Gjest lillelou Skrevet 15. januar 2006 #201 Del Skrevet 15. januar 2006 Men skal gå tur når det blir såpass sent at jeg kan gå innom kiosken og leie hjernedød film uten å være nødt til å ta fri fra jobb for å levere den tilbake . Og i fall du lurer, så var denne spammingen av dagboka di tilsiktet. "Effektspam" for å tilbakevise argumentene dine ett for ett - helt til jeg kom til det jeg akter å høre på . ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 15. januar 2006 #202 Del Skrevet 15. januar 2006 Ja,nå er det altså ute, det som jeg har kviet meg til å fortelle.Jeg har til og med åpnet bryllupsdagbok,bare for å ha et sted å gjøre av konkrete planer. Vi må nemlig flytte bryllupet et halvt år lenger fram i tid. O har blitt syk, og kommer til å trenge tid til å bli helt frisk, derfor blir det naturlig å forskyve en såpass stor begivenhet, fram til et tidspunkt da vi vet han vil være frisk igjen, og en frisk brudgom vil man jo gjerne ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 15. januar 2006 #203 Del Skrevet 15. januar 2006 Vær så god,kjør gjerne på med bryllupssnakk i min nye bryllupsdagbok! her kan man diskutere servietter, slør,sløyfer,blomster etc.,til man blir blå i ansiktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 16. januar 2006 #204 Del Skrevet 16. januar 2006 Så herlig å være i gang igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 16. januar 2006 #205 Del Skrevet 16. januar 2006 Ja, det føles godt. Det er jo lenge igjen til juni 2007,men glede seg kan man jo gjøre lenge. Våkna med sår hals og tunge øyne i dag,og en stor kopp te var godt. Lurer på om det blir væreomslag?Halsen min pleier ihvertfall som regel alltid å reagere på sånt.Blæsj. Men skal ikke begynne å syte og ule av den grunn, vi går uansett mot rett årstid. Har sett reprisen av "god morgen Norge" sammen med ekstremt kjælen hund.Og så så vi litt på Oprah, som hadde kjøpt seg tre nye valper (at hun klarer....).Pinny liker å se andre hunder på tv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 16. januar 2006 #206 Del Skrevet 16. januar 2006 Det er medlt væromslag ja. Mye snø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 16. januar 2006 #207 Del Skrevet 16. januar 2006 Mye snøøøø??? <-----liker ikke snø etter jul. På rommet mitt ligger det en sliten mann og småsover. Desverre har vi nettop hatt hans mor på "selvinvitert" ,bekymret besøk- hun duller med han som han skulle vært baby,og snakker kosespråk. Mens hun var her,presterte hun å foreslå at vi (hun og jeg) skulle ommøblere,"sånn at det blir bedre for O", fordi "jeg syns dere hadde det mye finere før". Da spydde jeg utav meg noe om at vi vel med tid og stunder skulle bestemme hvordan vi skulle ha det,og at det vel var usikkert at vi skal bo HER til evig tid. Sikkert både barnslig og unødvendig,men av og til får den dama meg til å bli fullstendig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 16. januar 2006 #208 Del Skrevet 16. januar 2006 Svigermødre... Januarsnø er ikke bra. Vi vårelskere skal begynne å glede oss til varmere tider etter jul. Jeg simpelthen klør etter å begynne å gå med litt lettere og luftigere klær allerede. Det var synd at bryllypet deres ble utsatt. Men da får dere om ikke annet enda bedre tid til å gjøre det flott! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 16. januar 2006 #209 Del Skrevet 16. januar 2006 utrolig for en innpåsliten svigermor da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 16. januar 2006 #210 Del Skrevet 16. januar 2006 Svigermor med baby-dille-språk???? Blllææærgh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 16. januar 2006 #211 Del Skrevet 16. januar 2006 hei,Lipstick og Impia! Enig med du,Lipstick-etter jul skal man begynne å glede seg til våren.Snø hjelper ikke på humøret, jeg merker ekstra godt at jeg savner Bergen på denne tiden av året. Folkens, det er like før jeg legger svigerfrøet ut for salg på finn.no! Annonsen blir noe sånt som: Eldre trønderdame selges til høstbydende,eventuelt gis bort til et egnet hjem. Er 59, oppfører seg og kler seg som 75,og setter stor pris på gammeldagse verdier (motstander av barnehager). Mangler total stilsans og kan lage to retter:vafler og kjøttkaker. Har en frisk tendens til å legge seg opp i ting og blande seg der hvor ingen innblanding er ønsket. Billettmrk. Gjerne Ghana,ihvertfall Tana. