Gå til innhold

Oss damer som er single i mer enn 2 år, tyder det på at det er noe galt med oss?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tenker på damer på 30+ som har barn fra tidligere på deltid.. 

Men det at damer ikke blir «valgt»/ «tatt» inn i forhold av en mann, tyder det på at noe er feil med dama? De mest attraktive blir vel tatt? 

Anonymkode: a2487...58b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spørs jo en del om man vil bli "tatt", da.

Jeg er høyst frivillig singel, trenger mer enn to års pause fra menn.

Anonymkode: adae3...3ed

  • Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det barn inne i bildet bør du jo ta deg god tid. Uansett da, men jeg synes det kun er positivt. Du viser at du ikke trenger noen, du vil ha noen. Men når du er klar. 

Anonymkode: 429a7...d30

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du aktivt dater og ikke vekker interessen i noen, så mye mulig. Men mange er enslige fordi man selv ønsker det. Mer stabilt å være singel noen år enn å hoppe fra blomst til blomst. 

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deltidsmor på 33 her. 9/10 potensielle forhold har jeg sagt nei til. Så er ikke noe galt med meg, fordi jeg heller vil være alene enn ulykkelig i forhold 

Anonymkode: 84fb3...0a2

  • Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer vel helt an på om du har prøvd å få deg kjæreste eller ikke?

Har man aktivt prøvd i 2 år, men ikke fått noe napp, så er man kanskje ikke så attraktiv. Eller så leter man kanskje på feil sted, eller trekkes mot feil menn? Men det er faktisk en god del bra damer der ute som helt selv velger å være single en stund etter forrige forhold, kanskje særlig om det var langvarig og det er barn involvert, og som fint kunne fått en god kjæreste/et bra forhold om de ønsket det. Mange får også smaken på singellivet og har det helt supert alene, og da går jo årene fort.

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hva hvis man ikke får tilbud om forhold? Har bare prøvd Tinder og datet 4 på 8 måneder. Alt for lite dating sikkert? 

Anonymkode: a2487...58b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Vil du være med hvem som helst, som vil ha deg? Skal du ikke gå overens med mannen, nyte det å være nær, le sammen? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Tenker på damer på 30+ som har barn fra tidligere på deltid.. 

Men det at damer ikke blir «valgt»/ «tatt» inn i forhold av en mann, tyder det på at noe er feil med dama? De mest attraktive blir vel tatt? 

Anonymkode: a2487...58b

Menn har fått øynene opp for at single kvinner uten bagasje er å foretrekke. 

 

Anonymkode: f7066...61c

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Menn har fått øynene opp for at single kvinner uten bagasje er å foretrekke. 

 

Anonymkode: f7066...61c

Vil heller si at menn og kvinner på 35+ UTEN barn har bagasje. Det er dem det er noe galt med, åpenbart.

Anonymkode: 577f9...4e9

  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, absolutt ikke. Jeg har vært frivillig singel siden 2014. Først i fjor begynte jeg med datings igjen. 

Anonymkode: 04ba0...65b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Vil heller si at menn og kvinner på 35+ UTEN barn har bagasje. Det er dem det er noe galt med, åpenbart.

Anonymkode: 577f9...4e9

Så det er noe galt med oss barnfrie, som har visst fra vi var små at vi ikke ville bli mamma og bevisst har VALGT å ikke få barn???!!! 😵

 

Herregud! 

Anonymkode: 04ba0...65b

  • Liker 14
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Menn har fått øynene opp for at single kvinner uten bagasje er å foretrekke. 

 

Anonymkode: f7066...61c

Om dette er nivået på menn med hov som skal fange kvinner som det er noe galt med som bagasje for eksempel, tenker jeg a: nei og b: hvorfor skal noen ønske å bli tatt av menn med åpne øyne som ikke ønsker et forhold, men har som fulltidsjobb å snakke nedsettende om kvinner? Med eller uten bagasje? Jeg vet ikke hva bagasje er. Er det at de ikke er jomfruer, alder, barn, utseende? Jeg tror jeg kan prate for de fleste: Det er helt i orden. Fokuser på bagasjefrie kvinner. For kvinner som har levd en halvtime, er det ikke attraktivt å bli fanget av mann med åpne øyne og hov. Det blir et hardt nei. Alle er enige om at nei.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Menn har fått øynene opp for at single kvinner uten bagasje er å foretrekke. 

 

Anonymkode: f7066...61c

Heldigvis tenker ikke de fleste menn slik, de jeg har møtt har satt pris på å møte ei som har erfaring med langt samliv, barn og ønske om flere barn. 

Anonymkode: 84fb3...0a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Deltidsmor på 33 her. 9/10 potensielle forhold har jeg sagt nei til. Så er ikke noe galt med meg, fordi jeg heller vil være alene enn ulykkelig i forhold 

Anonymkode: 84fb3...0a2

Samme hos meg. Bare at jeg er fem år eldre. 

Anonymkode: 1882e...be4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du barn fra før er du automatisk left swipe. Tar ikke ansvar for andres etterkommere. Hilsen ung bemidlet mann 

Anonymkode: 2cf51...e09

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har du barn fra før er du automatisk left swipe. Tar ikke ansvar for andres etterkommere. Hilsen ung bemidlet mann 

Anonymkode: 2cf51...e09

Takk for info. Det er greit

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Særhet lenge leve. 

Anonymkode: 9b2e7...3e4

Han er ung, gi han noen år så er han og en deltidspappa ;) 

Anonymkode: 84fb3...0a2

  • Liker 4
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tenker på damer på 30+ som har barn fra tidligere på deltid.. 

Men det at damer ikke blir «valgt»/ «tatt» inn i forhold av en mann, tyder det på at noe er feil med dama? De mest attraktive blir vel tatt? 

Anonymkode: a2487...58b

Jeg tror vel det handler om å finne noen som passer, uavhengig av barn eller ikke barn.

Så spørs det jo på type forhold og hva en ønsker.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne på 34. Har ikke barn, aldri vært på date, aldri hatt et forhold. Kjenner flere kvinner som har barn fra tidligere forhold som har funnet sin mann. Så det at en kvinne har barn fra før spiller ingen rolle. Noen kvinner fortjener å bli mor og er verdt et forhold,mens noen kvinner helt tydeligvis ikke er verdt det og blir valgt bort.

Anonymkode: 77c68...289

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...