Gå til innhold

Hvis hele familien din døde, hvordan hadde du taklet det? Hadde du stukket av og bodd et annet sted?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor spør folk om sånne morbide ting? 
Kan det brukes til noe annet enn å få folk til å grøsse ? 

Anonymkode: b641a...8b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Foreldrene mine kommer jo til å dø, de er 80 nå og uansett kommer alles foreldre til å dø. Mannen min kan gå fra meg når som helst, det er sånn livet er. Man må kunne klare seg alene, kjære vene. 

Hva slags bakgrunn har man hvis man ikke kan klare seg alene? Man har ansvar for eget liv. 

Anonymkode: 3cb60...e12

Det handler vel ikke nødvendigvis om hvorvidt man er i stand til å greie seg alene. Det er mye man greier, men som man likevel ikke har noe ønske om å gjøre.

Skulle jeg mistet alle mine nærmeste, ville det betydd mine barn, mine foreldre, mine søsken, mine nevøer og nieser. Det er snakk om rundt 10-15 personer til sammen. Etter et slikt tap hadde jeg ikke ønsket å fortsette livet som normalt nei. Er da likevel fullt ut i stand til å greie meg alene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde i alle fall blitt gjeldfri. Uff.. Blitt ensom da

Endret av shab
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde liten familie, og mistet de fleste i tyveårene. Flyttet da til utlandet en periode, men kom hjem igjen. 

Har gode venner jeg er knyttet til, som betyr mye for meg. Det går overraskende greit også uten familie. Vi mennesker er tilpasningsdyktige. 

Dessuten kan du (om du er ung nok) lage din egen familie! 

Anonymkode: 83a8f...2d4

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. har så lite kontakt at de kunne nesten like greit vært død.. det høres dramatisk ut, og er en overdrivelse. Men det er veldig ofte sånn det føles. Tidligere har jeg villet bo i nærheten pga den lille kontakten vi har, men nå betyr ikke det så mye. Men jeg har ikke behov for å flytte et sted alene. Så det kommer an på hvor en fremtidig mann vil bo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde definitivt flyttet langt vekk og begynt et nytt liv. De vennene jeg har her er ikke så trofaste at dt er noe å satse på uanz. 

Anonymkode: 74c15...f1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...