AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #141 Del Skrevet 3. april 2023 AnonymBruker skrev (På 27.3.2023 den 20.52): Hei. Jeg mistet begge foreldrene mine i ung alder, går ikke får mye inn på detaljene annet enn at jeg var et barn. Sliter selvføgelig med dette enda, selv om det er over 20 år siden. Lurer på om det faktisk går ann å ta kontakt med de? Følger de med på meg? Selv er jeg ekstremt skeptisk, men jeg lever i troen på at det kanskje er mulig? Dere som der ute har opplevd ting som gjør at dere tror på ånder, hva skjedde? Har dere pratet med tidligere mennesker som stod dere nært, som nå er døde etter de døde? Kan man lære og gjøre det selv? Følger de med på oss? Anonymkode: 851aa...a68 Fra et kristent perspektiv: Nei, man kan ikke det og man bør heller ikke prøve. Anonymkode: 4938b...bc6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #142 Del Skrevet 3. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er vel adventistene som tror at de som ikke kommer til himmelen rett og slett blir tilintetgjort på dommedagen..., altså evig død. De tror ikke at de onde havner i helvete som mange andre kristne trosretninger. Anonymkode: 4a69e...ecf Takk Hygglig å få et litt hyggligere svar. Tenkte meg at det var en gren innen kristendommen jeg ikke huska så godt som har dommedag som tro. Husker bare litt fra skolen, og kan ikke huske dommedag ble nevnt noe særlig der. Sommer2464 skrev (32 minutter siden): Jeg er ikke JV og fordømmer JV på det sterkeste. Men skjønner godt at du lurer med den uvitenheten der. ok Leit du fordømmer andre mennesker. Anonymkode: 851aa...a68 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #143 Del Skrevet 3. april 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Fra et kristent perspektiv: Nei, man kan ikke det og man bør heller ikke prøve. Anonymkode: 4938b...bc6 Ts her. Takk for svar Tenker du vi kommer til himmelen og at man der ikke kan nås? Anonymkode: 851aa...a68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #144 Del Skrevet 3. april 2023 Hvis du vet hvor de ligger, så finnes det en form for magi du kan utføre for å kommunisere med døde. det kalles nekromanti. Anonymkode: d0673...dc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #145 Del Skrevet 3. april 2023 Det finnes onde demoner som går blant oss her på jorden. Engler kan vi få kontakt med, men det er ikke noe garanti. Du kan be til Gud om beskjeder, hjelp og veiledning av engler. Å søke sånn uti intet uten å gjøre det gjennom Gud, Jesus og Den Hellige Ånd er veldig farlig. Stor sjanse for at det er demoner du kommer i kontakt med og du kan i verste fall miste forstanden. Advarer sterkt mot dette. Det er mulig å bli besatt av demoner. Les om Warren ekteparet, de ble anerkjent som demonutdrivere av den katolske kirken. De så dette her og kjempet mot det i direkte kamp. Dette er ingen spøk. Jeg ber dere om å være forsiktige, dette er veldig farlig. Bare tro meg, jeg har sett dette på nært hold. Anonymkode: 4f762...ae6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer2464 Skrevet 3. april 2023 #146 Del Skrevet 3. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): ok Leit du fordømmer andre mennesker. Anonymkode: 851aa...a68 Fordømmer ikke Jehovas vitner som mennesker, men fordømmer organisasjonen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #147 Del Skrevet 4. april 2023 TS her! takker så meget for alle svar og diskusjoner i tråden. God påske! Anonymkode: 851aa...a68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå