Gå til innhold

Har begynt å slette menn jeg får en dårlig følelse av...

AnonymBruker
 Del

Anbefalte innlegg

Jeg blir alltid overrasket over menn... Jeg har blitt kjent med en del på tinder, skrevet daglig med de på snap og alt lovet bra til å begynne med. Tidligere er det jeg som har blitt slettet og ignorert, uten forvarsel.. Det har nesten smittet over på meg... Fikk en ekkel følelse på at han siste jeg pratet med var i et forhold. 

Han skrev når det passet han, men var superivrig i begynnelsen. Spurte om jeg ville ha barn, om jeg kunne flytte på meg osv. Mulig han ville gjøre meg hekta. Dagen etter kunne han spørre om jeg hadde mannfolk på besøk siden jeg var så stille. Det varsler et dårlig tegn spør du meg... jeg lot det gå ei uke til også var det han som ble stille. Igår orket jeg ikke mer, jeg slettet han. For en lettelse! Man merker vel på magefølelsen når noe ikke stemmer? 

Jeg har ikke troa på tinder lengre. Mulig jeg heller finner kjærligheten på jobb? Jeg trenger en som virkelig vil ha meg, jobber for å få meg. 

Anonymkode: ecd82...e05

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Unnskyld at jeg sier det, men dette innlegget lyser "jeg er en usikker følsom kvinne som ønsker å være ei prinsesse". 

Mitt råd, hold deg unna dating og mannfolk frem til du har fått orden på holdningene dine. Du kan ikke i det ene sekundet forvente at en mann skal jobbe for deg, samtidig som du er redd for å bli hekta, og som avslutter relasjonen i frykt for bla bla bla..

Dette må være blant topp tre mest betydningsløse innlegg denne måneden. 

Anonymkode: 8abe4...eea

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du er fornuftig! 

Anonymkode: d0e56...b38

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Unnskyld at jeg sier det, men dette innlegget lyser "jeg er en usikker følsom kvinne som ønsker å være ei prinsesse". 

Mitt råd, hold deg unna dating og mannfolk frem til du har fått orden på holdningene dine. Du kan ikke i det ene sekundet forvente at en mann skal jobbe for deg, samtidig som du er redd for å bli hekta, og som avslutter relasjonen i frykt for bla bla bla..

Såså, ikke så streng da.

Anonymkode: aff93...91c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Såså, ikke så streng da.

Anonymkode: aff93...91c

Noen trenger en realitycheck av og til 😏

Anonymkode: 6074d...27d

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dette må være blant topp tre mest betydningsløse innlegg denne måneden

Du sier noe fornuftig, men du kan umulig ha vært mye her, den siste måneden? 

Anonymkode: 73a4a...eb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hva er det jeg formidler som er så galt her da? Er det galt å være mindre naiv som jeg desverre tidligere har vært? 

Jeg orker ikke å bli såret igjen. Sistnevnte jeg slettet prøver å oberbevise meg om at han vil treffe meg, vil bruke tid på meg. Nytter ikke å være for snill hele tiden. Viktig å sette grenser! Ts 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke noe av det han skrev var røde flagg og grunn til å slettet.

Anonymkode: e76aa...e57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Synes ikke noe av det han skrev var røde flagg og grunn til å slettet.

Anonymkode: e76aa...e57

Jeg synes faktisk det er et lite rødt flagg der. Ikke det drøyeste, men kommentaren hans om mannfolkbesøk hadde fått meg til å skygge banen.

Anonymkode: b6e11...244

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier det samme jeg alltid sier disse trådene, Slett Tinder. Begynn å leve i det virkelige liv.

Det er IKKE vanskelig å møte noen om man bare tør å leve litt. Vær sosial og utadvendt.

Anonymkode: e8ee9...e06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Jeg synes faktisk det er et lite rødt flagg der. Ikke det drøyeste, men kommentaren hans om mannfolkbesøk hadde fått meg til å skygge banen.

Anonymkode: b6e11...244

Ja pluss at han i hele går kveld var opptatt, så han hadde ikke tid før idag å svare meg. Føler han har dame...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Du burde smile mer :)

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid lurt å følge magefølelsen. Er folk respektløse, eller ord ikke stemmer med handlinger; bare å komme seg unna med en gang.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Andro said:

Det er alltid lurt å følge magefølelsen. Er folk respektløse, eller ord ikke stemmer med handlinger; bare å komme seg unna med en gang.

Det du nevner på slutten er greit, men å "følge magefølelsen" basert på noen fraser i chat er like bullshit som å følge tarot-kort. For de fleste single på kvinneguiden er "å følge magefølelsen" det samme som å ikke gå ut av komfortsonen. 

Anonymkode: ca469...9dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

å "følge magefølelsen" basert på noen fraser i chat er like bullshit

Hvordan man opptrer på chat er også adferd. Det er adferd som forteller oss hvem vi har med å gjøre.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Andro said:

Hvordan man opptrer på chat er også adferd. Det er adferd som forteller oss hvem vi har med å gjøre.

Ja, men det har ingenting med magefølelse å gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg uenig i. Magefølelse er mønstergjenkjenning

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Andro said:

Det er jeg uenig i. Magefølelse er mønstergjenkjenning

Magefølelsen er er annet ord for intuisjon. Da har man en følelse på noen uten å kunne forklare det logisk. 

Mange på kg sliter med angst som ødelegger for dating, da vil magefølelsen i de fleste tilfeller være kun en beskyttelsesmekanisme for angsten, ikke noe annet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 av 4 har opplevd mishandling, 1 av 5 har blitt voldtatt, og mange har andre vanskelige opplevelser.
Ingen har noen forpliktelse til å gå inn i dette på nytt, og det er bare klokt å ta sine egne alarmsystemer på alvor.
De som gir dårlige vibber er det bare å holde seg unna, og de har ingen rett til å føle seg krenka av det.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du setter grenser, følger intuisjonen og magefølelsen og sletter!

Anonymkode: 4f6ff...779

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

• Opprett ny...