Gå til innhold

Oss damer som er single i mer enn 2 år, tyder det på at det er noe galt med oss?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 Nå er jeg 100% alene med barn da, som regel når de får vite det er de ikke interessert lenger.

Eller så er jeg selv også ganske "sær", jeg liker ikke alle og det skal mye til for meg å falle for noen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det spørs om hun har vært på date med 200 menn og virkelig prøvd, eller 10 eller ingen. Trenger ikke være noe galt om man velger vekk dating for å prioritere andre ting 

Anonymkode: 71c1b...a52

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke hvilken planet dere bor på, men jeg beundrer de som svarer seriøst på om det er noe galt med kvinner som ikke blir tatt inn av menn etter 2 år rekende gatelangs eller hva vet jeg. Samtidig går det en tråd om at menn blir behandlet så dårlig av samfunnet og kvinner. Ingen ironi.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En skal jo gjerne være tilgjengelig og ha en viss kontaktflate for å treffe noen og. 30+ og barn medfører gjerne en del forpliktelser. Om en ikke treffer noen handler det kanskje vel så mye om at tid og fokus er/må være på andre ting, som attraktivitet? 

Endret av herzeleid
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil synes det var underlig om noen bevisst «luket ut» alle damer som har vært single over en viss tid. OM jeg skulle tenkt noe, vil jeg jo heller tenke at de som har vært single en stund er fokusert på å finne den rette, har mye kjærlighet å gi, bevisst har gitt seg selv tid - eller all of the above ☺️

Det er selvsagt mulig at man bare er sær på en eller annen måte, men nekter å tro at det gjelder det store flertall av de som tilfeldigvis har vært single over 2 år.

Nei, kjør på - der ordner seg! 😉

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greia er at jeg er en normalt pen og hyggelig dame. Men har ikke datet nok. Har møtt 4 menn siden april i fjor. Må nok date mye mer. Jeg burde sikkert vært ute på byen (utesteder) for å møte en mann, men vet ikke om menn på 40+ er ofte på byen 🤔

Ts

Anonymkode: a2487...58b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har du selv avsluttet med disse 4 mennene? Jeg merker at flere menn ikke vil ha noe bindene til meg, kun sex. Det er frustrerende. 

Anonymkode: 9b2e7...3e4

Disse 4 hadde enten ikke rett kjemi med meg eller at det var praktiske ting som avstand eller jobb som hindret noe mer. Jeg ønsket å fortsette å date to av dem. Jeg er ikke kresen heller. 
 

Ts

Anonymkode: a2487...58b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greia er jo at ingen med hode trenger å svare på om det er noe galt med kvinner som er single i 2 år. Ekkel oppførsel av TS

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde prøve Instagram ... så mange single menn der ute. Min nåværende kjæreste fikk jeg mens jeg var separert. Vi bor foreløpig i hvert vårt land, men treffes ofte. Vi skal gifte oss snart og flytte sammen. Jeg velger å flytte fra Norge. 
Egentlig er jeg kresen på menn. Jeg vet hva jeg ønsker.

Da vi begynte å snakke sammen på meldinger, hadde vi bare sett bilde av hverandre. Han var helt motsatt av hva jeg hadde tenkt meg neste mann skulle se ut. Jeg ville ha en høy og muskuløs mann...han er lav og tynn....Men vi klikket fullstendig sammen intellektuelt , humor, like tanker om familie og hverdag osv. og preferanser på sex.. Da vi møttes første gang var vi helt samkjørte på alle nivåer. Vi ble fort enige om at dette er riktig for oss. Vi har tenåringer begge to, derfor har vi tatt tiden til hjelp, men gleder oss masse til å dele hverdagen med hverandre i løpet av et år eller to år. 
vi er begge i femtiårene. 
Jeg mener at de fleste kvinner som finner seg en partner fort, de er sosiale med masse humor og krever ikke en rik mann eller spesifikt utseende på en partner. Jeg opplever ofte at kvinnene ikke er så veldig vakre heller, men de vinner på personligheten sin. 
Og menn liker ikke kvinner som har hatt mange ligg med hvem som helst heller....jeg vet at jeg hadde kunne velge blant mange menn om jeg ikke hadde blitt sammen med min kjæreste også. Fortsatt merker jeg stor interesse blant menn, men jeg er fornøyd med livet som jeg har nå.

Det finnes mange snille og gode mannfolk der ute... du må bare prøve deg frem på forskjellige plattformer. 👍🏻
 

Anonymkode: 1f441...e7f

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det ikke noe galt med de som har vært single i 2 år eller mer.

2 år som singel når man har barn, vil jeg egentlig si er lite. Når man har barn er det lurt å ta seg god tid og være singel en stund før man treffer en ny. Men igjen, det og kan være helt greit hvis amors piler lår til.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

Vil heller si at menn og kvinner på 35+ UTEN barn har bagasje. Det er dem det er noe galt med, åpenbart.

Anonymkode: 577f9...4e9

Ehh.. veldig mange kvinner venter til de er rundt 35-40 før de ønsker å få barn. 

Anonymkode: 00ce9...0a9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Vil heller si at menn og kvinner på 35+ UTEN barn har bagasje. Det er dem det er noe galt med, åpenbart.

Anonymkode: 577f9...4e9

Drit og dra. 

Anonymkode: 8e137...b9b

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene1982 skrev (10 timer siden):

Om dette er nivået på menn med hov som skal fange kvinner som det er noe galt med som bagasje for eksempel, tenker jeg a: nei og b: hvorfor skal noen ønske å bli tatt av menn med åpne øyne som ikke ønsker et forhold, men har som fulltidsjobb å snakke nedsettende om kvinner? Med eller uten bagasje? Jeg vet ikke hva bagasje er. Er det at de ikke er jomfruer, alder, barn, utseende? Jeg tror jeg kan prate for de fleste: Det er helt i orden. Fokuser på bagasjefrie kvinner. For kvinner som har levd en halvtime, er det ikke attraktivt å bli fanget av mann med åpne øyne og hov. Det blir et hardt nei. Alle er enige om at nei.

Makan til babbel skal man lete lenge etter. Igjen så sporer du helt av. Ofte lurt på om du er slik i det virkelige liv også. Ganske vanskelig å forholde seg til mennesker som sporer sånn av og som tillegger meninger utover det som sies. 

Kvinner, (og selvfølgelig menn) uten barn vil alltid være enklere å skape et nytt samliv med. Det er færre eksterne faktorer å ta hensyn til. Er du uenig i det så værsegod fru Blom. Men du, i kjent stil begynner å snakke om jomfruer, utseende etcetera. Blir helt matt av deg når du gang på gang sporer av og lager historier. 

Anonymkode: f7066...61c

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Tenker på damer på 30+ som har barn fra tidligere på deltid.. 

Men det at damer ikke blir «valgt»/ «tatt» inn i forhold av en mann, tyder det på at noe er feil med dama? De mest attraktive blir vel tatt? 

Anonymkode: a2487...58b

Hæ? Jeg var singel i 7 år før jeg ble sammen med mannen min, men det var da ikke på grunn av mangel på tilbud eller at jeg ikke var attraktiv 🙄

Det er ikke alle som er desperate etter forhold for enhver pris skjønner du. Så nei, å være singel betyr på ingen måte at man ikke er attraktiv.

Anonymkode: 0e6c6...2af

  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ehh.. veldig mange kvinner venter til de er rundt 35-40 før de ønsker å få barn. 

Anonymkode: 00ce9...0a9

 

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg er kvinne på 34. Har ikke barn, aldri vært på date, aldri hatt et forhold. Kjenner flere kvinner som har barn fra tidligere forhold som har funnet sin mann. Så det at en kvinne har barn fra før spiller ingen rolle. Noen kvinner fortjener å bli mor og er verdt et forhold,mens noen kvinner helt tydeligvis ikke er verdt det og blir valgt bort.

Anonymkode: 77c68...289

Nå høres du ut som en mannlig incel. Verdt det? Det handler da virkelig ikke om det! Jeg synes både broren min og bestekameraten min er verdt mer enn de aller fleste mennesker på jorden, men jeg vil ikke ligge med dem av den grunn. Mamma og barnet mitt og venninnene mine og mange andre er også ekstremt verdifulle for meg, men jeg ønsker likevel ikke et forhold med dem. 

Derimot har jeg vært i forhold med menn som jeg ikke anser som spesielt verdifulle, fordi man har den seksuelle kjemien, men kanskje ikke stort mer. 

Anonymkode: 0e6c6...2af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Makan til babbel skal man lete lenge etter. Igjen så sporer du helt av. Ofte lurt på om du er slik i det virkelige liv også. Ganske vanskelig å forholde seg til mennesker som sporer sånn av og som tillegger meninger utover det som sies. 

Kvinner, (og selvfølgelig menn) uten barn vil alltid være enklere å skape et nytt samliv med. Det er færre eksterne faktorer å ta hensyn til. Er du uenig i det så værsegod fru Blom. Men du, i kjent stil begynner å snakke om jomfruer, utseende etcetera. Blir helt matt av deg når du gang på gang sporer av og lager historier. 

Anonymkode: f7066...61c

Poenget er jo at tråden er et spørsmål som overhodet ikke kan besvares seriøst. Jeg håper du ikke ligger søvløs på natten og lurer på om jeg babler av fri fantasi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Greia er at jeg er en normalt pen og hyggelig dame. Men har ikke datet nok. Har møtt 4 menn siden april i fjor. Må nok date mye mer. Jeg burde sikkert vært ute på byen (utesteder) for å møte en mann, men vet ikke om menn på 40+ er ofte på byen 🤔

Ts

Anonymkode: a2487...58b

Du har jo i prinsippet datet en mann per kvartal?
 

Hvis du har barn og jobb (og gjerne en hobby) - Fra før, er jo dette overhodet ikke noe nederlag?

At det ikke ble noe ut av disse skyldes jo i følge deg selv ulike forhold (ikke samme problem hver gang) 

- svar til HI: nei, det er ikke noe «feil» med verken menn eller damer som har vært singel i mer enn 2 (eller 20 for den saks skyld) - år. 
Det handler som flere nevner:

om det er selvvalgt eller ikke. Er det derimot ikke selvvalgt må en jo heller begynne å se på egne valg av partner, eget mønster i et forhold osv.

Og til slutt: så synes jeg personlig heller det er noe «feil» med de som aldri klarer å være alene, og som hopper fra mann til mann (eller kvinne til kvinne)..

P.p.S: folk må også slutte å henge ut barnløse, er det virkelig mulig! 

Endret av Full Ugle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Ehh.. veldig mange kvinner venter til de er rundt 35-40 før de ønsker å få barn. 

Anonymkode: 00ce9...0a9

«Veldig mange» kvinner gjør ikke det, nei.

Anonymkode: 577f9...4e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M50+

Dame som har vært enslig over 2 år, ingen hindring.

Dame som har vært enslig over 2 år med tenåringsdøtre,,, løp,løp,løp LØP!

Anonymkode: b48a1...871

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

M50+

Dame som har vært enslig over 2 år, ingen hindring.

Dame som har vært enslig over 2 år med tenåringsdøtre,,, løp,løp,løp LØP!

Anonymkode: b48a1...871

Slapp av. Det er ingen som løper etter deg.

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...