hemmeligheter og Vera er et must her. Er spent på hun nye i nedgravde hemmeligheter, aftenposten har gitt veldig bra anmeldelse 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 2. april 2023 #3 Del Skrevet 2. april 2023 Jeg har gledet meg sånn og i kveld starter jeg med Vera 😀 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amossa Skrevet 2. april 2023 #4 Del Skrevet 2. april 2023 Jeg ser Shetland nå. Er kommet til episode 4. Veldig spennende. Har alltid likt den serien. Det er noe spesielt med naturen, og jeg liker musikken. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #5 Del Skrevet 2. april 2023 Har ikke sett de gamle sesongene av Shetland, de er ikke tilgjengelige på NRK lenger.. kan man se siste sesong likevel eller er det sammenhengende handling så man "må" ha sett de forrige sesongene for å forstå? Anonymkode: 1fbd6...d20 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amossa Skrevet 2. april 2023 #6 Del Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har ikke sett de gamle sesongene av Shetland, de er ikke tilgjengelige på NRK lenger.. kan man se siste sesong likevel eller er det sammenhengende handling så man "må" ha sett de forrige sesongene for å forstå? Anonymkode: 1fbd6...d20 Nei, du trenger ikke å ha sett tidligere sesonger for å forstå. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #7 Del Skrevet 2. april 2023 Amossa skrev (4 timer siden): Jeg ser Shetland nå. Er kommet til episode 4. Veldig spennende. Har alltid likt den serien. Det er noe spesielt med naturen, og jeg liker musikken. Samme her. Anonymkode: 4cc68...c5b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #8 Del Skrevet 2. april 2023 For de som liker å lytte, anbefaler jeg "Guttapassasjen" i NRK Radio appen. Anonymkode: 8e3fc...b64 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 4. april 2023 #9 Del Skrevet 4. april 2023 Denne sesongen av Vera var bedre enn den forrige 👍 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mwanafunzi Skrevet 4. april 2023 #10 Del Skrevet 4. april 2023 Kan vi diskutere påskekrimmen her også, eller er det en annen tråd for det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 4. april 2023 #11 Del Skrevet 4. april 2023 Sally-Go-Round skrev (1 time siden): Denne sesongen av Vera var bedre enn den forrige 👍 Jeg ble så glad da alle sesongene lå ute på nrk, startet med ses 1. så oppdaget jeg at ses 8 tror jeg var borte. Kom opp til 7, så var søren meg 9,10 og 11 også blitt borte i løpet av noen dager. Så nå ser jeg ses 12. Noen som vet om de ligger ute andre steder? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sally-Go-Round Skrevet 4. april 2023 #12 Del Skrevet 4. april 2023 Zenhouse skrev (5 minutter siden): Jeg ble så glad da alle sesongene lå ute på nrk, startet med ses 1. så oppdaget jeg at ses 8 tror jeg var borte. Kom opp til 7, så var søren meg 9,10 og 11 også blitt borte i løpet av noen dager. Så nå ser jeg ses 12. Noen som vet om de ligger ute andre steder? TV2 Play. Vet ikke om det inngår i standard-pakke eller om man må ha utvidet innhold (dvs inkl Brit Box hvor Vera er blant seriene). 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thildamor Skrevet 4. april 2023 #13 Del Skrevet 4. april 2023 AnonymBruker skrev (På 3.4.2023 den 1.08): For de som liker å lytte, anbefaler jeg "Guttapassasjen" i NRK Radio appen. Anonymkode: 8e3fc...b64 Den var bra! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 4. april 2023 #14 Del Skrevet 4. april 2023 Sally-Go-Round skrev (58 minutter siden): TV2 Play. Vet ikke om det inngår i standard-pakke eller om man må ha utvidet innhold (dvs inkl Brit Box hvor Vera er blant seriene). Takk- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #15 Del Skrevet 4. april 2023 Så siste sesong av «Nedgravde henmeligheter». Var litt for lite spenning og krim for min del, men greit spilt. Hva har dere sett? Noe bra krim dere vil anbefale? Anonymkode: d896b...a40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amossa Skrevet 4. april 2023 #16 Del Skrevet 4. april 2023 Anbefaler "Hendelser ved vann" som ligger på nrk.no. Den er svensk, og jeg så at den fikk terningkast 5 i en av riksavisene. Til sammenligning fikk "Shetland" terningkast 3 av samme avis. Lenge siden jeg har sett en mer spennende krim enn denne. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #17 Del Skrevet 5. april 2023 On 4/2/2023 at 8:33 PM, AnonymBruker said: Har ikke sett de gamle sesongene av Shetland, de er ikke tilgjengelige på NRK lenger.. kan man se siste sesong likevel eller er det sammenhengende handling så man "må" ha sett de forrige sesongene for å forstå? Anonymkode: 1fbd6...d20 Ligger på Viaplay Anonymkode: e5f5c...40f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 5. april 2023 #18 Del Skrevet 5. april 2023 Amossa skrev (På 4.4.2023 den 21.39): Anbefaler "Hendelser ved vann" som ligger på nrk.no. Den er svensk, og jeg så at den fikk terningkast 5 i en av riksavisene. Til sammenligning fikk "Shetland" terningkast 3 av samme avis. Lenge siden jeg har sett en mer spennende krim enn denne. Enig ! Beste jeg har sett på veldig lenge 👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 5. april 2023 #19 Del Skrevet 5. april 2023 Så ferdig "Hendelser ved vann" nå. Den får virkelig fram hvor trygt og sunt det er å vokse opp på bygda. 🤡 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #20 Del Skrevet 7. april 2023 "Hendelser ved vann" var bra. Likte også "Nedgravde hemmelgheter" ganske godt. Vil gjerne like "Shetland", men den var langdryg og kjedelig som vanlig Anonymkode: 7b22d...a8b 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå