Gå til innhold

Er det håp eller skal jeg la han gå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jente 25

Matchet med en fyr på tinder, vi snappet en del før vi møttes og jeg merket han virket veldig som min type kun gjennom snaps og chat.
 

Under første møte ble inntrykket enda bedre, han var hyggelig, flink å lytte, morsom og vi klaffet bra. Men, når jeg skulle hjem etter en god stund ga han seg ikke på å mase om at jeg skulle overnatte. Han visste jeg skulle opp tidlig dagen etter pga besøk fra familien. Så på kvelden dagen etter, og jeg har enda besøk av familien fra en annen by, spør han om jeg vil komme bort, noe jeg syntes var tidlig å spør om, i tillegg visste han familien min var der. To dager senere, altså søndag (vi møttes fredag) våknet jeg til at han ringer meg på snap, jeg svarer ikke, han sender da flere snapper uten at jeg åpner de. Etter en stund sjekker jeg meldingene og han har skrevet «på tide å stå opp nå» klokken 8 på morningen. Så skriver han at jeg må komme hjem til han da han har noe han må vise meg, jeg spør hva det er, og han sier «det får du ikke vite før du kommer». 
 

Og etter det bare mistet jeg helt interessen. Men vet ikke om det er jeg som overreagerer?  Syntes det var merkelig å ringe kl 8 på morningen på en søndag når vi hadde første date for 2 dager siden. Syntes det var merkelig å be meg stå opp, og jeg likte ikke at han prøvde å lokke meg bort på den måten.

 

Hva synes du? Hva ville du tenkt? Syntes det er trist da jeg sjeldent får interesse for noen, så vurderer å prøve mer men vet ikke.

Anonymkode: b4f39...bae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommunikasjon! 

Snakk med han om dette! Fortsetter han så er det bare å gjør det slutt. 

Endret av Kenelz
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånt hadde jeg ikke giddet. Han har ingenting med når du står opp.

Anonymkode: df7cc...889

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være at han opplevde fullstendig match med deg & prøver (noe klønete) å møte deg igjen. 

Anonymkode: 2363b...d6b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sånn fyr hadde jeg aldri orket🤮

Anonymkode: a01c4...1b9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hadde blitt litt for voldsomt for meg etter 2 dager, og jeg hadde tenkt at han er for intens for meg, og gått videre.

Anonymkode: f09e6...247

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss. Har du sagt at dette blir alt for intens? Hvordan reagerer han da? 

Helt umulig for oss å vite hva som ligger bak, og derfor også umulig å gi råd. Kan være alt fra at han har en alvorlig diagnose, til at han står klar med tape og strips når du til slutt dukker opp hos han og holder deg der en helg, til at han har falt såpass solid at han ikke tenker helt klart.

Anonymkode: bb8c8...c09

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du overreagerer ikke. Jeg hadde mistet interessen lenge før deg. Det er åpenbart at han kun er ute etter sex og når han er desperat etter å få tak i deg kl 08 søndag morgen så er det garantert fordi han har drukket og vært på nach hele natten og vil ha noen å tømme seg i. Jeg hadde bare sagt at jeg ikke vil noe videre med han og slettet han. 

Anonymkode: b243a...785

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jente 25

 

Man blir nok aldri kvitt petter pan syndromet merker jeg...

Anonymkode: 9de30...0ea

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jøss. Har du sagt at dette blir alt for intens? Hvordan reagerer han da? 

Helt umulig for oss å vite hva som ligger bak, og derfor også umulig å gi råd. Kan være alt fra at han har en alvorlig diagnose, til at han står klar med tape og strips når du til slutt dukker opp hos han og holder deg der en helg, til at han har falt såpass solid at han ikke tenker helt klart.

Anonymkode: bb8c8...c09

Har ikke sagt at jeg syntes det ble for mye nei. Vurderte å si at jeg syntes det ble litt mye, men var redd det var jeg som overreagerte. Har bare sagt at det ikke passer ettersom han har spurt hver dag siden vi møttes fredag. Jeg  sa i går kveld at jeg øvde til en eksamen jeg har, og da svarte han "det kan du gjør senere", så jeg føler han ikke helt forstår alvoret i ting. 

Anonymkode: b4f39...bae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Sånt hadde jeg ikke giddet. Han har ingenting med når du står opp.

Anonymkode: df7cc...889

Nei kjente jeg ble rimelig irritert der selv. Spesielt når han vet jeg jobber en 100% stilling, pluss studier på sidene. Ikke ring noen en søndags morning fordi du vil henge med dem da. 

Anonymkode: b4f39...bae

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Det kan være at han opplevde fullstendig match med deg & prøver (noe klønete) å møte deg igjen. 

Anonymkode: 2363b...d6b

Ja det kan hende. Altså jeg følte vi klaffet bra jeg og, er det som er så trist. Han ga et veldig godt inntrykk når vi møttes, samtalen fløt,  men synet endret seg helt når han begynte dette maset. Merker at jeg ikke har noen god følelser om han lenger. 

Anonymkode: b4f39...bae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Har ikke sagt at jeg syntes det ble for mye nei. Vurderte å si at jeg syntes det ble litt mye, men var redd det var jeg som overreagerte. Har bare sagt at det ikke passer ettersom han har spurt hver dag siden vi møttes fredag. Jeg  sa i går kveld at jeg øvde til en eksamen jeg har, og da svarte han "det kan du gjør senere", så jeg føler han ikke helt forstår alvoret i ting. 

Anonymkode: b4f39...bae

Han respekterer ikke grensene dine. Han prøver å pushe grensene dine og det er kjemperødt flagg. Se første minuttet av denne. Sånne type menn klaffer bra med alle i begynnelsen fordi de spiller og vet hvordan de får damer på kroken https://www.instagram.com/tv/CXQ5adTgZAS/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Anonymkode: b243a...785

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker han viser såpass mangel på sosiale antenner og folkeskikk at jeg ville forstått at det ikke ville funket mellom meg og han i lengden. Selv er jeg veldig høflig og respektfull, og viber ikke i det hele tatt med masekråker, og hvis de prøver å manipulere i tillegg, så blir jeg faktisk forbannet. Vil ikke ha det verken fra venninner eller kjærester. Så for meg ville det vært uaktuelt. 

Anonymkode: c0a8d...fe8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han må da være gift/ha samboer, ikke normalt at single er så desperate.

Anonymkode: bc9e9...112

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han leser for mye Tate. 

Nå har han lagt ned innsatsen (gått på date og vært hyggelig), og forventer levering av tjenesten (sex). 

Jeg ville bare skrevet: Jeg syntes vi hadde god kjemi, men dette maset ditt etter første møte forteller meg at du egentlig bare er ute etter sex. Jeg ønsker ikke å treffe deg igjen. 

Anonymkode: 4c032...417

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten opplever han en helt intens kjemi, er oppover ørene forelsket og greier ikke styre seg. I så fall bør du vel la ham gå siden du ikke gjengjelder det. Eller så er han en innmari slitsom fyr du bør være forsiktig med. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skulle sikkert vise deg morrabrød på søndagsmorgenen…🫣

Anonymkode: 57376...6af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...