Gå til innhold

Flyreise med nattstopp. Må man betale selv?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri hatt flyreise med flybytte før. Det står at det er flybytte med nattstopp. Noen som vet hva det betyr? Må man overnatte på hotell? Og er det inkluder i flybilletten eller må man betale det selv i tillegg? Jeg prøvde finne svaret på det, men fant det ikke

Anonymkode: 86183...7f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, om du skal ha hotell må du betale det selv. Ellers er det mulig å vente på flyplassen. 

Anonymkode: 3a2ec...a9d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må betale for hotell selv ja, eller så kan man henge/sove på flyplassen (det ligger alltid en del og sover rundtomkring på flyplasser på natten, det er lov).

 

Anonymkode: f44f0...290

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja må man betale hotell selv. Hadde flyselskap inkludert hotell for hver gang en passasjer har nattstopp , hadde det blitt litt av en logikk og hvilket flyselskap skal ta regningen hvis det er to forskjellige flyselskaper på før/etter mellomlanding?  Jeg har bestilt fly med nattstopp en gang.  Jeg måtte vente 12 timer på flyplassen i Brussel og til og med overnatte der på benker med et pledd. Dørgende kjedelig. Men sparte er par tusen kroner. Det er en god grunn til at flyvninger med nattovernatting eller Oslo Stockholm London Gran Canaria ofte er såpass billig. Det er upraktisk og du betaler prisen i din egen tid og må bruke harde benker og overprisede Baguetter og som hotell"komfort". Alternativt kan man betale hotell, men da forsvinner det man sparer

Endret av Laraa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...