AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #1 Del Skrevet 2. april 2023 Jeg var veldig usikker på hvor jeg skulle plassere dette, men prøver meg her. Hvor bokstavelig tolker du drømmene dine, og hvor mye tid bruker du på å forstå hva de betyr eller tenker du bare at drømmer er helt tilfeldige? Anonymkode: dbf6d...e4e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #2 Del Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg var veldig usikker på hvor jeg skulle plassere dette, men prøver meg her. Hvor bokstavelig tolker du drømmene dine, og hvor mye tid bruker du på å forstå hva de betyr eller tenker du bare at drømmer er helt tilfeldige? Anonymkode: dbf6d...e4e Drømmer er hjernen som bearbeider alle mulige inntrykk, bevisste og ubevisste som dem har hatt i det siste. Noe av dette sammensuriumet husker vi når vi våknet og det oppfatter vi som drømmer. Anonymkode: 72b29...ef9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Warrior Skrevet 2. april 2023 #3 Del Skrevet 2. april 2023 (endret) Bryr meg ikke om å tolke drømmene mine, for drømmer er bare drømmer. Har flest fine og gode drømmer om nettene, til og med våte😂, men så har jeg ofte noen voldsomme drømmer som ofte går igjen også, eller lignende som går igjen. Det skjønner jeg ikke hvorfor. Ofte katastrofer som voldsom tordenvær, tornadoer, asteroider som skal knuse jorden, store branner der hele byer og fjell brenner, atombomber, krig, vold og drap osv. Det ofte sånt som går igjen. Men hjernen lever jo om natten også så bare tilfeldig «fantasi» som dukker opp tenker jeg. Endret 2. april 2023 av Warrior Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #4 Del Skrevet 10. oktober 2023 Jeg tror drømmer kan være beskjed fra en høyere makt,Gud eller skapninger han er «sjef over».Har selv fått drømmer med visdom som jeg ikke kunne selv.Etter mange år har jeg funnet at visdommen i en drøm hadde mye sannhet i seg. Anonymkode: 32fd7...333 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #5 Del Skrevet 10. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg tror drømmer kan være beskjed fra en høyere makt,Gud eller skapninger han er «sjef over».Har selv fått drømmer med visdom som jeg ikke kunne selv.Etter mange år har jeg funnet at visdommen i en drøm hadde mye sannhet i seg. Anonymkode: 32fd7...333 Og da er det mest nærliggende for deg å tenke det er gud, og ikke bare hjernen din som sorterer tanker og inntrykk? Det er jo et ganske stort sprang. Anonymkode: 9700f...e41 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #6 Del Skrevet 10. oktober 2023 Kan virkelig ikke huske en eneste drøm. Anonymkode: 45ef7...669 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2023 #7 Del Skrevet 10. oktober 2023 Bruker null tid på å "tyde" drømmer. Sløser nok med tid som det er. Hvis jeg husker en drøm så tenker jeg "heh, det var artig/pussig" i 5-15 sekunder og så er drømmen glemt. Anonymkode: 217ef...717 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 10. oktober 2023 #8 Del Skrevet 10. oktober 2023 Hvor bokstavelig kan jeg ta at vennen min kom hjem til familien min med ei som hadde bodd i evigheter under bakken fordi hun er en vampyr som gjorde alle til aske når hun rørte dem? Det var mye styr. Hun var ikke egentlig slem, hun var bare lei av å leve i det uendelige uten noe som helst hverdag. Men jeg ville låse døren å ikke lukke den opp. Den var som vanlig veldig rotete fremlagt, mye folk og styr, men dette er da det jeg husker som er tydbart nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #9 Del Skrevet 11. oktober 2023 Noen ganger er drømmene mine så sterke og tydelige beskjeder til meg at jeg ikke kan la være å tolke dem. De blir mer intense etter hvert som jeg har gått mer inn i dem for å tolke. Men de kan ikke tolkes bokstavelig, de er symbolsk fremstilte fortellinger som viser meg ting jeg må bearbeide eller se litt nærmere på. Beskjeder fra mitt ubevisste som viser meg hva jeg egentlig føler omkring saker og ting. Anonymkode: a455b...531 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #10 Del Skrevet 11. oktober 2023 Drømmer er ikke bostkavelig og sånn jeg ser det ikke ment å tolkes bokstavelig. De er fra underbevisstheten din og kan ha mye rot i virkeligheten. Drømmene er der for å hjelpe og veilede oss på rett vei, gi beskjeder. Drømmer er enkleste måten guidene våre kan gi beskjed av. Drømmer du om en rosa katt. Skal du tolke det bokstavelig å? At du må farge katten din rosa? Dette var kun et eksempel. Anonymkode: 2003a...1da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #11 Del Skrevet 11. oktober 2023 Drømmer ofte at jeg er på skole og lærer meg ting. Men jeg husker aldri hva. Anonymkode: 1d959...b7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregory Skrevet 12. oktober 2023 #12 Del Skrevet 12. oktober 2023 Tolker ikke drømmene mine i det helle tatt, siden drømmer ikke betyr noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå