Gå til innhold

prøving


Gjest Prøver

Anbefalte innlegg

Nå er vi i gang med første prøveperiode, og i forbindelse med det har jeg et litt, kremt, pinlig spørsmål.... :sjenert:

Hva gjør dere etter selve utløsningen? Jeg er vant til å gå på toalettet med en gang, og skylle ut restene (pga at jeg syntes det blir mye "klin" og pga urinveisinfeksjon- får det lett...) Men nå er det jo meningen at dette skal være der... Holder det om jeg venter i 20- 30 minutter for så å gå ptoalettet, eller er det dumt?... Vil jo at det skal gi resultater fortest mulig!!!

:sjenert::sjenert::sjenert:

Fæler meg litt dum nå... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dum tror jeg ikke du skal føle deg...

Da vi prøvde holdt jeg meg i senga en tid etterpå, men bare rundt eggløsningstiden. Om det var det som ga resultater er jeg ikke sikker på, men verdt et forsøk.

Dette er skaset fra www.pernille.info. En flott side med masse bra info. Det jeg har sakset fra kan du lese om under "generelle tips".

Noen sier at det ikke har noe for seg, andre sier at det er akkurat dette som hjelper. Jeg mener at de kanskje ikke er akkurat utslagsgivende, men det skader ihvertfall ikke å prøve. Man er iallefall sikret at spermiene holder seg nærmest mulig livmoråpningen så lenge som mulig hvis man gjør det ihvertfall.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner situasjonen godt jeg. Jeg har lett for å få UI, så jeg går alltid på do etter samleie. Men prøver å ligge litt i sengen først, så de får krøpet seg litt oppover.

Når det er sagt, så er det som kommer ut kommer uansett ut, og gutta som allerede er på svømmetur kan vel ikke ha så mye problemer med litt tyngdekraft? Og det går vel kanskje an å legge seg igjen etter du har vært på do, så får de litt hjelp av tyngdekraften igjen etter et par minutter :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Hei Prøver!

Alt som tømmes ut under utløsningen er jo ikke sædceller. Sædcellene svømmer innover i livmoren når de har "klistret seg fast" på livmormunnen, og resten av sædvæsken renner ut likevel. Jeg for min del ligger jeg med beina i været etter sex i EL-tiden, og en spesialist har anbefalt det for oss i forhold til nedsatt sædkvalitet.

Har du problemer med UVI, hadde jeg gjort som Xavia foreslår, at du ligger litt før du går på do når det er EL-tid, bare sånn for sikkerhetsskyld.

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...