AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #1 Del Skrevet 20. mars 2023 Finnes det? 😇 Skulle legg inn en bestilling på garn på House of Yarn, men ble litt overrasket av prisen… 1200,- kr for garn til en genser fra CP sin kolleksjon. Garnet det gjelder er Fnugg 100 % børstet alpakka, og Silky Wool 40 % alpakka/20 % silke/40 % ull Kan man kjøpe garn andre steder, fra andre leverandører, og oppnå greit resultat? Er det bare å lete seg frem til samme type garnkvalitet? Hilsen usikker nybegynner Anonymkode: 6a7bf...ba7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #2 Del Skrevet 20. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Finnes det? 😇 Skulle legg inn en bestilling på garn på House of Yarn, men ble litt overrasket av prisen… 1200,- kr for garn til en genser fra CP sin kolleksjon. Garnet det gjelder er Fnugg 100 % børstet alpakka, og Silky Wool 40 % alpakka/20 % silke/40 % ull Kan man kjøpe garn andre steder, fra andre leverandører, og oppnå greit resultat? Er det bare å lete seg frem til samme type garnkvalitet? Hilsen usikker nybegynner Anonymkode: 6a7bf...ba7 Du får ikke samme resultatet da... Dette er jo fancy garn, men silke og greier, men blir jo en skikkelig digg genser! Digg koster i garnverdenen. Alternativer kan være ok, men etter å ha strikket noen år koster jeg på med ordentlig garn til alle plagg. Brukeropplevelsen blir en helt annen. Anonymkode: 4752c...ae6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #3 Del Skrevet 20. mars 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Finnes det? 😇 Skulle legg inn en bestilling på garn på House of Yarn, men ble litt overrasket av prisen… 1200,- kr for garn til en genser fra CP sin kolleksjon. Garnet det gjelder er Fnugg 100 % børstet alpakka, og Silky Wool 40 % alpakka/20 % silke/40 % ull Kan man kjøpe garn andre steder, fra andre leverandører, og oppnå greit resultat? Er det bare å lete seg frem til samme type garnkvalitet? Hilsen usikker nybegynner Anonymkode: 6a7bf...ba7 Let litt rundt og sjekk om du finner samme garn i en farge du liker på tilbud. https://hobbyhimmelen.no/search?q=Fnugg Anonymkode: 9246f...2ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #4 Del Skrevet 20. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du får ikke samme resultatet da... Dette er jo fancy garn, men silke og greier, men blir jo en skikkelig digg genser! Digg koster i garnverdenen. Alternativer kan være ok, men etter å ha strikket noen år koster jeg på med ordentlig garn til alle plagg. Brukeropplevelsen blir en helt annen. Anonymkode: 4752c...ae6 Tusen takk for gode råd! Jeg får heller spare litt til 😇 Blir min første genser, så var litt usikker på å bruke så mye penger. Anonymkode: 6a7bf...ba7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2023 #5 Del Skrevet 20. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Let litt rundt og sjekk om du finner samme garn i en farge du liker på tilbud. https://hobbyhimmelen.no/search?q=Fnugg Anonymkode: 9246f...2ac Tusen takk for tips! Anonymkode: 6a7bf...ba7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 20. mars 2023 #6 Del Skrevet 20. mars 2023 Det er ikke sikkert du får kjøpt oppskriften uten å kjøpe garnet….veldig mange selges som garnpakker. Så med mindre det er ei gratisoppsktift eller du kan betale for bare oppskriften (som feks hos Petiteknit og Witre design) så har du ikke så mange valg Har ei venninne som har strikket ei jakke med det garnet der, og den er veldig myk og god Personlig så betaler jeg heller det garnet koster for god kvalitet og for å få riktig uttrykk på deg jeg strikker. Du legger jo ned utrolig mange arbeidstimer for å ferdigstille et strikkeplagg, og da er det dumt å ha et ferdig produkt som ikke ble helt som originalen og som du kommer til å bruke mye bare pga du ville spare noen hundrelapper 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå