Gå til innhold

Tinderdate man ikke kan møte så ofte?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaringer med Tinderdater man av ulike grunner ikke kan møte så ofte. Vi har mye kontakt på meldinger, men jeg er litt usikker på om det er noe poeng å fortsette, siden det i overskuelig framtid vil være like vanskelig.

Lurer litt på å foreslå google zoom eller ringe på messenger, det hadde kanskje gjort det enklere.

Men er det noen som har erfaringer å dele?

Jeg liker han godt, tror det er gjensidig, men vi har ulike liv, og det virker litt vanskelig å opprettholde kjemien.

Anonymkode: 563db...ec4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor må dette være vanskelig i fremtiden også? Kun avstand? Eller er daten allerede i forhold? 

Anonymkode: 7af51...204

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ett avstandsforhold i 7mnd ca, Oslo og Trondheim, vi møttes noen få ganger, en av de i sommerferien hvor vi var sammen i 3 uker, snakket i tlf hver dag, og bestemte til slutt for å flytte, nå bor vi sammen i Trondheim 

Anonymkode: b5c11...21d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hvorfor må dette være vanskelig i fremtiden også? Kun avstand? Eller er daten allerede i forhold? 

Anonymkode: 7af51...204

Hovedsakelig barn og avstand, men litt ekstra som jeg ikke vil si her, men nei, ingen av oss er i forhold.

Anonymkode: 563db...ec4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hvorfor må dette være vanskelig i fremtiden også? Kun avstand? Eller er daten allerede i forhold? 

Anonymkode: 7af51...204

Men mye av problemet er jo at jeg synes det virker som om det kan bli vanskelig å i det hele tatt komme dit eller at det vil ta tid før man har så mye på plass at å flytte sammen kan bli aktuelt.

Anonymkode: 563db...ec4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg hadde ett avstandsforhold i 7mnd ca, Oslo og Trondheim, vi møttes noen få ganger, en av de i sommerferien hvor vi var sammen i 3 uker, snakket i tlf hver dag, og bestemte til slutt for å flytte, nå bor vi sammen i Trondheim 

Anonymkode: b5c11...21d

Men hadde dere også andre faktorer enn avstanden her? Eller var det det eneste som sto i veien?

Anonymkode: 563db...ec4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hovedsakelig barn og avstand, men litt ekstra som jeg ikke vil si her, men nei, ingen av oss er i forhold.

Anonymkode: 563db...ec4

Viss dere har mindre barn og 50/50 samvær, kan dere ikke flytte sammen før på veldig mange år. Da må dere itilfelle ha meeeget medgjørlige x’er, de finnes knapt😅

Anonymkode: 7af51...204

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Viss dere har mindre barn og 50/50 samvær, kan dere ikke flytte sammen før på veldig mange år. Da må dere itilfelle ha meeeget medgjørlige x’er, de finnes knapt😅

Anonymkode: 7af51...204

Takk for svar, men det var vel egentlig ikke det jeg spurte om ;)

Anonymkode: 563db...ec4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Viss dere har mindre barn og 50/50 samvær, kan dere ikke flytte sammen før på veldig mange år. Da må dere itilfelle ha meeeget medgjørlige x’er, de finnes knapt😅

Anonymkode: 7af51...204

*Hvis

Anonymkode: 002d4...f3a

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ofte klarer dere å møtes da? Og er det i uoverskuelig framtid eller kun en periode?

Jeg og kjæresten får til å møtes 1-2 ganger annenhver uke, innimellom får vi til en hel helg sammen. I snitt er vi kanskje sammen 5 dager/døgn i mnd. Og sånn blir det nok framover de nærmeste årene i alle fall, pga barn. Men for oss fungerer det helt supert. Da har vi alenetid med barna, og tid til egne aktiviteter. Vi har begge travle liv både jobbmessig og privat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter litt i samme båt. Her er vi begge ut av forhold, vi har begge barn. Både jeg og han jeg tekster med har barna ofte. Vi har også barnefri på forskjellige helger. Her er det sånn at ingen av oss vil ha full pakke med samboerskap, men rett å slett noen å ha det gøy sammen med. I starten var det mye flørting, men det har dabbet av for at vi ser det er vanskelig å få det til. Noe som er veldig kjipt da vi har en kjemi jeg aldri har vært bort i før med en jeg har pratet med på Tinder. Jeg er også i en posisjon da jeg fortsatt eier sammen med x, så bo-situasjon er ustabil. 

Anonymkode: ead15...9bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engel skrev (2 timer siden):

Hvor ofte klarer dere å møtes da? Og er det i uoverskuelig framtid eller kun en periode?

Jeg og kjæresten får til å møtes 1-2 ganger annenhver uke, innimellom får vi til en hel helg sammen. I snitt er vi kanskje sammen 5 dager/døgn i mnd. Og sånn blir det nok framover de nærmeste årene i alle fall, pga barn. Men for oss fungerer det helt supert. Da har vi alenetid med barna, og tid til egne aktiviteter. Vi har begge travle liv både jobbmessig og privat.

Nå ser det ut som om det blir ca. en måned mellom hver gang, da med en eller to overnattinger pga. avstand. Og foreløpig ser det ut som om det er for noen år. 

Svaret ditt er jo oppløftende, men jeg bare lurer litt på hvordan man kommer dit at det fungerer helt supert når man møtes så sjelden. Nå kjenner jeg at det kan virke som om det er vanskelig å opprettholde den første entusiasmen, men jeg er i tvil om det er noe som hadde skjedd uansett eller det er fordi alt er så uforutsigbart.

Anonymkode: 563db...ec4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg sitter litt i samme båt. Her er vi begge ut av forhold, vi har begge barn. Både jeg og han jeg tekster med har barna ofte. Vi har også barnefri på forskjellige helger. Her er det sånn at ingen av oss vil ha full pakke med samboerskap, men rett å slett noen å ha det gøy sammen med. I starten var det mye flørting, men det har dabbet av for at vi ser det er vanskelig å få det til. Noe som er veldig kjipt da vi har en kjemi jeg aldri har vært bort i før med en jeg har pratet med på Tinder. Jeg er også i en posisjon da jeg fortsatt eier sammen med x, så bo-situasjon er ustabil. 

Anonymkode: ead15...9bb

Greit å se at det er flere som er i en lignende situasjon. Jeg vet egentlig ikke om jeg MÅ ha full pakke osv., det er ting som tilsier at det kanskje hadde vært greit å være særboere i samme by i begynnelsen i hvert fall, og jeg vil jo også ha noen å ha det gøy sammen med, men jeg vil ikke BARE være en slags flukt fra hverdagen med sex og moro, hvis du skjønner. Det er det jeg er redd for at dette kan ende som, men det kan være at jeg overdriver pga. tidligere erfaringer.

Hvor ofte møtes dere, og hvor lenge har dere hatt kontakt?

Anonymkode: 563db...ec4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sluttet med langdistanse dating fordi det alltid sklir mer over i vennskap fordi gnisten forsvinner av lite fremgang i relasjonen. Man kommer liksom ikke til neste nivå 

Anonymkode: 9bd1d...875

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har sluttet med langdistanse dating fordi det alltid sklir mer over i vennskap fordi gnisten forsvinner av lite fremgang i relasjonen. Man kommer liksom ikke til neste nivå 

Anonymkode: 9bd1d...875

Ja, det er det jeg synes er litt rart. Mye kontakt, men samtidig få fysiske møter. Merker jeg blir litt forvirret.

Anonymkode: 563db...ec4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Greit å se at det er flere som er i en lignende situasjon. Jeg vet egentlig ikke om jeg MÅ ha full pakke osv., det er ting som tilsier at det kanskje hadde vært greit å være særboere i samme by i begynnelsen i hvert fall, og jeg vil jo også ha noen å ha det gøy sammen med, men jeg vil ikke BARE være en slags flukt fra hverdagen med sex og moro, hvis du skjønner. Det er det jeg er redd for at dette kan ende som, men det kan være at jeg overdriver pga. tidligere erfaringer.

Hvor ofte møtes dere, og hvor lenge har dere hatt kontakt?

Anonymkode: 563db...ec4

Vi har ikke hatt kontakt så lenge. Ca 3-4 uker. Har kun fått møttest 2 ganger. Jeg er jo gjerne der at jeg kunne tenkt meg å fått det til, men merker at det har dabbet av for han sin del. Vi har fortsatt like mye kontakt, men selve flørtingen har blitt dysset ned. Han har også vært åpen om at han holder alle mulighetene åpne. Men vi er fortsatt bestevenner på snap, å jeg får alltid god morgen melding med han, så jeg tror jo egentlig at han ser på meg som mer en en venninne. 

Anonymkode: ead15...9bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Grubler litt på det selv nå. Snakker med noen i nabofylket, ingen av oss har bil, og bussturen tar fort et par timer. Litt usikker på om jeg ønsker å ta dette videre på grunn av dette.

Anonymkode: 4d9ee...7b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 31.3.2023 den 10.03):

Grubler litt på det selv nå. Snakker med noen i nabofylket, ingen av oss har bil, og bussturen tar fort et par timer. Litt usikker på om jeg ønsker å ta dette videre på grunn av dette.

Anonymkode: 4d9ee...7b6

Har du møtt han/henne i det hele tatt, eller er det bare meldinger? 

Anonymkode: 563db...ec4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...