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 16. januar 2006 #212 Del Skrevet 16. januar 2006 Svigermor med baby-dille-språk???? Blllææærgh! ← Ja,samboeren min er "dutten"hennes... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 16. januar 2006 #213 Del Skrevet 16. januar 2006 Folkens, det er like før jeg legger svigerfrøet ut for salg på finn.no! Annonsen blir noe sånt som: Eldre trønderdame selges til høstbydende,eventuelt gis bort til et egnet hjem. Er 59, oppfører seg og kler seg som 75,og setter stor pris på gammeldagse verdier (motstander av barnehager). Mangler total stilsans og kan lage to retter:vafler og kjøttkaker. Har en frisk tendens til å legge seg opp i ting og blande seg der hvor ingen innblanding er ønsket. Billettmrk. Gjerne Ghana,ihvertfall Tana. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 16. januar 2006 #214 Del Skrevet 16. januar 2006 Må visst begynne å lese på finn.no . (Nei, jeg er IKKE aktuell kjøper.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 16. januar 2006 #215 Del Skrevet 16. januar 2006 :skjeggebass: Er O syk??? Det var ikke moro å høre! Du steller vel pent med ham, da (uten babyspråk, håper jeg!) Ille at dere må utsette Bryllupet, men det er fint å være forlovet også Nå skal jeg ile til bryllupsdgboka di! Jeg skriver bare om bryllup for tiden, lurer på om jeg må gjenopprette en bok derinne? *vingle vingle* Hva synes du??? Tell me!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 16. januar 2006 #216 Del Skrevet 16. januar 2006 Må visst begynne å lese på finn.no . (Nei, jeg er IKKE aktuell kjøper.) ← SIKKER på at du ikke trenger en nysgjerrig kjerring til å sulle rundt deg? *smiskesmiske,blafreblafre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 16. januar 2006 #217 Del Skrevet 16. januar 2006 hei,Corazon! Ja,O har jobba trippelt stort sett hele forige år,så han er en smule utbrent og sliiiiiten.I tillegg sliter han med å få sove, så ting er litt tøffe for tiden.Men jeg er sniiiiill kjæreste som IKKE snakker babyspråk,men som er god å ha allikevel. ....Mora MÅTTE jo bare ringe nå nettop,for å høre om det var noe han treeengte.Makan!Tror ikke dama jeg klarer å ta vare på hennes syke sønn? Jeg tror absolutt du trenger en Bryllupsdagbok,C! Du er jo i ferd med å nå ditt bruuuudeklimaks, så det er Verdig Og Rett. Varmer noe av pastasausen jeg kokte enorme mengder av på torsdag.Lettvindt og godgodt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lipstick Skrevet 16. januar 2006 #218 Del Skrevet 16. januar 2006 Folkens, det er like før jeg legger svigerfrøet ut for salg på finn.no! Annonsen blir noe sånt som: Eldre trønderdame selges til høstbydende,eventuelt gis bort til et egnet hjem. Er 59, oppfører seg og kler seg som 75,og setter stor pris på gammeldagse verdier (motstander av barnehager). Mangler total stilsans og kan lage to retter:vafler og kjøttkaker. Har en frisk tendens til å legge seg opp i ting og blande seg der hvor ingen innblanding er ønsket. Billettmrk. Gjerne Ghana,ihvertfall Tana. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 16. januar 2006 #219 Del Skrevet 16. januar 2006 SIKKER på at du ikke trenger en nysgjerrig kjerring til å sulle rundt deg? *smiskesmiske,blafreblafre* ← Skal jeg først ha en "svigermor" så vil jeg jammen ha en mann også. Vil ikke bare ha ulempene . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 17. januar 2006 #220 Del Skrevet 17. januar 2006 Skal jeg først ha en "svigermor" så vil jeg jammen ha en mann også. Vil ikke bare ha ulempene . ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg