AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #41 Del Skrevet 24. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Meg igjen, glemte å få med, det er flere kort for sykdom her, psykisk sykdom. Hos henne. Anonymkode: 87ee9...c51 Vi har begge en del kronisk fysisk sykdom som også har påvirket oss psykisk, men jeg har tenkt det samme, at det må være noe mer psykisk som ligger der hos henne som jeg ikke har fått taket på enda. Og jeg tror heller ikke hun har tenkt tanken på at hun er psykisk syk på noen måte. Men det kan selvfølgelig forklare mye. Jeg har så innebygd at jeg vil hjelpe og være der for henne, men innser at det ikke er mulig uten at hun velger å sleppe meg inn, så jeg skal ta deg på ordet og gi litt slipp på hele situasjonen. Og heller være her hvis hun skulle komme tilbake. Anonymkode: e7594...c91 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 24. mars 2023 #42 Del Skrevet 24. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 22.3.2023 den 17.39): Kan noen hjelpe med å se på en sak? Jeg har et søsken som gjennom mange år har behandlet meg dårligere og dårligere, helt uten grunn til det, bortsett fra at det virker som hun har masse hat rettet mot meg. Dette har blitt ekstremt ille i det siste, det blir bare verre og verre. Hadde dette vært en venn av meg, hadde jeg går videre for lenge siden og glemt hele mennesket. Men dette er et søsken jeg er veldig glad i. Jeg prøver å gå stille i dørene, tar ikke kontakt med mindre jeg en sjelden gang sender en «god bedring»- sms eller lignende. Prøver å vise at jeg bryr meg om både søskenet og tantebarna mine, men har lært at jeg må holde meg unna. Jeg får kalde og irriterte svar når jeg en sjelden gang prøver å bry meg via sms. Jeg er så lei meg, skjønner at dette søskenforholdet er over og ut, at denne personen ikke vil ha meg i livet sitt😢 Kan dere se på om denne personen får noen som helst dårlig samvittighet av å holde på sånn som dette? Og om det noen gang vil bedre seg? Blir veldig veldig glad for hjelp💛😢 Anonymkode: e7594...c91 Søsken vil alltid komme i konflikt i sin hevd på å komme sine foreldre nærmest i autoritet og respekt, på bekostning av den som ikke gjør det..dette skaper konflikt..hvis ikke foreldre er veldig obs på det å behandle begge likt og ikke favorisere, så går det bra..men foreldre har en tendens å favorisere førstefødte..slik begynner konfliktene. i kampen for at førstefødte klarer seg bra , ja så får resten av barna klare seg som best er selv...derfor er de fleste som sitter i fengsel de som er yngst i søskenflokken... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #43 Del Skrevet 24. mars 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Tusen takk for at du delte det du så❤️ Jeg er litt usikker på dette med faren vår, det er kanskje noe sannhet i det, men «en mann med litt rolle i livet» stemte ikke helt, for han var veldig familiemann når han først var hjemme fra jobb, og hadde i lange perioder mye tid sammen med oss. Men noe sannhet er det likevel i det😊 Tusen takk igjen😊 Anonymkode: e7594...c91 Bare hyggelig! Noen som jobber på sjøen har det jo sånn, eller turnus. Kommer jo med både pluss og minus det ja 🤩 Men ja, understreker at det ikke har noe med at det er hans skyld, bare noe jeg følte på. Anonymkode: 04d52...5b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #44 Del Skrevet 24. mars 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Du har såå rett!! Dette traff meg skikkelig!! Absolutt alle ordene her var helt spot on!! Jeg er ikke egentlig en person som gjør meg liten, eller jeg kan føle meg liten og usikker i noen sammenhenger, men ikke sånn som dette. Jeg hadde aldri godtatt alt dette med noen andre enn henne, hverken måten jeg blir behandlet på, eller måten jeg selv blir så sterkt påvirket på. Jeg er en stor grubler da, og vil gjerne forstå hvorfor når sånt oppstår. Men nok er nok! Du har helt rett! Takk for at du var så klar og tydelig❤️ Anonymkode: e7594...c91 Saken her er at livet ditt forsvinner år for år mens du tekkes hennes galskap og lurer på hvorfor, i stede for å fokusere litt på hvordan dette påvirker deg heller. Våkn opp og lev. Bare hyggelig, håper jeg kan hjelpe deg. Du vet at alt blir bedre når du viser hvem du egentlig er. Anonymkode: 87ee9...c51 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #45 Del Skrevet 24. mars 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Saken her er at livet ditt forsvinner år for år mens du tekkes hennes galskap og lurer på hvorfor, i stede for å fokusere litt på hvordan dette påvirker deg heller. Våkn opp og lev. Bare hyggelig, håper jeg kan hjelpe deg. Du vet at alt blir bedre når du viser hvem du egentlig er. Anonymkode: 87ee9...c51 Enig i dette at livet mitt forsvinner mens jeg sitter og grubler på dette og kjenner på all tristhet og frustrasjon det skaper. Jeg skal gjøre som du sier😊 Usikker på den siste setningen din bare, for jeg tror ikke jeg får vist hvem jeg er for henne, av flere grunner. Hun er ikke åpen for det. Kanske en gang i fremtiden, hvem vet😊 Tusen takk igjen! Anonymkode: e7594...c91 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #46 Del Skrevet 24. mars 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Bare hyggelig! Noen som jobber på sjøen har det jo sånn, eller turnus. Kommer jo med både pluss og minus det ja 🤩 Men ja, understreker at det ikke har noe med at det er hans skyld, bare noe jeg følte på. Anonymkode: 04d52...5b9 😊❤️ Anonymkode: e7594...c91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #47 Del Skrevet 24. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Enig i dette at livet mitt forsvinner mens jeg sitter og grubler på dette og kjenner på all tristhet og frustrasjon det skaper. Jeg skal gjøre som du sier😊 Usikker på den siste setningen din bare, for jeg tror ikke jeg får vist hvem jeg er for henne, av flere grunner. Hun er ikke åpen for det. Kanske en gang i fremtiden, hvem vet😊 Tusen takk igjen! Anonymkode: e7594...c91 Når jeg sier Vist hvem du er, så mener jeg den sterke som kan ta styring i eget liv og ikke lar noen tråkke på seg, og det vil hun få med seg. Du vil merke endring hos henne når du endrer deg. Lykke til! Anonymkode: 87ee9...c51 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #48 Del Skrevet 24. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Når jeg sier Vist hvem du er, så mener jeg den sterke som kan ta styring i eget liv og ikke lar noen tråkke på seg, og det vil hun få med seg. Du vil merke endring hos henne når du endrer deg. Lykke til! Anonymkode: 87ee9...c51 Aha, da skjønner jeg hva du mener. Tusen takk❤️ Anonymkode: e7594...c91 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå