Gå til innhold

Gift ved første blikk Australia


Daisy_B

Anbefalte innlegg

Gjest Linny111

Da er sesong 10 over. Gleder meg til reunion til helga. Er alltid gøy å se reaksjonene og konfrontasjonene på det som har skjedd.

Synes ikke denne var like bra som sesong 6 og 8, men blir jo avhengig likevel. Bryce i sesong 8 gikk meg virkelig på nervene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 hours ago, Linny111 said:

Bryce i sesong 8 gikk meg virkelig på nervene.

Enig. Helt utrolig at Melissa har tatt på skylapper ang løgnene hans. Mulig de fant en dypere connection uten kamera tilstede. Googlet litt og han har jo ikke hatt helt rent mel i posen.

Merkelig nok så har flertallet gått meg litt på nervene men mer og mer Bec.. Hun er nesten på linje med Bryce. Bare ute etter drama og overser totalt hvorfor hun er der og skape noe med Jake. Syns synd på Jake for det, han virket som en god fyr som oppriktig var ute etter å finne kjærligheten. Når han spør direkte om hun liker han så snur hun på alt og peker på at det er Jake sin feil at hun ikke kan svare på det fordi hun ikke har fått kommet innpå han pga «walls». Fant forresten ut (Google) at da hun var hjemme for å se etter hunden sin så kysset hun en annen mann, benektet dette først men innrømmet det.

 

Georgia fikk jeg også vondt av mot slutten. Forferdelig oppførsel av Liam på gjenforeningen (ser episoden nå). Visstnok er han sammen med en mannlig deltaker fra MAFS New Zeland nå. 
 

Ellers må det jo være merkelig å være med på dette. De blir sykelig opptatt av at alle andre skal forklare seg til gruppen, sykelig opptatt av å skape tv (virker det som)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linny111 skrev (20 timer siden):

Da er sesong 10 over. Gleder meg til reunion til helga. Er alltid gøy å se reaksjonene og konfrontasjonene på det som har skjedd.

Synes ikke denne var like bra som sesong 6 og 8, men blir jo avhengig likevel. Bryce i sesong 8 gikk meg virkelig på nervene.

Daaaa fyrer jeg i gang sesong 6 😂 Ferdig med 8 og 10. Takk for tips!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linny111
1 hour ago, Daisy_B said:

Daaaa fyrer jeg i gang sesong 6 😂 Ferdig med 8 og 10. Takk for tips!

Det var den første jeg så og den som gjorde meg hekta! Digger den sesongen. Kos deg 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linny111 skrev (19 minutter siden):

Det var den første jeg så og den som gjorde meg hekta! Digger den sesongen. Kos deg 🤣

Takk! Den ser allerede lovende ut etter to episoder 🤭  Litt av et persongalleri, veldig fascinerende 😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker denne serien. Nettopp ferdig med sesong 8.  SÅ befriende med parterapauter som kaller en spade for en spade. 

Guri så mye drama og elleville krangler i denne sesongen, og jeg lot meg seriøs fascinere av diverse personligheter som viste tegn på det ene og det andre. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daisy_B skrev (7 timer siden):

Takk! Den ser allerede lovende ut etter to episoder 🤭  Litt av et persongalleri, veldig fascinerende 😁

gled deg, blir bare mer og mer spennende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfluen skrev (På 25.3.2023 den 19.53):

Bryce er jo et vandrende rødt flagg. Etter oppførselen hans på showet hadde han uansett ikke noe annet valg enn å bli med Melissa for å ikke bli fullstendig cancelled. Melissa er den mest tilgivende personen jeg har sett, men hun hadde aldri tilgitt om hun ikke var så redd for å bli forlatt. Til og med vennene hans sier jo at han lyver, det var ikke vanskelig å se på kroppspråket deres på hjemmedaten. Flott at de har det bra, men han hadde ALDRI sluppet unna med oppførselen sin med noen av de andre damene i showet.

Enig, tror han unyttet seg av det. 

Men seriøst vanvittig å se Bec som har gått i strupen hans og "ikke blitt" trodd, også kom det frem at det var sant i ca siste episode, samt at hun hadde ikke het rent mel i posen selv, og attpåtil påstod at hun kysset broren sin😆 Da lo jeg seriøst. 

Endret av Christina82
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mperle skrev (På 27.3.2023 den 20.43):

Jeg er godt i gang med sesong 8 etter tips om serien i tråden om den norske versjonen.

Så mye drama😅😅 Men syns det var veldig bra å følge ekspertene og bakgrunn for valg av matchingen. 
 

Generelt virker det som om de som bryr seg mest om drama og de andre ekteparene har det dårligst sammen😂 Hva med å konsentrere seg om seg og sitt, forholdet og finne kjærligheten som de (sannsynligvis) kom dit for. 

Ser at det allerede er noe spoiling her og hele sesongen er ute men for sikkerhetsskyld legger jeg mine kommentarer i spoiler (har sett frem til episode 17 (ups😂😞

 

  Skjul innhold

Cam og Sam som gikk ut forrige episode. Syns virkelig synd på Samantha som følte at det gikk fint og så har Cam egentlig bare valgt å være der siste uken for å bli bedre kjent med Coco. Han sa en ting og gjorde noe annet. 
Og anklagen om ONS endte jo å faktisk bli det. Synd Samanta ikke ble matchet med en annen mer ordentlig fyr. 
tviler på det ble noe videre mellom Coco og Cam.

Sam og Coco. Sistnevnte vokste på meg,  skulle ønske hun var med videre men med en annen match. Sam var jo helt håpløs. 
 

Joanne: en som elsker drama og syns hun er frekk mot James (?) selv om han ikke kan oppføre seg helt han heller. De klarer ikke kommunisere, svarer på et spørsmål med samme spørsmål tilbake liksom. Og hva var meningen med å si «Stay. For now» ? Minnet om Joachim i norske versjonen som skulle være morsom. James var forsovet ikke bedre i seremonien uken etter hvor han sa han var forelsket i sexologen?! 
 

Melissa og Bryce: Er noe med Melissa som jeg ikke liker, hun fremstår som et slags offer men samtidig oppfører seg som bedre enn alle andre fordi hun ikke er så høylytt? Frekt av meg å si det sånn men jeg får bare en dårlig vibe av henne. Alt er liksom bryce sin feil, tar alt i feil mening/personlig når han er ærlig (spesielt de første episodene). 
ble overrasket over å se at de nylig har giftet seg på ekte (+og fått tvillinger!) 


Bryce virker mer og mer spesiell med all kranglingen og drittslenging til de andre deltakerne. 
 

Kommer ikke på noe mer på stående fot. Har en mann her hjemme som ikke vil se på og vanskelig å diskutere med han da😂 Showet er altoppslukende for min del akkurat nå😅😂

tror det ødela veldig for dette paret. At Jo skev stay (for now) gjorde James usikker, også fikk jeg følelsen at han tok en sags hevn uken etter. Han fikk jo kjeft av parterapauten om oppførselen sin og visste jo tydelige tegn på en viss forstyrret personlighet. 

Også merkelig at Bryce ikke skjønner at JEG må faktisk endre meg. Det er ikke alle andre det er noe galt med. Han har jo null selvinnsikt. og det verste er jo når alt kommer på bordet og viser seg å være sant fortsetter han å lyve. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Christina82 said:

Enig, tror han unyttet seg av det. 

Men seriøst vanvittig å se Bec som har gått i strupen hans og "ikke blitt" trodd, også kom det frem at det var sant i ca siste episode, samt at hun hadde ikke het rent mel i posen selv, og attpåtil påstod at hun kysset broren sin😆 Da lo jeg seriøst. 

Altså, hvor flaut var ikke den seansen der det klippet med kysset med «broren» ble vist. 
Det jeg reagerte mest på var at de akkurat hadde diskutert i det lange og brede at Jake og Booka sitt nyttårskyss var «dråpen» og totalt imot ALT Bec stod for, imot hennes moral etc. 

De sa det var helt uromantisk. Var vel bare for et bilde som ble tatt. Bec mente det var feil uansett. Men når det var HUN som ble tatt så var en av unnskyldningene at det var jo ikke et romantisk kyss.. 

 

Fikk så vondt av Jake som ble overrumplet av den videoen i sofaen.

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mperle skrev (22 minutter siden):

Altså, hvor flaut var ikke den seansen der det klippet med kysset med «broren» ble vist. 
Det jeg reagerte mest på var at de akkurat hadde diskutert i det lange og brede at Jake og Booka sitt nyttårskyss var «dråpen» og totalt imot ALT Bec stod for, imot hennes moral etc. 

De sa det var helt uromantisk. Var vel bare for et bilde som ble tatt. Bec mente det var feil uansett. Men når det var HUN som ble tatt så var en av unnskyldningene at det var jo ikke et romantisk kyss.. 

 

Fikk så vondt av Jake som ble overrumplet av den videoen i sofaen.

ja, og kjipt Jake som var helt satt ut ikke tok opp dette kysset med Booka. Jeg hadde sagt noe ala, også gir du meg skylden for å kysse Booka når du råkliner? Herregud, dem dama har skikkelig stygg personlighet. Så du kinosalen når de snakket med familiene? Moren var jo prikk lik. Samt Bec sa jo i intervjuene i starten at hun ikke hadde fått noe kjærlighet fra familien. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Christina82 said:

ja, og kjipt Jake som var helt satt ut ikke tok opp dette kysset med Booka. Jeg hadde sagt noe ala, også gir du meg skylden for å kysse Booka når du råkliner? Herregud, dem dama har skikkelig stygg personlighet. Så du kinosalen når de snakket med familiene? Moren var jo prikk lik. Samt Bec sa jo i intervjuene i starten at hun ikke hadde fått noe kjærlighet fra familien. 

Det var så pinlig, familien til Jake fikk ikke komme til ordet i det hele tatt. 
 

Tror at hun er en av dem som kun var med for publisitet, virket aldri som om hun virkelig prøvde å bli kjent med Jake men var likevel med hele veien. Hun klagde hele tiden på at han var kjedelig og ikke morsom, hun elsker å ha det gøy og le men så jo særs lite av det. Kun ved utkledningsoppgaven. 
 

Ser på insta hun har kjæreste nå og de fikk en datter i fjor. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig det er klippet rart og det er noe vi ikke får se, som feks de gode sidene til Bryce, men jeg syns ikke jeg ser noen gode sider hos han. Det virker som at han har et slags grep over Melissa. At hun er redd han på et vis. Hun virker redd og ulykkelig. Hun har jo sagt at hun frykter å bli forlatt. Det kan derfor virke som at hun finner seg i alt og ikke sier fra om noe som helst i frykt for at Bryce ikke skal like henne mer og forlate henne. Det er trist å se på dem. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
Minci skrev (2 timer siden):

Hvor kjøper dere vpn? Litt blå på dette..

Jeg valgte ExpressVPN etter litt research. Den kan koble til servere i både UK og Australia, så kan man velge mellom å se på 9now og Channel 4. Sistnevnte er litt smidigere med mindre reklame, mens 9now har flere sesonger/episoder. 

Husker ikke hva jeg betalte, men har satt opp påminnelse om å si opp i løpet av første måned sånn at det ikke bare står og trekker og trekker fra konto. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så da kjøper jeg det og logger meg inn på 9now feks? Ikke noe annet jeg må gjøre for å få tilgang? Takk for svar assa🙏🏼😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minci skrev (2 timer siden):

Så da kjøper jeg det og logger meg inn på 9now feks? Ikke noe annet jeg må gjøre for å få tilgang? Takk for svar assa🙏🏼😅

Tror ikke du trenger å lage bruker/logge inn på 9now, men på Channel 4 må du det. Så ja, det er litt styr med installering av vpn, så er du i gang 💃🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ser på sesongen med Bryce nå, ikke helt ferdig ennå. Fy jeg har irritert meg grønn på fyren, men så begynte jeg å se noen trekk jeg har vært borti før, og sjekket litt, joda, stemmer som jeg mistenkte, han ble diagnotisert med autisme 8år gammel, så om ingen unnskuldning så hvertfall en forklaring, han forstår rett og slett ikke at han sårer eller at han gjør noe feil. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig han har fortalt Melissa og ikke ønsker de andre skal vite, derfor hun har støttet han hele veien.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...