Gå til innhold

Se hit!


Gjest Jente21

Anbefalte innlegg

Nå er det bare 9 dager til jeg slutter på p-pilla!! Gleder meg veldig, men også litt skummelt på en måte! Selvom vi ikke skal være noen intense prøvere og heller ta det som det kommer, så håper jeg det ikke tar så veldig lang tid!

Ønsker dere alle et riktig godt nytt år, med et håp om at vi alle er gravide og har født i løpet av året som kommer =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til med prøvinga!!

Ikke for å være negativ og svartmale noe som helst, men ikke heng deg for mye opp i hva som skal skje, la det komme naturlig.

Jeg har opplevd/opplever at tanken og lysten på et nytt barn blir så sterk at kroppen "skrur seg av". Det har resultert i at vi snart har gått i 2 år uten å lykkes. Jeg vet med meg selv at jeg må prøve å skyve tanken unna, men det er utrolig vanskelig.

Bare et lite tips fra meg dette altså, mener bare det beste så ikke ta det ille opp.

Enda en gang, lykke til!! Kanskje det ordner seg på første forsøk :)

Klem... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente21

Hei Englemamma!

Vet akkurat hva du mener! Er opptatt av det selv også, at jeg ikke skal fokusere så mye på det. Det skrev jeg også i hovedinnlegget, at vi skal ta det som det kommer. Jeg er ung, og har massevis av tid foran meg,så om det ikke skjer på første forsøk så gjør ikke det noe.

Vi skal som sagt ikke henge oss så mye opp i det, og heller bare kose oss. Skal ikke ha noe av eggløsnings-tester og sex annhver dag og alt det der.

KLem fra meg =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til!

Jeg blir snart prøver selv. Skulle egentlig ta ut hormonspiralen i slutten av desember, men måtte avbestille timen pga begravelse. Skal ringe og bestille ny time imorgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

husk det kan ta noen mnd før du får mensen etter pilleslutt..

For meg tok det heldigvis bare 40 dager, men for andre lengre tid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...