AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #1 Del Skrevet 29. mars 2023 Jeg opplever så ofte dette med Deja Vu, har egentlig ikke noe forhold til slike ting, men en venninne av meg er svært opptatt av det åndelige og fortalte meg en del, men jeg klarer ikke helt å forstå. Har dere noen opplevelser i forhold til slike fenomen? Jeg liker å lese vitenskapelige artikkler men finner lite på dette. Anonymkode: c1dd6...6b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #2 Del Skrevet 29. mars 2023 fenomener? - at hjernen din oppfatter en situasjon så raskt men likevel sender synapsene litt i krøll så du tror du har opplevd det før - hva er det å forske på og forstå? Paralelle univers og sånn?? Anonymkode: b0afe...b6f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 29. mars 2023 #3 Del Skrevet 29. mars 2023 Høres intrissant ut er det sånn Ouija brett ? 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 29. mars 2023 #4 Del Skrevet 29. mars 2023 Sist jeg hørte om deja vu ble det sagt det har sammenheng med depresjon og jeg husker ikke helt, men at det er feilkoblinger som skjer i hjernen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #5 Del Skrevet 29. mars 2023 Just now, AnonymBruker said: fenomener? - at hjernen din oppfatter en situasjon så raskt men likevel sender synapsene litt i krøll så du tror du har opplevd det før - hva er det å forske på og forstå? Paralelle univers og sånn?? Anonymkode: b0afe...b6f Just now, AnonymBruker said: fenomener? - at hjernen din oppfatter en situasjon så raskt men likevel sender synapsene litt i krøll så du tror du har opplevd det før - hva er det å forske på og forstå? Paralelle univers og sånn?? Anonymkode: b0afe...b6f Skjønner ikke helt hva du vil frem til...dette er bare noe som er uvant for meg og derfor spør jeg om andre har hatt slike opplevelser. Skjønner ikke hvor du fikk for deg paralelle univers osv, men for all del, om du ikke har noe å si på emnet så føl deg fri til å forsvinne og finne på noe annet. OK? Anonymkode: c1dd6...6b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #6 Del Skrevet 29. mars 2023 2 minutter siden, Maskinfører said: Høres intrissant ut er det sånn Ouija brett ? 🙂 Hehe nei ikke noe slikt, aldri prøvd det, altfor pysete. Min venninne er veldig glad i slike ting og forteller mye, men det er en uvant verden for meg, synes bare det er interessant å høre andre sine opplevelser og meninger. Anonymkode: c1dd6...6b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #7 Del Skrevet 29. mars 2023 2 minutter siden, svartkatt said: Sist jeg hørte om deja vu ble det sagt det har sammenheng med depresjon og jeg husker ikke helt, men at det er feilkoblinger som skjer i hjernen. Depresjon?? Jøss det var da voldsomt, aldri vært deprimert, men for all del, kan sikkert finnes en sammenheng. Takk for at du tok deg tid til å svare:) Anonymkode: c1dd6...6b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #8 Del Skrevet 29. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skjønner ikke helt hva du vil frem til...dette er bare noe som er uvant for meg og derfor spør jeg om andre har hatt slike opplevelser. Skjønner ikke hvor du fikk for deg paralelle univers osv, men for all del, om du ikke har noe å si på emnet så føl deg fri til å forsvinne og finne på noe annet. OK? Anonymkode: c1dd6...6b5 Jeg har også ofte deja vu - og folk kan komme med forskjellige forklaringer rasjonelt sett, men jeg tror det ligger noe mer bak. Parallelle univers? Ja absolutt det tror jeg finnes. tror også at deja vu er noe som vil fortelle oss noe Anonymkode: da560...b1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #9 Del Skrevet 29. mars 2023 Det er en glipp i The Matrix Anonymkode: bf020...bde 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 29. mars 2023 #10 Del Skrevet 29. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hehe nei ikke noe slikt, aldri prøvd det, altfor pysete. Min venninne er veldig glad i slike ting og forteller mye, men det er en uvant verden for meg, synes bare det er interessant å høre andre sine opplevelser og meninger. Anonymkode: c1dd6...6b5 Hehe ikke prøvd det nei var spennende det 🙂 hyttetur med alkohol og greier om det var ustøe armer som rørte glasset eller utenforstående krefter skal jeg ikke si for sikkert 🙂 ja sånne ting er spennende ja en har jo opplevd litt 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #11 Del Skrevet 29. mars 2023 2 minutter siden, Maskinfører said: Hehe ikke prøvd det nei var spennende det 🙂 hyttetur med alkohol og greier om det var ustøe armer som rørte glasset eller utenforstående krefter skal jeg ikke si for sikkert 🙂 ja sånne ting er spennende ja en har jo opplevd litt 🙂 Hehe så artig, kan tenke meg det er mye som bevger seg og mye lyder når man har fått i seg noen ekstra dråper, men tror det finnes mer mellom himmel og jord, jeg er nok bare for å lite koblet på til å få det med meg som venninna mi sier Anonymkode: c1dd6...6b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 29. mars 2023 #12 Del Skrevet 29. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hehe så artig, kan tenke meg det er mye som bevger seg og mye lyder når man har fått i seg noen ekstra dråper, men tror det finnes mer mellom himmel og jord, jeg er nok bare for å lite koblet på til å få det med meg som venninna mi sier Anonymkode: c1dd6...6b5 Hehe ja det er med mye dråper og ustøe kropper 🙂 ja det finnes jeg så mitt første gjenferd i 1994 da jeg var 6 år gammel du får prøve og koble deg på det er spennende saker 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 29. mars 2023 #13 Del Skrevet 29. mars 2023 Hjernen som kun spiller oss et puss. Og da oppstår det en illusjon om at vi har opplevd situasjonen tidligere. Jeg har aldri tenkt på at det er noe "åndelig" over dette fenomenet. 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #14 Del Skrevet 29. mars 2023 Jeg får noen ganger en rar følelse i magen, så en sterk deja vu følelse etterfulgt av et slag blodtrykksfall kombinert med angst, men også et snev av velvære, men på en underlig måte. Alt skjer ila noen sekunder Anonymkode: 2f85a...653 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #15 Del Skrevet 29. mars 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg får noen ganger en rar følelse i magen, så en sterk deja vu følelse etterfulgt av et slag blodtrykksfall kombinert med angst, men også et snev av velvære, men på en underlig måte. Alt skjer ila noen sekunder Anonymkode: 2f85a...653 Eh da ville jeg oppsøkt lege....................... Anonymkode: c1dd6...6b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #16 Del Skrevet 29. mars 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Eh da ville jeg oppsøkt lege....................... Anonymkode: c1dd6...6b5 Det skjer kanskje 3-4 ganger i året, vært sånn i over 10 år, så neppe noe alvorlig Anonymkode: 2f85a...653 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 29. mars 2023 #17 Del Skrevet 29. mars 2023 Ryddet for brukerdebatt,avsporing,samt svar til dette. Chantielle mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #18 Del Skrevet 29. mars 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det er en glipp i The Matrix Anonymkode: bf020...bde Seriøst?? Anonymkode: 66a1b...d57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå