AnonymBruker 10 690 086 22 725 133 Skrevet 17. mars #1 Del Skrevet 17. mars Er det fordi han ikke er intr? ▪︎ ▪︎Dette er på facebook... Ser at histoeie kan ses på "hjem" av og til med fullt bilde. Kan det være tilfellet her? Ville du tolket det som ikke intr om han ikke så historien din?, Anonymkode: fa0fe...4eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 10 690 086 22 725 133 Skrevet 17. mars #2 Del Skrevet 17. mars Ser noen stories på Facebook...? Anonymkode: 7d5b1...34f 18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 10 690 086 22 725 133 Skrevet 17. mars #3 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ser noen stories på Facebook...? Anonymkode: 7d5b1...34f Enig. Er det ett sted jeg ikke ser på stories er det på Facebook. Anonymkode: 07860...9dc 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 10 690 086 22 725 133 Skrevet 17. mars #4 Del Skrevet 17. mars Ser aldri på noens stories på fb og tenker om de som bruker den funksjonen at de er veldig oppmerksomhetssyke Anonymkode: e0785...9bf 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 10 690 086 22 725 133 Skrevet 17. mars #5 Del Skrevet 17. mars AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Ser aldri på noens stories på fb og tenker om de som bruker den funksjonen at de er veldig oppmerksomhetssyke Anonymkode: e0785...9bf Samme med Snapchat og Instagram også regner jeg med da.. Anonymkode: f7784...951 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 10 690 086 22 725 133 Skrevet 17. mars #6 Del Skrevet 17. mars Jeg tenker sånn om menn som ikke ser på MIN story... det er da menn som legger ut en del selv osv. Det er et mønster med at de ser på story når de er interessert, og så dabber det av når interessen dabber av. Men det gjelder nok ikke alle, så man kan ikke dra noen sikre konklusjoner av det. Anonymkode: fd862...69c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalikalinka 242 1 203 Skrevet 17. mars #7 Del Skrevet 17. mars Gud bedre meg, så glad jeg er for at jeg driter langt i sosiale medier. Muligheter: - Han gjør også det, evt - Han er dessverre ikke så interessert i deg - Han bruker SoMe, men pleier generelt ikke å sjekke stories (på Facebook) - Han ble dessverre påkjørt av en alkoholisert elg ikledd rulleskøyter og har derfor vært forhindret fra å se storyen din, som han egentlig kjempegjerne hadde lyst til å se Hvem vet? Jeg personlig tror du hadde vært lykkeligere om du greide å ikke bry deg så veldig om (hvem som sjekker) storiesene dine. Det utløser jo mye stress og overtenking. 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 10 690 086 22 725 133 Skrevet 17. mars #8 Del Skrevet 17. mars Story er jo egentlig bare idiotisk og vitner om latskap. Jeg hadde blitt glad om han jeg liker hadde sendt meg et bilde av noe kult han driver med atm. Men jeg hadde blitt dritskuffa om det viste seg at han hadde massesendt det til alle på lista. Hvorfor skal han fyren din gidde å se på storien din når du ikke sender det til han personlig? Det hadde jeg aldri giddet. Ser jeg noen legger ut offentlig story på snap feks så gidder jeg hverken se eller respondere. Anonymkode: b33f3...3e1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 10 690 086 22 725 133 Skrevet 18. mars #9 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg tenker sånn om menn som ikke ser på MIN story... det er da menn som legger ut en del selv osv. Det er et mønster med at de ser på story når de er interessert, og så dabber det av når interessen dabber av. Men det gjelder nok ikke alle, så man kan ikke dra noen sikre konklusjoner av det. Anonymkode: fd862...69c Jeg vet dette egentlig er uvesentlig. Men han pleier å se, bare ikke de to siste gangene. (Nå legger jeg ikke ut hyppig) Av og til får varsel når noen har lagt ut, andre ganger ikke. Jeg bare tenker om han muligens ikke er intr om han ikke ser? Anonymkode: fa0fe...4eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 10 690 086 22 725 133 Skrevet 18. mars #10 Del Skrevet 18. mars Jeg ser aldri på noen sin story, noen plass.. Med ett unntak. Hvis daten og jeg har kommunikasjon via snap eller slikt så ser jeg på hans story, da mest for å vise at jeg er interessert. Lite fan av sosiale medier, men ender ofte opp med kommunikasjon der, hvertfall i starten. Da handler det om at jeg vil vise interesse for han jeg dater, så da ser jeg. Jeg har fått det spørsmålet en gang, eller en slags beskyldning, hvis det ble sagt noe ala "du ser jo ikke på my story engang!" Han koblet det med interesse, noe som forsåvidt stemte. Anonymkode: 6cd66...da6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 10 690 086 22 725 133 Skrevet 18. mars #11 Del Skrevet 18. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg ser aldri på noen sin story, noen plass.. Med ett unntak. Hvis daten og jeg har kommunikasjon via snap eller slikt så ser jeg på hans story, da mest for å vise at jeg er interessert. Lite fan av sosiale medier, men ender ofte opp med kommunikasjon der, hvertfall i starten. Da handler det om at jeg vil vise interesse for han jeg dater, så da ser jeg. Jeg har fått det spørsmålet en gang, eller en slags beskyldning, hvis det ble sagt noe ala "du ser jo ikke på my story engang!" Han koblet det med interesse, noe som forsåvidt stemte. Anonymkode: 6cd66...da6 Så siden han her ikke har sett min history så er han neppe intr? Anonymkode: fa0fe...4eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrMannmansen 61 89 Skrevet 18. mars #12 Del Skrevet 18. mars Jeg ser aldri på story eller legger ut noe i det hele tatt. Hvis kvinner tror jeg ikke er interessert pga det så er det leit. Uansett så er det jo opp til deg å gjøre han interessert da. Værste som kan skje er at du blir avvist. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 10 690 086 22 725 133 Skrevet 19. mars #13 Del Skrevet 19. mars MrMannmansen skrev (9 timer siden): Jeg ser aldri på story eller legger ut noe i det hele tatt. Hvis kvinner tror jeg ikke er interessert pga det så er det leit. Uansett så er det jo opp til deg å gjøre han interessert da. Værste som kan skje er at du blir avvist. For at jeg skal få en bekjent interessert, hvordan kan jeg vise han det uten å måtte fortelle det? Anonymkode: fa0fe...4eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrMannmansen 61 89 Skrevet 19. mars #14 Del Skrevet 19. mars 27 minutter siden, AnonymBruker said: For at jeg skal få en bekjent interessert, hvordan kan jeg vise han det uten å måtte fortelle det? Anonymkode: fa0fe...4eb Send han bilder eller meldinger. Vis at du ønsker kontakt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 10 690 086 22 725 133 Skrevet 19. mars #15 Del Skrevet 19. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): For at jeg skal få en bekjent interessert, hvordan kan jeg vise han det uten å måtte fortelle det? Anonymkode: fa0fe...4eb Dette er problemet. Kvinnen skal komme med i overkant subtile hint, og mannen skal være tankeleser og forstå alt. Gud forby at en skulle ta litt mot til seg å være direkte. Det ender opp som det alltid gjør. En frustrert kvinne, som spør etter tegn, overanalyserer alt og som skal gjøre alt utenom å spørre og ta kontakt direkte. På den andre siden står en intetanende mann og lurer på hva som skjer. Anonymkode: 66cf6...bff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå