Gå til innhold

Hvor lenge hadde dere ventet med å ta kontakt igjen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Møtte en flott fyr ute på et arrangement (uten alkohol) tilfeldig forrige uke. Jeg drar aldri noen steder og har vært singel lenge, trives ikke med dating apper så dette var veldig tilfeldig :) han var den første jeg så da jeg kom inn i lokalet. Og han kasta blikk flere ganger i min retning, da jeg sto alene kom han bort og småpratet litt. Virket som han prøvde å «bli kjent». Usikker som jeg er, slo jeg tanken bort. Men fikk han ikke ut av hodet! Møtte ikke på han resten av kvelden. 

Klarte ikke glemme han så la han til på SOME. Turte ikke skrive først. Men tok mot til meg da han likte bilde mitt. 
 

Han ble glad for at jeg tok kontakt og syntes det var hyggelig. Jeg sa at jeg syntes han virket spennende og det samme hadde han tenkt om meg, skrev han. Ønsket å prate med han mer den kvelden, skrev jeg og han svarte at vi kan få til å møte engang fremover. Var korte men glade svar og komplimenter.
 

skrev til han dagen etter og ønsket en god dag. Han svarte med engang.Kom også komplimenter i den samtalen og jeg foreslo at det kunne være hyggelig med en gåtur/ kaffe og han var positiv til det. Ville ikke forstyrre mer da han sa han var med noen kompiser.Så var korte men positive svar der også.  
 

Men så er det jo det, vi har ikke avtalt noe konkret dag. Og jeg vil ikke mase, føler at ballen ligger litt hos han nå, eller er det jeg som bør ta opp tråden her? Hvor lenge hadde dere ventet..eller gjort? gått et par dager bare siden sist kontakt. 

 

Anonymkode: f7890...2c2

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig og skjønnt! 🥲

Kanskje han venter og tenker på det samme som deg? Hadde tatt kontakt 😊 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosakatt skrev (3 minutter siden):

Eller om du vil møte han nå ja, det er jo hva du føler for 😅

Jaa ☺️ vil jo det! Hadde nesten gitt opp å finne noen IRL. Men alt er så overveldende og jeg blir så usikker og ute av spill med dette. Vil ikke virke masete, men bør jo bare go for it sikkert? TS 

Anonymkode: f7890...2c2

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go for it! Foreslå en spesifikk dag og/eller tidspunkt. Mulig han sitter med samme tanker som deg. Du har ingenting å tape.

Hvis han virkelig liker deg, så er ikke du «masete». Du viser bare interesse.

Anonymkode: 2d9b3...dcb

  • Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jaa ☺️ vil jo det! Hadde nesten gitt opp å finne noen IRL. Men alt er så overveldende og jeg blir så usikker og ute av spill med dette. Vil ikke virke masete, men bør jo bare go for it sikkert? TS 

Anonymkode: f7890...2c2

Enig med dcd, go for it! 😄💃

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde tatt kontakt om jeg var deg :)

Anonymkode: 8fd29...221

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han avviste forslaget ditt å sa han var med noen kompiser hadde jeg ventet til han tok kontakt igjen om han vil følge opp forslaget 

Anonymkode: ada26...432

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at ballen nå ligger hos han. Du har lagt han til på SoMe, skrevet først, skrevet først også dagen etter samt foreslått å møtes. Alt han har gjort er å like et bilde og å svare deg. Vent er mitt råd. Han tar kontakt om han er interessert. 

Anonymkode: 10266...217

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker du har gjort nok og tatt initiativ flere ganger. Ballen ligger hos han nå og du burde ikke spørre han noe mer. 

Anonymkode: b4163...edd

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan var han som person? Fuck boy type? Alder? Tenker det kanskje har litt å si, om dette er en kar som liker oppmerksomhet, eller om det var en mer staut trivelig kar.

Anonymkode: 91e90...92f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Hvordan var han som person? Fuck boy type? Alder? Tenker det kanskje har litt å si, om dette er en kar som liker oppmerksomhet, eller om det var en mer staut trivelig kar.

Anonymkode: 91e90...92f

Det er vanskelig å fastslå da jeg aldri har møtt han/sett han før, selvom vi er fra samme by. Han var fin, pene øyne, smil, normal kroppsbygging, slik gjennomsnittlig. Han nærmer seg 50 og jeg er i slutten av 30 årene. Så vil tro han evt mener noe mer da. Han er enslig. Det jeg vet. Men er nok en «opptatt» type.. fremstår det som, omgjengelig og sosial.  Ts

Anonymkode: f7890...2c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Hvordan var han som person? Fuck boy type? Alder? Tenker det kanskje har litt å si, om dette er en kar som liker oppmerksomhet, eller om det var en mer staut trivelig kar.

Anonymkode: 91e90...92f

11 år eldre om det har noe å si. TS

Anonymkode: f7890...2c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er vanskelig å fastslå da jeg aldri har møtt han/sett han før, selvom vi er fra samme by. Han var fin, pene øyne, smil, normal kroppsbygging, slik gjennomsnittlig. Han nærmer seg 50 og jeg er i slutten av 30 årene. Så vil tro han evt mener noe mer da. Han er enslig. Det jeg vet. Men er nok en «opptatt» type.. fremstår det som, omgjengelig og sosial.  Ts

Anonymkode: f7890...2c2

Menn i den alderen er typisk ferdig med dame og forpliktelser for en stund etter skilsmisse/brudd. De tror de kan leve som en 22 år gammel ungkar og prioriterer kompiser og ikke seriøse ting med damer, men en selskapsvenninne er det de vil ha. Så blir de 60 og er plutselig veldig ensomme og på jakt etter et seriøst forhold igjen 

Anonymkode: ada26...432

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når han er såpass attraktiv at han blir sjekket opp av ei dame, så har han garantert flere interesserte. Han blir jo smigret, og kanskje han ser utsikter for sex. 
Nå er det du som har tatt initiativet med å foreslå date, så da får du gjennomføre. Det er jo sånn menn må gjøre hele tiden

Anonymkode: c78d0...915

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags type arrangement traff du han på da? Hva vet du om han har han barn? Norsk, utenlandsk? Syns utlendinger er mer kontaktsøkende enn nordmenn? Er dere venner på fb eller snap? På fb kan du jo snoke å se om han har masse damer der eller hvordan han ellers lever livet sitt

Anonymkode: 91e90...92f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skjønner ikke dem som mener at du skal ta initiativ igjen. Det ville ikke jeg ha gjort.

Du har tatt kontakt med ham flere ganger, så nå mener jeg at det er opp til ham. Det virker bare desperat og masete at det er du som hele tiden skal være frempå.

Vent på at han tar kontakt nå, sist unnskyldte han seg med at han var med kompiser. Nå vet han godt at du er interessert, og da er det null stress for ham å ta kontakt denne gangen. Hvis han ikke gjør det, ville jeg ha gått videre.

 

Anonymkode: 947ac...b43

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær toget som forlater perrongen. 

Du trenger bare å vise interesse én gang. La han jobbe litt. 

Anonymkode: 0983d...094

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Hva har du å tape? 

Anonymkode: 041e1...242

Å virke masete/innpåsliten og skremme han vekk om han trenger å ta det litt mer langsomt.

Slik er ihvertfall jeg. 

Anonymkode: 6f934...7c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...