Gå til innhold

Hvor ofte er det normalt for gamle damer å ha sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Greit nok. Unge kvinner i 20-30 års alderen har nesten daglig sex når de er i et forhold. Men hva med gamle damer på 40+? Et par ganger i uka? 

Anonymkode: 783d6...74c

Mener du hva som er normalt eller hva som er vanlig som i gjennomsnittshyppighet?

Jeg tror ikke det finnes en normbestemmelse på en normalhyppighet, men jeg kan ta feil.

 

(Jeg tror også du feilberegner publikum litt når du benevner 40+ som gammelt. Bare et vennlig hint…..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

feliek54 skrev (5 minutter siden):

Det varierer nok mye. Jeg vet om ei på over 70 som har det nesten hver dag(Har snakket med henne og vet andre som har sex med henne) men det er nok en del som aldri har det

Meg ??    Neida... hehe.  Men jeg har hatt meg med ei på 73, men hun ser mye yngre ut . Ikke minst i kroppen, måtte sjekke på nettet etterpå om hun snakket sant.  Sprudlende, og en "drive" av en annen verden.  Er 38 selv   😜  

Anonymkode: c4896...ec1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

haha, huff, jeg er nylig fylt 40 og føler meg absolutt ikke som en gammel dame. Men når det er sagt synes jeg jo selv at de mellom 18-30 fortsatt er barn ;)

For å svare på spørsmålet ditt så kunne jeg i teorien hatt sex hver dag med partneren min da jeg er mye kåt og onanerer mye. Men dessverre bidrar hverdagens kjas og mas til at det blir altfor sjelden..Dessuten har vi helt forskjellig døgnrytme, han er A-menneske mens jeg er uforbederlig B-menneske så vi legger oss jo aldri samtidig heller. Synd, for når vi først har sex er det fantastisk!

Anonymkode: ec74b...e4f

Har du hørt om middagshvil...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hmmm, jeg er en olding på 43 som har sex hver dag med mannen min. 

Anonymkode: 789d2...280

Jeg også 😄 bare at jeg er 45 da.

Anonymkode: 255ef...c51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk nettopp ut av et forhold. Sex med mannen var fantastisk, når HAN orket. Han er 50+. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blåjojo skrev (3 timer siden):

Er 47 og har gjerne sex 4-5 ganger på en dag. 
Hvorfor tenker du at "gamle damer" på over 40 skal ha sex noe sjeldnere enn en 20-30 år gammel dame?

Du kan ikke ha tid til annet. 

Anonymkode: 4af62...8ee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts er nok et barn under 18, for de har jo en tendens til å kalle folk over 35 for gamle. 
 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarene her viser at par i 40-årene har fantastisk sex hver dag. Tror ikke dette representerer gjennomsnittet. Kun de som har hyppig sex som svarer i denne tråden.  

Anonymkode: 4af62...8ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåjojo skrev (3 timer siden):

Er 47 og har gjerne sex 4-5 ganger på en dag. 
Hvorfor tenker du at "gamle damer" på over 40 skal ha sex noe sjeldnere enn en 20-30 år gammel dame?

Hvordan ser timeplanen din ut en sånn dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flintis skrev (18 minutter siden):

Har du hørt om middagshvil...

Ja prøv det med 3 barn som har fritidsaktiviteter fra kl 16 og utover kvelden 

Anonymkode: ec74b...e4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 40. Sover sammen med kjæresten min 3-4 netter i uken. Vi har sex hver gang. Han er 45.

Anonymkode: 6bd2a...eec

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Greit nok. Unge kvinner i 20-30 års alderen har nesten daglig sex når de er i et forhold. Men hva med gamle damer på 40+? Et par ganger i uka? 

Anonymkode: 783d6...74c

Det varierer veldig hjemme hos oss, (han: 44, og hun:42). Hvis det er mye stress på jobben blir det mindre. Kanskje 2-3 ganger i uka i snitt.

Anonymkode: 1f518...940

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er godt over 60 år, har høyere sexlyst nå, enn da jeg var 40 år. Sex et par ganger i uka er ok, men med den rette partneren, gjerne oftere. Når man blir 'eldre', så er det ikke noe stress med å tenke på en evt. graviditet, evt. hormonproblemer i forbindelse med prevensjon,og ikke minst, man er ferdig med småbarn/tenårings-forstyrrelser og alt hva den problematikken kan føre med seg. Man er rett og slett mer avslappet og selvsikker i sin seksualitet.Man har ofte større selvtillitt, har lært seg selv å kjenne, vet hva man vil og ønsker i forbindelse med sex. De fleste kvinner jeg kjenner, nyter sex mer etter at de har blitt godt voksne.

Anonymkode: 3e4ee...951

  • Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morgen, middag å kveld. Ekstra kos på lørdager.

Anonymkode: cd6ed...aa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Greit nok. Unge kvinner i 20-30 års alderen har nesten daglig sex når de er i et forhold. Men hva med gamle damer på 40+? Et par ganger i uka? 

Anonymkode: 783d6...74c

Det kommer jo, ts, an på. «Gamle damer» på 70, 80 eller 90 (eller 110) ble nok gift på den tide man ble gift. Med en mann. Uavhengig, for de fleste kvinner, av om man likte damer, menn eller ingen av delene. Og definitivt for de fleste av dem uavhengig av om de likte mannen. En kvinne kunne ikke få seg jobb. Hun ble gift (og sex, barn og husarbeid var hennes yrke) En del av den generasjonen sluttet nok ha sex med sin mann med dyptfølt lettelse rundt de 40 eller 50. Og noen få av dem oppdaterte seg nok på moderne tider, fant en elsker (dame eller mann). De fleste av dem har nok ikke hatt sex siden. 
 

Yngre? Er du under 70 og ikke medlem av en sekt eller et bondesamfunn uten takhøyde så fant du deg en mann du likte sånn greit nok. Du skilte deg til og med, om du hadde litt ben i nesa. Dessverre for de som kommer fra en sekt eller en bygd utne takhøyde er det fremdeles enklaver i Norge (med inngifte etnisk norske i 15 generasjoner!) som følger reglene til gruppen over 70. Ikke så nøye om du liker menn. Sex er ikke moro - det er plikt og arbeid.

Jeg antar ts, med rimelig sikkerhet, at du tilhører en av enklavene. Bryt ut. Det finnes et liv, på utsiden. Det finnes intet av verdi på innsiden.  Selv ikke slekt og venner. Eller - særlig ikke dem.

For vi andre har sex uavhengig av dette med forhold. Dette er ikke 1970, ts.

Anonymkode: 814b7...f22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 41 og kunne gjerne hatt sex hver dag. Mannen min på 44 derimot har ikke så høy sexlyst som meg, så det blir dessverre ikke så ofte.

Anonymkode: 0faf2...cd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex? Jeg strikker i stedet. Det passer seg bedre for gamle damer. 
Må forresten huske å bestille frisørtime for ny permanent neste uke.. 

Også skal jeg og Olga og Gunvor på bingo. Mye å se fram til med andre ord. 
 

bill. mrk: Snart 46..

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peggy-Lovise skrev (1 minutt siden):

Sex? Jeg strikker i stedet. Det passer seg bedre for gamle damer. 
Må forresten huske å bestille frisørtime for ny permanent neste uke.. 

Også skal jeg og Olga og Gunvor på bingo. Mye å se fram til med andre ord. 
 

bill. mrk: Snart 46..

 

Så fint at dere finner annet innhold i livene deres selv om dere er oppe i årene 👍

Anonymkode: 1f518...940

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...