Gå til innhold

At mannen lukter godt, teller utrolig mye

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg skal finne meg en kjæreste, teller det utrolig mye at mannen lukter godt. Er ren med god hygiene. 

Håper at menn kan ta det til seg.

• Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Helt enig. Ikke nødvendig med en voldsomt sterk parfyme, men en god lukt er fint, og at han ønsker å ta vare på seg selv og sitt utseende betyr mye.

Anonymkode: de919...595

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hygiene/renslighet er ekstremt viktig for meg også. :) 

Anonymkode: 3618a...43e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Normal hygiene med lite til ingen parfyme er best, syns jeg. Jeg tåler ikke parfyme så godt og lukt er viktig for tiltrekning og velge riktig person.

Anonymkode: 48a93...ae2

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min lukter skikkelig vondt

Anonymkode: d27fc...717

AnonymBruker
Skrevet

Ja, men jeg synes hans generelle kroppslukt også er viktig at er god. Om jeg liker og er tiltrukket av en mann så kan jeg sitte og lukte litt på han fordi han lukter så godt 😊 Jeg har opplevd at når jeg har mistet følelser for en mann så har jeg ikke taklet lukten av han og har synes at han har luktet fælt.

Men veldig viktig med god hygiene og stell av eget utseende. For min del kan han gjerne ha på litt parfyme eller sånt som også lukter godt.

Anonymkode: 45392...4b3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gjelder for kvinner også. Modne damer er mye flinkere på  sminke, parfyme og frisyre o.l., enn  de yngre.  De våger å være feminine og kvinnelige i stilen.

De unge er enten noe kjedelige unisex/woke-greier, eller så svinger pendelen for mye andre veien og det blir noe groteske "plastikkbabe" greier.

Anonymkode: 3b4d2...3d0

• Liker 3
Skrevet

Synes ikke det hjelper når menn bader i "One Million" o.l. Herregud så kvalmende de kan gjøre et ellers stappfullt fly av andre folk.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, men jeg synes hans generelle kroppslukt også er viktig at er god. Om jeg liker og er tiltrukket av en mann så kan jeg sitte og lukte litt på han fordi han lukter så godt 😊 Jeg har opplevd at når jeg har mistet følelser for en mann så har jeg ikke taklet lukten av han og har synes at han har luktet fælt.

Men veldig viktig med god hygiene og stell av eget utseende. For min del kan han gjerne ha på litt parfyme eller sånt som også lukter godt.

Anonymkode: 45392...4b3

Enig her. Først når han lukter fortsatt godt etter en god tur og to dager uten dusj, kan vi snakke om noe seriøst.  

Anonymkode: 7127f...6d1

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Enig. Vi synes menn/kvinner som har et annet immunforsvar lukter godt for oss :)  derfor kan den naturlige lukten være god for noen, ikke fullt så god for en annen. Datet en mann over en periode nå, men likte ikke å være nær han fordi han blant annet ikke luktet godt for meg. God hygiene og alt sånt, men der var vi ikke kompitable. En annen jeg møter nå synes jeg lukter helt himmelsk godt, og han trenger ikke parfyme for at jeg skal synes det. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Gjest Maatte_ha_konto
Skrevet
exictence skrev (4 timer siden):

Når jeg skal finne meg en kjæreste, teller det utrolig mye at mannen lukter godt. Er ren med god hygiene. 

Håper at menn kan ta det til seg.

Ja det forstår jeg. Men som mann Ila en dag vil «svette» forekomme og det er ikke bra å dusje 19 ganger i døgnet eller bruke 30 deodoranter?

ræva og penis og slt mellom blir vasket spm det skal såklart. Men armhuler er en kilde for å svette så sånn er det biologisk.

hva tenker du om det jeg skrev?

Skrevet (endret)

.

Endret av The Grinch
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Maatte_ha_konto skrev (1 minutt siden):

Ja det forstår jeg. Men som mann Ila en dag vil «svette» forekomme og det er ikke bra å dusje 19 ganger i døgnet eller bruke 30 deodoranter?

ræva og penis og slt mellom blir vasket spm det skal såklart. Men armhuler er en kilde for å svette så sånn er det biologisk.

Hvis du må dusje 19 ganger i døgnet og bruke 30 deoer for å holde lukten unna, selv om du har svettet litt, så er det vel helst din egen biologi det er noe galt med. En normal kropp stinker ikke etter én dag.

Anonymkode: 63a84...cce

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ekstremt sjeldent jeg merker en person sin lukt. Da er det i tilfelle ekstreme tilfeller

Anonymkode: 32313...9fe

AnonymBruker
Skrevet

Menn lukter vondt fra naturens side. Og det hjelper ikke at de dusjer, det sitter mye dypere enn det. De som er flinke til maskere lukten med rett parfyme i rett mengde er de som får seg kjæreste.

Anonymkode: 35cf2...7d2

AnonymBruker
Skrevet

Lukt er jo en av de tingene som tiltrekker oss. Vi reagerer på feromoner like mye vi, som andre pattedyr. 

Jeg liker ikke svettelukt, men jeg liker min manns ferske svettelukt - det lukter jo bare mer av ham. 

Anonymkode: f4f2c...730

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Menn lukter vondt fra naturens side. Og det hjelper ikke at de dusjer, det sitter mye dypere enn det. De som er flinke til maskere lukten med rett parfyme i rett mengde er de som får seg kjæreste.

Anonymkode: 35cf2...7d2

Tull og tøys. Kjæresten min lukter best når han ikke har noe parfymeprodukter på i det hele tatt. Fordi vi er kompatible.

Anonymkode: 48a93...ae2

• Nyttig 1
Skrevet
Maatte_ha_konto skrev (1 time siden):

Det holder med dusjing en gang for dagen. At han svetter, gjør ingenting når det er ren svette og rene klær.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Mannen min lukter skikkelig vondt

Anonymkode: d27fc...717

Men han er vel kjekk og rik, da?

Anonymkode: 621de...3ab

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, Maatte_ha_konto said:

Endre kostholdet ditt!

Anonymkode: 621de...3ab

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...