Gå til innhold

Kjerringer som er sjalu


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere kjerringer som er så sjalu at dere blir usikre og giftige bare en annen dame ser tilfeldig på mannen deres som man ser tilfeldig på hvemsomhelst ,dere er klare over at mannen deres ikke er attraktiv og kjekk for alle andre damer? I går,nok en gang ble jeg stirret ihjel av en dame på bussen som trodde at jeg var interessert i mannen hennes. I går følte jeg meg fornøyd,og da kan jeg smile litt når jeg er ute blant folk. Det er mulig jeg sikkert smilte litt når jeg så ham, men jeg gikk i helt egne tanker så tenkte ikke over det. Hvorfor er noen så sykt sikre på at alle andre damer er interessert i akkurat deres mann? Latterlig er det.

Anonymkode: 16f9f...5cb

  • Liker 6
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan vet du hva dama på bussen tenkte mens hun stirra på deg? Her tror jeg du fantaserer opp scenario i eget hode og tror alle er redde for at du skal stjele mannen deres. 

Kanskje du hadde på en jakke hun likte?

Anonymkode: 39d85...bbe

  • Liker 17
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvordan vet du hva dama på bussen tenkte mens hun stirra på deg? Her tror jeg du fantaserer opp scenario i eget hode og tror alle er redde for at du skal stjele mannen deres. 

Kanskje du hadde på en jakke hun likte?

Anonymkode: 39d85...bbe

Tror mer på TS sin tankegang. Mange er svært sjalu.

Anonymkode: a42a3...f71

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvordan vet du hva dama på bussen tenkte mens hun stirra på deg? Her tror jeg du fantaserer opp scenario i eget hode og tror alle er redde for at du skal stjele mannen deres. 

Kanskje du hadde på en jakke hun likte?

Anonymkode: 39d85...bbe

Jeg er ikke ts, men tro meg, det finnes ingen tvil. 

Anonymkode: 3b438...871

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvordan vet du hva dama på bussen tenkte mens hun stirra på deg? Her tror jeg du fantaserer opp scenario i eget hode og tror alle er redde for at du skal stjele mannen deres. 

Kanskje du hadde på en jakke hun likte?

Anonymkode: 39d85...bbe

Nei, hun stirret meg stygt inn i øynene. Jeg så ikke på henne. Ekkelt var det.

Anonymkode: 16f9f...5cb

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn er like høye på pæra som tror ei jente liker han bare pga et smil. 

Anonymkode: ae891...153

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slike damer har dessverre null selvtilitt, jeg sykes synd på dem. Å leve med mange negative tanker om seg selv er vondt.

Anonymkode: 3074d...918

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svært da innbilsk du skulle være. Tipper denne dama bare hvilte øynene sine sliten på nattbussen og var i sitt eget hode mens blikket tilfeldigvis falt på deg. Alternativt kanskje hun syns du var pen og prøvde å memorere hvordan du la sminken din så hun kunne prøve det samme, alternativt at du så ut som et takras og hun syntes synd på deg. 

Veldig rart at du antar noe om at hun skulle være sjalu på deg og tro at du ville ha typen hennes. Hadde det ikke vært veldig rart om hun tenkte det samme om deg, for du stirret jo tilbake på henne

Anonymkode: 46636...3b4

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nei, hun stirret meg stygt inn i øynene. Jeg så ikke på henne. Ekkelt var det.

Anonymkode: 16f9f...5cb

Du så ikke på henne, likevel så du at hun stirret deg stygt inn i øynene?

Anonymkode: a1cee...695

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som fører til sjalusi? Hvordan oppfører du deg som mann, som gjør til at en kvinne kjenner seg usikker og blir sjalu? Klarer du ikke å vise din kvinne at hun er den eneste som du bryr deg om?

Anonymkode: 1ab05...57e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du så ikke på henne, likevel så du at hun stirret deg stygt inn i øynene?

Anonymkode: a1cee...695

Jeg så bort på henne kanskje et halvt sekund et par ganger, ble ukomfortabel og snudde meg vekk. Og ja, man merker når folk stirrer deg rett i øynene.

Anonymkode: 16f9f...5cb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ubehagelig å bli stirret stygt på men noen har bare resting bitch face også, vanskelig å vite alt andre mener og tenker. Kan være du så stygt på henne fordi du trodde hun så stygt på deg, så tror hun du har noe imot henne, å ser stygt på deg 😅 

Så lenge ingen kommer bort til deg, eller dette gjelder folk du sitter sammen med eller kjenner, er det ingenting å bry seg om

En gang jeg var ute med kjeresten min og handlet, og han betalte i kassa, tok hun som sto der å plutselig endret holdning, etter at jeg tilfeldigvis hadde sett på henne. Det så ut som om hun trodde, at jeg trodde at hun flørtet med min kjereste 😅 Det trodde jeg ikke, å det ble et lite kleint øyeblikk, men livet går videre

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ts skriver om er det mange som opplever.

Jeg flørter aldri med menn som er i forhold eller legger meg etter dem. Likevel har jeg fått mange stygge blikk, beskyldninger og blitt utsatt for rykter, av damer som tydeligvis har store problemer med seg selv og usikkerhet og sjalusi.

Det er ikke noe med min væremåte som burde provosere dem heller, ikke kler jeg meg utfordrende, ikke oppfører jeg meg utfordrende og som sagt, jeg flørter heller ikke med menn i forhold.

Til og med et par tidligere venninner utestengte meg bevisst fra fester da jeg var singel. Jeg lurte på hvorfor og fikk til svar at det var fordi jeg var forstyrrende for dem (dem selv og de andre venninnene). På den tiden var jeg ganske beskjeden, så jeg var definititvt ikke en som tok særlig plass eller krevde oppmerksomhet. Jeg spurte mer direkte hva grunnen var, og da var det at de var redd for at jeg skulle bli for fristende for mennene deres. Jeg spurt om jeg noensinne hadde sagt eller gjort noe som tilsa at jeg gikk etter menn som var opptatte, noe de måtte innrømme at de visste jeg ikke gjorde. Jeg spurte da hva det egentlige problemet var, men det fikk jeg ikke svar på. Problemet var selvfølgelig at det var de selv som var usikre på seg selv, sjalu og derfor tydeligvis også usikre på sine menn.

Det er bare få uker siden jeg var et sted hvor jeg opplevde det samme som ts, en kvinne så ordentlig stygt på meg. Jeg hadde sett på en (singel) mann som satt rett bak henne og hennes mann, men den mannen så ikke meg, så det var ikke en gang et smil eller flørting fra min side. Men jeg hadde sikkert et positivt uttrykk i øynene fordi den single er en mann jeg liker. Men den dama presterte da å fortelle flere andre at jeg la meg etter hennes mann, som jeg ikke en gang hadde lagt merke til før hun kikket stygt på meg. Dramadamer! Merkelig at menn gidder å være sammen med slike, men jeg har forstått at enkelte menn misforstått tror slikt drama er en bekreftelse på kjærlighet.

Anonymkode: c03ba...50f

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nei, hun stirret meg stygt inn i øynene. Jeg så ikke på henne. Ekkelt var det.

Anonymkode: 16f9f...5cb

Hvordan kan hun stirre deg stygt inn i øynene, hvis du ikke så på henne engang? 😅

Anonymkode: d6170...404

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvordan kan hun stirre deg stygt inn i øynene, hvis du ikke så på henne engang? 😅

Anonymkode: d6170...404

Har allerede svart på det. Jeg sto i bussen,og de satt rett foran meg. 

Anonymkode: 16f9f...5cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Nei, hun stirret meg stygt inn i øynene. Jeg så ikke på henne. Ekkelt var det.

Anonymkode: 16f9f...5cb

Hvordan vet du det når du ikke så på henne?

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du ser faen ikke på min mann. Da blir det bråk. 

Anonymkode: b3a55...a98

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandrianna skrev (Akkurat nå):

Veldig mange er sjalu på meg og mannen min. Vi er begge veltrente og har mer enn nok penger.

Vi er ressursterke og derfor er vi rike.

De som er ressurssvake er alltid fattige.

De virkelig ressurssvake er de som hverken har kunnskap eller forståelse eller innsikt, det er de aller fattigste, selv om kanskje lommeboka er full nok...

Anonymkode: c03ba...50f

  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandrianna skrev (2 minutter siden):

Veldig mange er sjalu på meg og mannen min. Vi er begge veltrente og har mer enn nok penger.

Vi er ressursterke og derfor er vi rike.

De som er ressurssvake er alltid fattige.

😂😂 jeg tror nok heller folk synes synd på dere.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Det ts skriver om er det mange som opplever.

Jeg flørter aldri med menn som er i forhold eller legger meg etter dem. Likevel har jeg fått mange stygge blikk, beskyldninger og blitt utsatt for rykter, av damer som tydeligvis har store problemer med seg selv og usikkerhet og sjalusi.

Det er ikke noe med min væremåte som burde provosere dem heller, ikke kler jeg meg utfordrende, ikke oppfører jeg meg utfordrende og som sagt, jeg flørter heller ikke med menn i forhold.

Til og med et par tidligere venninner utestengte meg bevisst fra fester da jeg var singel. Jeg lurte på hvorfor og fikk til svar at det var fordi jeg var forstyrrende for dem (dem selv og de andre venninnene). På den tiden var jeg ganske beskjeden, så jeg var definititvt ikke en som tok særlig plass eller krevde oppmerksomhet. Jeg spurte mer direkte hva grunnen var, og da var det at de var redd for at jeg skulle bli for fristende for mennene deres. Jeg spurt om jeg noensinne hadde sagt eller gjort noe som tilsa at jeg gikk etter menn som var opptatte, noe de måtte innrømme at de visste jeg ikke gjorde. Jeg spurte da hva det egentlige problemet var, men det fikk jeg ikke svar på. Problemet var selvfølgelig at det var de selv som var usikre på seg selv, sjalu og derfor tydeligvis også usikre på sine menn.

Det er bare få uker siden jeg var et sted hvor jeg opplevde det samme som ts, en kvinne så ordentlig stygt på meg. Jeg hadde sett på en (singel) mann som satt rett bak henne og hennes mann, men den mannen så ikke meg, så det var ikke en gang et smil eller flørting fra min side. Men jeg hadde sikkert et positivt uttrykk i øynene fordi den single er en mann jeg liker. Men den dama presterte da å fortelle flere andre at jeg la meg etter hennes mann, som jeg ikke en gang hadde lagt merke til før hun kikket stygt på meg. Dramadamer! Merkelig at menn gidder å være sammen med slike, men jeg har forstått at enkelte menn misforstått tror slikt drama er en bekreftelse på kjærlighet.

Anonymkode: c03ba...50f

Jeg har også blitt beskyldt for å legge meg etter andres menn ,og blitt baksnakket. Mange folk tror visst på de gærne. Jeg har aldri lagt an på en opptatt mann. Er lei av sånne sykelig sjalu damer.

Anonymkode: 16f9f...5cb

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...