Gå til innhold

Beste vaskemiddel for klær


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har noen venninner som kan liksom kan lukte at de er rene og går med rene klær. Og igår lånte jeg genseren til hun ene og den luktet utrolig mildt men bare behagelig rent. Ikke sånn billig tøymykner... Men helt mildt. 

Kan selvsagt spørre henne men syns sånt er litt rart å spørre om. Så jeg lurer uansett her, hvilket vaskemiddel bruker du som du liker duften på? Jeg snakker da selvsagt ikke om de parfymefrie. Jeg har brukt det i alle år men nå har jeg store barn og syns det er ok å finne noe som dufter rent og godt. 

Forslag? 

Anonymkode: 56d62...62a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Denne:

 

4D4A8632-6938-450F-ACB3-E765C3CD0DCF.jpeg

Anonymkode: e89c9...62f

Kjøpes hvor? Og lukter det ikke litt sterkt av mint? 😊 

Anonymkode: 56d62...62a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Effekt flytende vaskemiddel fra europris lukter faktisk best av alle jeg har prøvd ekstremt billig er den å 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaneel skrev (16 minutter siden):

Effekt flytende vaskemiddel fra europris lukter faktisk best av alle jeg har prøvd ekstremt billig er den å 

Den som er for både hvitt og farget, eller de som er en for farget og en for hvitt?

Anonymkode: f7050...c54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kaneel skrev (4 timer siden):

Effekt flytende vaskemiddel fra europris lukter faktisk best av alle jeg har prøvd ekstremt billig er den å 

Jeg gikk og sniffet meg gjennom en haug av vaskemidler i dag, var innom Kiwi, meny, europris og rusta. Jeg endte opp med denne. Tror den dufter mildt lavendel og noe annet...husker ikke i farten, men duften var "rolig", ikke sånn intens, kunstig som river i nesen, så jeg er spent på hvordan klærne faktisk vil lukte etter vask, men så langt var det denne jeg syns luktet best :) Takk for tips :)

Anonymkode: 56d62...62a

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg gikk og sniffet meg gjennom en haug av vaskemidler i dag, var innom Kiwi, meny, europris og rusta. Jeg endte opp med denne. Tror den dufter mildt lavendel og noe annet...husker ikke i farten, men duften var "rolig", ikke sånn intens, kunstig som river i nesen, så jeg er spent på hvordan klærne faktisk vil lukte etter vask, men så langt var det denne jeg syns luktet best :) Takk for tips :)

Anonymkode: 56d62...62a

Synes den lukter rent med en undertone mild sitrus, men ble mitt usikker når du sa lavendel nå men den lukter nydelig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaneel skrev (1 time siden):

Synes den lukter rent med en undertone mild sitrus, men ble mitt usikker når du sa lavendel nå men den lukter nydelig! 

Jeg kjøpte den til farget tøy og den lukter lavendel OG sitrus :) Den som er til hvitt tøy lukter fersken og sitrus og den til sort tøy lukter jasmin. Også er det ull/silke som lukter appelsin. Sistnevnte syns jeg luktet litt sterkt, men alle de andre var helt ok...mest fan av lavendel/sitrus som jeg har kjøpt, mild og god i duften. 

Leste nettopp at denne serien også har kommet best ut i test, da det ble testet vask av klær som hadde fått foundation på seg. Effekt var den som fjernet flekkene best. 

:) 

Anonymkode: 56d62...62a

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...