Gå til innhold

Rareste/verste fyllehistorien til deg eller en venn.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min skjedde for en del år siden når jeg var 25 år gammel. Jeg var på spritfylla, noe som aldeles ikke passet meg da jeg ofte gjorde mye tull da. Men denne gangen tok kaka. Jeg våknet en sen formiddag etter en heidundrende fest og nachspiel med heftig hueverk og total blackout. Jeg husket ingenting. Jeg fikk helt panikk fordi jeg synes det var så ekkelt, og gikk rett for å sjekke kontoen min da jeg ofte fikk spandererbuksene på i fylla. Jeg får nesten hjertestopp da jeg ser det mangler mangfoldigetusen kroner. Jeg går rundt meg selv når jeg ser at nesten alle pengene har gått til et eneste kjøp, men det står ikke noe annet enn transaksjon i nettbanken foreløpig. Jeg skjønner ingenting.

Jeg er helt ifra meg da plutselig telefonen ringer og i andre enden er en litt småsur type som lurer på hvor jeg er. Jeg lurer på hvorfor han lurer på det og hvem han er. Det kommer fort frem i samtalen at jeg har under nattens festligheter funnet det sinnsykt lurt å by på en ku på finn, fått kjøpet og betalt. Når jeg går inn på finn ser jeg hele samtalen vår der jeg avtaler relativt tidlig henting av kua dagen derpå. 

Jeg prøver å heve kjøpet, men selger står på sitt. Jeg prøver å si at jeg ikke kan ha en ku hos meg da jeg bodde i rekkehus med en bitteliten hage. Selger blir rimelig hissig og søker opp adressen min, og sier han kommer og leverer selv. Jeg tror fyren kødder, men en knapp time står han her med den jævla kua på parkeringsplassen. Jeg kommer ut i morgenkåpa, og vi står og krangler så busta nesten fyker, og før jeg vet ordet av det har en nabo fått med seg alt og ringt politiet. 

Politiet ankommet og der står jeg fyllesyk med håret til alle kanter, en sur bonde og en ku. Midt i et boligfelt. For et opplegg. Det ender med at bonden tar med seg kua igjen, truer meg med det ene og det andre og jeg går inn og lover politiet og ikke være mer til forstyrrelse. 

Heldigvis fikk jeg pengene tilbake til slutt etter mye om og men, og jeg gikk flere år uten å røre finn igjen verken i fylla eller i edru tilstand. Det ble også siste spritfylla noen gang. Jeg håper selger til slutt fikk solgt kua til en mer seriøs kjøper enn meg 🤷‍♀️ 

Hva er din rareste/verste historie? 

Anonymkode: 5a6ba...aee

  • Liker 12
  • Hjerte 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har ingen historier som kan topp denne - ingen! 😄 

 

  • Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så komisk, jeg ser det for meg😅🤣

Anonymkode: 43b2b...d27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Men denne gangen tok kaka

DET skal være visst 🤣😂

Anonymkode: c7cd5...432

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan ikke tro annet enn at politiet må ha gapskrattet

Anonymkode: c7cd5...432

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trodde at historien min om en venninne som fikk akutt diaré i ett boblebad for deretter å gå å drite utover hele badet, inkludert vasken, til en fremmed, på nachspiel eller den hvor en annen venninne av meg våknet i ett lite tettsted i nordsverige, etter å ha vært på byen i Kristiansand skulle toppe denne tråden. 

Men jeg tok feil. Møøøøøø. 

Anonymkode: c2033...7dc

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.3.2023 den 21.29):

Jeg trodde at historien min om en venninne som fikk akutt diaré i ett boblebad for deretter å gå å drite utover hele badet, inkludert vasken, til en fremmed, på nachspiel eller den hvor en annen venninne av meg våknet i ett lite tettsted i nordsverige, etter å ha vært på byen i Kristiansand skulle toppe denne tråden. 

Men jeg tok feil. Møøøøøø. 

Anonymkode: c2033...7dc

Sølvmedaljer er også noe å ha med seg. Du får gjerne utdype. Jeg fikk noen gøye bilder i hodet mitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder ikke skrive hele lange historien men kort 

En kollega hadde med seg en dansk jente hjem fra byen etter flerfoldige drinker, han våknet av at hun var vekke og hadde lagt seg i på sofaen, da hadde han gjort nr2 i senga i fylla

Anonymkode: 189e7...64e

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei som fikk det for seg at hun skulle oppsøke fyren hun likte så godt. Hun hoppa inn vinduet hans for å overraske han på sengen. Fyren visste ingenting om henne og hadde andre planer da han var ute.

Hun hadde blitt dårlig mens hun lå der og spydd ut sengen hans. Deretter reiste hun uten å ordne etter seg. Fyren som ikke ante noe kom hjem til å finne spy i sengen sin.

Fyren sto der uten å vite noe i mange år før han overhørte historien hennes på fest. 

Anonymkode: 9561f...b27

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...