Gjest lillelou Skrevet 15. oktober 2006 #2121 Del Skrevet 15. oktober 2006 Hatt en fin helgetur,Sunnis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 15. oktober 2006 #2122 Del Skrevet 15. oktober 2006 hei søte lillelou! Bare innom med et spor, jeg - se så søte fotspor! *fotspor med små tær* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 16. oktober 2006 #2123 Del Skrevet 16. oktober 2006 hallais og mornings! til Glow og Svimle! Jeg var også egentlig litt småskuffa over den filmen,jeg.Der får man igjen for å ha lest boka først-der syns jeg sjefen er ennå verre enn Meryl Streep gjorde henne,og fasaden sprekker ikke,sånn som den gjorde litt mot slutten. Dessuten syns jeg Anne Hathaway hadde aaaaalt for store,brune øyne. Meryl var definitivt høydepunktet.Og den bitchy 1.-assistenten. Et seint på'n i dag,for jeg skal ikke begynne på jobb før halv ett.Ganske deilig.Nå skal jeg ta meg en lang og god dusj,og så er det Pinnys tur til å ha det gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 16. oktober 2006 #2124 Del Skrevet 16. oktober 2006 Jeg er også veldig glad i tegnefilmer,Glow. Akkurat nå er jeg inne i en "gjenopplev kjære minner fra barndommen"-fase, for jeg ser serien "det var en gang et menneske" som jeg har kjøpt på dvd. Utrolig morsomt og koselig. Har bare gått minitur med Pinny foreløbig-men skal straks ut på en runde til,og så en liten tur på jobb.Var deeeilig å sove lenge i dag, for jeg sover alltid møkkdårlig når jeg har drukket vin,så i går var jeg ikke helt i vater.Men nå...ohooo,energiii!!! :hoppe: *prøver egentlig å hoppe igang energien,den er ikke her helt ennå* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 16. oktober 2006 #2125 Del Skrevet 16. oktober 2006 Ja,det er tusen ganger bedre å gå tur med hund enn med bare seg selv. Selv om hunden vil lukte på alt,og prøver å bølle meg med seg sånn at den får hilst på andre hunder. Hun er litt entusiastisk,kan man si,og ikke enkel å stagge alltid...vil jo ikke knuse gleden hennes ved å treffe andre hunder,heller. Men,her er dagens søte ting.Sakset fra bryllupsforumet: søt sang med film den søte teksten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 16. oktober 2006 #2126 Del Skrevet 16. oktober 2006 Men nå skal jeg,bare for å være helt nazi,og før noen andre kommer og tar meg,si at det er faktisk en cover. Det er Magnetic Fields'sang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 16. oktober 2006 #2127 Del Skrevet 16. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 16. oktober 2006 #2128 Del Skrevet 16. oktober 2006 hei,Sunnisberta! Ja,takke meg til barnslige tullehunder. Av og til (og egentlig ganske ofte) når hunden vår syns at jeg er skikkelig kjedelig så kommer hun med den rosa og lilla gummielefanten (Fanten) og slenger den fra seg ved siden av meg/legger den på låret mitt hvis jeg sitter på dataen. "Nå skal vi leke,mummis! ". Ingenting som er som litt god gammeldags tvangsleking. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 16. oktober 2006 #2129 Del Skrevet 16. oktober 2006 Ååååå som jeg savner å ha hund. Men vi må nok vente en stund ennå desverre. Og når jeg lekte med min var det jammen mange blå merker etterpå gitt Men sånn er det når man skal ha den største hunden som finnes............................ Jeg er ennå urven etter tidenes fest i helga. Tror det er det gøyeste jeg har vært med på noen sinne. Hvilken vidunderlig gjeng Håper du har en fin kveld lille due Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 16. oktober 2006 #2130 Del Skrevet 16. oktober 2006 Vil bare rapportere at jeg IKKE åpnet disse søte linkene fra bryllupsforumet. Er super-disiplinerte-bena-på-jorda-pusla i dag (ikke at jeg tror hun finnes noe sted, egentlig). Jeg vil også ha hund!! Vi har seriøse planer om å skaffe oss en da, når vi får kjøpt oss hus og sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 17. oktober 2006 #2131 Del Skrevet 17. oktober 2006 hei,Charmis og pusla! Ja,det er kos med hund,selv om de røyter og maser og bjeffer og kjeeeeeder seg noe så innimargen som det Pinny gjør nå.Vi er egentlig på vei ut på tur,men for å komme oss UT,må vi forbi en barneskole,og der er det langfriminutt nå.Og Pinny er ganske populær,kan man si.Det kommer alltid tre-fire småjenter løpende,som vil kooose henne. I dag var jeg ikke motivert for det. Planen for dagen er å få støvsuga og vaska,og kaaanskje bakt en omgang eller to med skillingsboller,siden de jeg bakte sist forsvant på null komma rusk.Men hvetebakst er nå bare godt,da. Nå drikker jeg appelsinjus til stille ettertanke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 17. oktober 2006 #2132 Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg VIL ikke ha hund, jeg SKAL! Snarest! Har vel innsett at nurket bør bli noen måneder først, men jeg håper at vi har en valp i hus til sommeren. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 17. oktober 2006 #2133 Del Skrevet 17. oktober 2006 Skjønner godt at du vil ha hund,Fjellrypa, det er utvilsomt både gøy,koselig og et stort privilegium å få ha et så nært forhold til et dyr som det blir når man har hund. Har dere bestemt dere for noen rase? Jakthund? Nå venter jeg på O,som er på vei hjem fra jobb. Han skal ha seg en matbit,og så skal vi en tur til IKEA,og så handle litt mat. Slemme lillelou som ikke har middagen klar! Men jeg ga nettop Pinny den siste fiskepuddingbiten,og ingenting av det vi har i kjøleskap eller fryser er på noe sett eller vis fristende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 17. oktober 2006 #2134 Del Skrevet 17. oktober 2006 Hva skal dere på IKEA da? *nysgjerrig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 17. oktober 2006 #2135 Del Skrevet 17. oktober 2006 (endret) Vi skal ikke kikke på barneseng his det var det du lurte på,Sunnis. Men derimot noe så uuurspennende som garderobeskap og badmøbler (igjen). Nå drar vi! Endret 17. oktober 2006 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 17. oktober 2006 #2136 Del Skrevet 17. oktober 2006 De har noen fine barnesenger også, så bare ta turen innom du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 17. oktober 2006 #2137 Del Skrevet 17. oktober 2006 *innom med spor i den superkoselige dagboka* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 18. oktober 2006 #2138 Del Skrevet 18. oktober 2006 helluuuu! Sunnis Svimle Glow Jeg var skikkelig flink i går,Glow,og kjøpte faktisk bare en pakke kjøttboller. Og det var ikke fordi jeg ikke ville shoppe mer, men heller et anfall av sjeldent god selvkontroll. Var skikkelig mye julepynt i kasseområdet også...følte meg sugd inn i et glorete juleorgieopplegg.Men jeg kom meg ut derfra uten en eneste juledings! I dag har jeg vært skikkelig barnslig. Jeg har nemlig kjøpt fem Barbapapafigurer,sånne som man kan se ganske langt ned på siden her. Helt nye i butikken hos oss,og jeg fikk bare et gigantisk megaflashback til barndommen,og et akutt behov for å eie en handfull av de figurene. ...og da jeg kom hjem med dem trodde selvfølgelig Pinny med en gang at det var leker til henne.Alt som har sterke farger og lukter gummiaktig tror hun er hennes leker... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 18. oktober 2006 #2139 Del Skrevet 18. oktober 2006 Åååå, barbarapappa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 18. oktober 2006 #2140 Del Skrevet 18. oktober 2006 jenter! Nå har vi fortært sein middag.Det var godtgodt, og så har vi servert Pinny hennes nye fòr. Dyrematutsalget vi kjøpte mat fra før har lagt ned,og nærmeste utsalg av den typen fòr vi brukte er på Stjørdal....litt langt å kjøre,egentlig,så da ble det fòrbytte for lurvedyret. Så langt ser det bra ut,og skåla er tom og fin. Og så har svigerfrøet vært her og delt ut gaver etter sin spa-tur til Estland. O fikk whisky og jeg fikk en deeilig Nina Ricci-boylotion. Herlig med litt luksusprodukter i ny og ne, nå skal jeg dufte liflig når jeg skal på sykehuset i morgen. Og Barbapapa-figurene har jeg stilt fint opp på bordet ved tv'n. Kjempefornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg