Gå til innhold

lous lille gledesbok

Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Gjest lillelou

:ler: Ja,det er vel noe med de mennene og de bilene.

Nå kan dere bare klikke på denne linken ,og så finner dere en oppsamling av lillelous drømmehus som jeg knapt har sett noe annet sted! Drit i Trøndelag,jeg vil bo i kosesøtt hus i Sverige! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillelou

Yehaaa! :hoppe:

Men jeg må nok bruke en del tid og kvinnelist på å overtale Olav. Foreløbig har han ingen respekt for mitt behov for å bo i et fantastisk hus på den svenske landsbygda. Han frykter for at vi kommer til å sulte,og ender opp som landeveisrøvere. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen, landeveisrøvere er jo også gøy :)

Så kunne vi sittet i hver sin hengekøye og nippet til vin og kost oss, mens Pinny sprang rundt på den store tomten sin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Ja,jeg syns også landeveisrøver høres forlokkende ut. :ler:

Da skulle jeg hatt bajonett og 1700tallskostyme,og hoppet fram foran biler og ropt : "Holdt,din sjarlatan! Levèr verdisakene eller smak mitt hete krutt!"

Og det med hengekøye og vin og alt det hørtes jo bare topp ut. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Jeg er en tapper og orientert landeveisrøver av det 21.århundre.Jeg frykter ingen jernkasse på jul. :ler:

Prøvde ut "angrepsutsagnet" ovenfor på Olav. Han trodde det var et forsøk på å virke forførende,og mente jeg kom til å komme hjem med 20 svenske kroner og en haug kjønnssykdommer. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en tapper og orientert landeveisrøver av det 21.århundre.Jeg frykter ingen jernkasse på jul.  :ler:

Prøvde ut "angrepsutsagnet" ovenfor på Olav. Han trodde det var et forsøk på å virke forførende,og mente jeg kom til å komme hjem med 20 svenske kroner og en haug kjønnssykdommer.  :sur:

:ler: Jeg liker O.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,ikke sant?  :ler: Føler mag aldri så totalt uk*t som når jeg ser på den sida hans.  :ler:

Nei, sant, ble nesten sånn at jeg er glad for at mannen er på jobb, at ikke han er hjemme og har lyst til å :humpe: - da måtte jeg nok ha skuffet ham :sjenert:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou
Nei, sant, ble nesten sånn at jeg er glad for at mannen er på jobb, at ikke han er hjemme og har lyst til å :humpe: - da måtte jeg nok ha skuffet ham :sjenert:

:hoho:

:ler: Ikke sant? Når jeg ser de bildene er :humpe: det absolutt siste jeg tenker på. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror du hadde blitt en utmerked landeveisrøver, lillelou! Anbefaler anskaffelse av jernhest/motorsykker for rask fremrykning. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:vinke: hallais og :kyss: !

Takk for deres enorme tiltro til meg som landeveisrøver,det må jeg si varmer et lite louhjerte. :klem:

I dag er jeg bare så fantastisk snørrete. Hele nesa og deler av luftveiene er beleiret av noe ekkelt guff som gjør det tungt å puste,og livet generelt ufyselig. Blæsj og blæsj! :sur: Allikevel hadde jeg en lang og god dag på jobb,og følte at jeg fikk gjort masse. Da jeg kom hjem var O her og ventet med ferskt brød og deilig pålegg. :hjerte:

Han blir en glimrende landeveisrøvermann! :hoppe:

Nå skal jeg legge hodet på puta og slappe litt av,tror jeg.

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guff & gørr i luftveiene er...ja nettopp, guffent. Selv er jeg angrepet av et svært forsinket anfall høysnue tror jeg. I allfall så har jeg nyst i hele dag uten egentlig å være forkjølet.

Hva angår landeveisrøverplanene, -du sier vel fra hvor du blir røver hen, sånn at man kan ta en annen vei og ikke bli røvet av landeveislou når man er på Harrytur? :reise:

:sjokkert: <-- *skrekkslagen Cata*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lillelou

Så frekt med høysnue som kommer krypende etpar måneder for seint! :frustrert:

Men jeg lover å si ifra hvor jeg skal bli landeveisrøver,Cata. Akkurat nå føles det ut som det kan bli enten Skåne eller Österlen-tiden vil vise. :ler:

Nå har O krøpet ut på tur med Pinny.Jeg har rett og slett ikke luft nok til å gå noen heftig tur,etter 100 meter har jeg bare lyst til å legge meg rett ned.Noe er feil. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

innom og klemser på godjenta mi. Siden vi er snørrete og ekle begge to så smitter vi iallefall ikke hverandre :ler:

God bedring vennen min!

Her skal jeg krype under pleddet og være helt tv slave resten av kvelden :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Tuuuuuuuuusen takk for alle vibber og koser! :klem:

Jeg sitter under pleddet og pulserer..må ikke tro jeg tar natta,til tross for tio tusen bassiluskor. :ler: Eller,jo,jeg har jo sovet etpar timer i ettermiddag,så rett skal være rett. Nå har jeg sprayet meg med nesespray,og føler at jeg er såpass ovenpå at jeg kan lage en

Julegaveliste (bare 2 mnd til 2.desember i dag! :hoppe: )

* O :hjerte:

* svigerfrø

* O's søster og sambo

* søster

* bror

* foreldre

* Hildegard (wøhøhøøøø)

* venninne 2

* venninne 3

* bestemor

* "reservebestemor" Lise

* små kg-ere? ;)