Gå til innhold

Støttetråd for oss som ikke får solgt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har også kjøpt ny leilighet denne uka, før jeg har solgt min egen (Oslo). Er i gang med å gjøre klar til fotograf og visninger allerede nå. Takstmann kommer neste uke, så det blir spennende... Har allerede hatt profesjonell stylist på besøk, håper det hjelper. Men merker jeg g går rundt og stresser skikkelig med å kanskje ikke få solgt. Masse sympati til alle i tråden her. 

Anonymkode: fbc0e...c95

Masse lykke til. Jeg håper det går mot litt lettere tider, med det flotte lønnsoppgjøret som nå rulles ut. Kanskje potensielle kjøpere ser litt mer optimistisk på økonomien. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

colasolo skrev (10 timer siden):

Masse lykke til. Jeg håper det går mot litt lettere tider, med det flotte lønnsoppgjøret som nå rulles ut. Kanskje potensielle kjøpere ser litt mer optimistisk på økonomien. 

Håper det! Takk for oppmuntring ❤️

Anonymkode: d03a5...36b

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Håper det! Takk for oppmuntring ❤️

Anonymkode: d03a5...36b

Mener det også sies at mai er beste måned å selge. Så håper ting tar seg opp litt da. ❤️

Anonymkode: fbc0e...c95

  • Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere alle? Har noen av dere fått solgt nå?

Anonymkode: d03a5...36b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huset mitt blir annonsert neste uke. Har jobbet mye med meg selv, og bestemt meg for å prøve å ikke ta sorgen på forskudd. Den kommer tidsnok.

  • Liker 1
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

colasolo skrev (3 timer siden):

Huset mitt blir annonsert neste uke. Har jobbet mye med meg selv, og bestemt meg for å prøve å ikke ta sorgen på forskudd. Den kommer tidsnok.

Masse lykke til! Min legges også ut neste uke, mest sannsynlig onsdag. Burde kanskje nesten vært en tråd for oss generelt som skal selge, for jeg sliter jo ikke ennå, men er så mentalt forberedt på at det kan bli vanskelig 😅

Anonymkode: fbc0e...c95

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Masse lykke til! Min legges også ut neste uke, mest sannsynlig onsdag. Burde kanskje nesten vært en tråd for oss generelt som skal selge, for jeg sliter jo ikke ennå, men er så mentalt forberedt på at det kan bli vanskelig 😅

Anonymkode: fbc0e...c95

Lykke til! Håper minst 4 personer ringer på din dør før visning og vil kuppe leiligheten. Ja, en egen tråd for oss salgspessimister er en god ide 😊. Jeg sliter med salgsprosessen, for jeg er så pessimistisk, og tar det som en selvfølge at den verste hussalgshistorien jeg har hørt, er minimum av det som kommer til å skje meg 😇😂

  • Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi la ut huset for salg sommeren 22, solgte nå nettopp. Megler ba oss sette ned prisen flere ganger, men vi ville ikke det da vi følte vi hadde råd til å vente. Fikk solgt til prisantydning nå nettopp, uten hjelp fra megler vil jeg si. Vi hadde til og med visningen selv. 

Så jeg er svært misfornøyd med megler, men kjempe glad for at huset er solgt for ønsket pris. 

Anonymkode: bc270...0d1

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.4.2023 den 18.07):

Det er jo for sent for dere, men mitt råd er alltid å selge før man kjøper. Lei heller en periode før dere finner drømmeboligen. Jeg kan ikke forstå at noen våger å bli sittende som dere gjør nå med hjertet i halsen og ikke få solgt. Det har jo vært mange tråder om dette temaet, likevel kjøper folk og håper i stedet for å sikre seg.

Anonymkode: 5e354...c31

Familier og/eller folk på små steder kan ikke det, for da risikerer man fort å stå uten noe sted å bo i det hele tatt. Funker dårlig å sofa-surfe hos venner og familie på ubestemt tid med tre unger og hund, liksom :P Enslige i større byer kan selge først og kjøpe etterpå, men de fleste av oss kan ikke det.

Anonymkode: 46054...a34

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle i denne tråden virker jo å ha solgt til slutt? Jeg ser at det er veldig lite som er til salgs nå, så de som selger, de må jo kunne få solgt, tenker jeg. Så mange som sitter på gjerdet og ikke tør å selge akkurat nå. Vi ønsker å kjøpe men det er jo ingenting. 😬

Anonymkode: 30f3c...ba2

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Alle i denne tråden virker jo å ha solgt til slutt? Jeg ser at det er veldig lite som er til salgs nå, så de som selger, de må jo kunne få solgt, tenker jeg. Så mange som sitter på gjerdet og ikke tør å selge akkurat nå. Vi ønsker å kjøpe men det er jo ingenting. 😬

Anonymkode: 30f3c...ba2

Her i byen begynner det å komme ut en del eneboliger, det er egentlig veldig uvanlig men tror det er i sammenheng med at ett felt med nye boliger snart er ferdige. Så går i hvertfall i epoker på mindre steder

Anonymkode: 35108...f1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Alle i denne tråden virker jo å ha solgt til slutt? Jeg ser at det er veldig lite som er til salgs nå, så de som selger, de må jo kunne få solgt, tenker jeg. Så mange som sitter på gjerdet og ikke tør å selge akkurat nå. Vi ønsker å kjøpe men det er jo ingenting. 😬

Anonymkode: 30f3c...ba2

Jeg har ennå ikke solgt. Hvor lenge skal jeg prøve før jeg gir opp?

Er det noen her som bare ga opp og lot være å selge?

Anonymkode: d03a5...36b

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Alle i denne tråden virker jo å ha solgt til slutt? Jeg ser at det er veldig lite som er til salgs nå, så de som selger, de må jo kunne få solgt, tenker jeg. Så mange som sitter på gjerdet og ikke tør å selge akkurat nå. Vi ønsker å kjøpe men det er jo ingenting. 😬

Anonymkode: 30f3c...ba2

De fleste for nok solgt til "slutt", men det kan jo ta år. Og at man må veldig ned i pris. Begge deler er jo kjipt, spesielt hvis man allerede har kjøpt 😅

Anonymkode: fbc0e...c95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når vet at man at denne boligen blir aldri solgt? Når skal man gi opp? Jeg orker virkelig ikke mer.. dette tar livet av meg.. Trenger svar fra boligselgere som til slutt måtte gi opp.

 

Anonymkode: d03a5...36b

  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge har boligen din vært på markedet?

Anonymkode: 8388e...6cb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 mnd. 5 fellesvisninger, 17 privatvisninger. Jeg er ferd med å bli psykisk syk av dette.

Anonymkode: d03a5...36b

  • Hjerte 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

7 mnd. 5 fellesvisninger, 17 privatvisninger. Jeg er ferd med å bli psykisk syk av dette.

Anonymkode: d03a5...36b

Kan megler si noe om hva som holder folk tilbake? Er det noe i prospektet som skremmer folk? Beliggenhet? Reguleringsplaner?

Anonymkode: 1b250...03d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Megler forstår det ikke. Det er lyst og nytt. Stylet.

Nå vurderer jeg solgt.no

Har noen erfaringer?

Anonymkode: d03a5...36b

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når ein kjøper før ein har fått solgt så får vel de fleste såkalt mellomfinansiering. Får ein ikkje solgt innen rimleg tid så blir ein plutseleg sittende med  høy lånegjeld. 

Hva med å "leie før eie"  Kanskje kan ein leie ut boligen til noen som er intrs. i å etterkvart kjøpe boligen.  

Noen steder er bolimarkedet "hett" og boliger blir solgt ganske fort, men noen steder kan det ta lengre til å få solgt, og her er vle ofte prisantydning avgjørende. 

 

Anonymkode: ce078...304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Megler forstår det ikke. Det er lyst og nytt. Stylet.

Nå vurderer jeg solgt.no

Har noen erfaringer?

Anonymkode: d03a5...36b

Har du gått ned i pris? Vi fikk solgt etter 8 mnd, for 300.000 mindre enn vi kjøpte for.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...