Gå til innhold

Damer som er frivillig single, hvordan klarer dere å leve uten sex og lidenskap med en mann?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenker da på damer 30+ som har levd noen år uten både forhold og sex. Hvordan klarer dere å leve uten den nærheten og lidenskapen med en mann? Å leve uten å kysse, kose med og kjenne hudkontakt med en mann man er glad i? Å leve uten å ha gjensidig kjærlighet med en mann, hvordan er dette mulig? Å leve uten å ha penis inni seg jevnlig? 

Bare lurer på hvordan frivillig single damer klarer å leve sånn. 

Anonymkode: 0be4c...c46

• Liker 2
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva om man ikke trenger å leve i sølibat selv om man er singel 🤷‍♀️

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 13
AnonymBruker
Skrevet

fordi man har blitt så såret og dolket i ryggen at man har stengt av alle slike følelser og lyster. 

Anonymkode: ed363...3e8

• Liker 10
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet

Det går helt fint. Tenker ikke noe på det. 

Anonymkode: 0bc2e...384

• Liker 19
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Kremt. Man trenger ikke å være singel for å leve uten sex og lidenskap. 

Anonymkode: 6aaa3...af6

• Liker 17
  • Nyttig 16
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som at du tror at kvinner bare er skapt for å være med en mann og bli pult av en mann. Må jaggu si du opphøyer menns viktighet og rolle mye her 😂

Anonymkode: 0bc2e...384

• Liker 17
  • Hjerte 1
  • Nyttig 20
Skrevet

1.  Alle har ikke så store behov i den retning.
2. Man trenger ikke vært i forhold for å ha sex eller fysisk kontakt.
3. Lesbiske damer lever greit et helt liv uten å ha en penis inni seg...

• Liker 13
  • Nyttig 11
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Tenker da på damer 30+ som har levd noen år uten både forhold og sex. Hvordan klarer dere å leve uten den nærheten og lidenskapen med en mann? Å leve uten å kysse, kose med og kjenne hudkontakt med en mann man er glad i? Å leve uten å ha gjensidig kjærlighet med en mann, hvordan er dette mulig? Å leve uten å ha penis inni seg jevnlig? 

Eh.. det er veldig veldig lett for lesbiske. 

Anonymkode: 9eb1c...149

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hørt om dildo? Onanering? 

Man får fantastiske orgasmer og slipper utroskap, graviditet og kjønnssykdommer. 

Anonymkode: 34cdf...b06

• Liker 6
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Dette! Jeg er singel og har nok mer sex enn enkelt av de parene jeg kjenner. Det er jo et evig mantra det, at menn i forhold klager over over for lite sex.

Anonymkode: b0791...e0e

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Bingo!

Min venninne er gift. Hun sier de ikke har hatt sex på 12 (!!!) år 

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Jeg lever i et forhold der vi elsker hverandre. Masse gjensidig kjærlighet.

Sex og hudkontakt er noe av det minst viktig for at vi skal ha det bra.

Det er ikke slik at alle må ha sex og lidenskap for å ha det bra. 
Veldig rart å måtte presisere dette til voksne mennesker🙄

Anonymkode: 30554...2c6

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Man får fantastiske orgasmer og slipper utroskap, graviditet og kjønnssykdommer. 

Ja, men det kan ikke sammenlignes med det å være nær en mann, å kysse og kose med en mann..

Ts

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, men det kan ikke sammenlignes med det å være nær en mann, å kysse og kose med en mann..

Ts

Nei det kan ikke sammenlignes. Men noen elsker de fantastiske orgasmene med et godt leketøy langt mer en de vil ha sex og nærkontakt med en mann.

Skjønner ikke at det skal være så vanskelig å forstå at folk er forskjellige😅

Anonymkode: 30554...2c6

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

:klo: 

Lurer du på det fordi du savner sex i ditt forhold? Eller er du en mann? 
Fortell oss litt om hva du mangler her i livet ts. En samtale er alltid bedre når man deler av seg selv. Hvorfor vil du vite dette av tilfeldige menn og kvinner på nett som du ikke aner om forteller skrøner?

Anonymkode: 31ab3...c8f

AnonymBruker
Skrevet

Det går greit. 

men glad jeg har dildo - for å si det slik ;) 

MEN: jeg lengter etter en mann som forstår meg, som ser meg som mer enn noen han kan pule på. En som er på samme nivå intellektuelt sett, som klarer å tenne meg og som ønsker å tenne meg, og som skjønner at sex er mer enn bare ut og inn. Sex er noen ganger bare rå lyst og lidenskap, men kan også være to sjeler som smelter sammen og virkelig nyter hverandre. Nærhet savner jeg kanskje aller mest.  At noen kan holde rundt meg, holde meg tett inntil, snakke med meg, kose. Det savner jeg aller mest... 

Anonymkode: 5ffc8...0b8

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Du er definitivt mann? 😂 . Type enkel sådan. Som tenker at kvinner er avhengig av å bli kysset og pult fra vogge til grav , evnt er det noe riv ruskende galt 😂. Øverst på lykkestatistikk troner single , selvstendige kvinner . Singel kvinne er ikke synonymt med sølibat . Man kan ha en elsker, ( eller 2) . Men man orker ikke forpliktelser , kjøkkentjeneste/ være bonusmamma  eller være hushjelpen deres . Jeg kjenner flere frustrerte kvinner i forhold , enn single . 

• Liker 17
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Det er fantastisk. Men det er ikke kjærlighet fra en annen. Jeg savner akkurat det veldig. men Ts, jeg har ikke noe valg enn å bare prøve å leve etter beste evne.

Anonymkode: 57a79...5f3

• Liker 1
Skrevet

Å bli enslig var nøkkelen for å få et godt sexliv :) 

• Liker 4
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Klarer det helt fint, alt det du ramser opp gir meg så ekstremt lite at det ikke er verdt å ofte singellivet for.

Anonymkode: 66870...112

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...