Gå til innhold

Hvor ofte er det normalt for gamle damer å ha sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Greit nok. Unge kvinner i 20-30 års alderen har nesten daglig sex når de er i et forhold. Men hva med gamle damer på 40+? Et par ganger i uka? 

Anonymkode: 783d6...74c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

haha, huff, jeg er nylig fylt 40 og føler meg absolutt ikke som en gammel dame. Men når det er sagt synes jeg jo selv at de mellom 18-30 fortsatt er barn ;)

For å svare på spørsmålet ditt så kunne jeg i teorien hatt sex hver dag med partneren min da jeg er mye kåt og onanerer mye. Men dessverre bidrar hverdagens kjas og mas til at det blir altfor sjelden..Dessuten har vi helt forskjellig døgnrytme, han er A-menneske mens jeg er uforbederlig B-menneske så vi legger oss jo aldri samtidig heller. Synd, for når vi først har sex er det fantastisk!

Anonymkode: ec74b...e4f

  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 43 og har sex hver gang jeg er sammen med kjæresten. Både lysten og sexen er bedre nå enn i 20 årene😅

Anonymkode: 4df4b...6c6

  • Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinners lyst stiger jevnt fram mot klimakteriet i 50-åra. Noen har en downperiode da, men de fleste ikke.
Hvor ofte vi har sex kommer an på hvor mye partneren vår orker å være med. Iblant kan det være lurt å ha en annen kvinne. Mer tilfredsstillelse.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, jeg er en olding på 43 som har sex hver dag med mannen min. 

Anonymkode: 789d2...280

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja. Når vi har lyst. Sjelden jeg har lyst nå sammenlignet med da jeg var i 20 årene.

Anonymkode: bbccf...b1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

haha, huff, jeg er nylig fylt 40 og føler meg absolutt ikke som en gammel dame. Men når det er sagt synes jeg jo selv at de mellom 18-30 fortsatt er barn ;)

For å svare på spørsmålet ditt så kunne jeg i teorien hatt sex hver dag med partneren min da jeg er mye kåt og onanerer mye. Men dessverre bidrar hverdagens kjas og mas til at det blir altfor sjelden..Dessuten har vi helt forskjellig døgnrytme, han er A-menneske mens jeg er uforbederlig B-menneske så vi legger oss jo aldri samtidig heller. Synd, for når vi først har sex er det fantastisk!

Anonymkode: ec74b...e4f

Man kan da ha sex utenom ved leggetid...

Anonymkode: aaafe...650

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 47 og har gjerne sex 4-5 ganger på en dag. 
Hvorfor tenker du at "gamle damer" på over 40 skal ha sex noe sjeldnere enn en 20-30 år gammel dame?

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søtt med denne fobien mot alle som har bikket over 40 år her inne..
Men fint at de som er ufør får litt fred fra den evige hakkingen som vanligvis er her inne 😛

  • Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg bare 60, så langt i fra en gammel dame. (Moren min på 83 kommer kanskje mer i den kategorien, men jeg vet at hun fortsatt har et aktivt sexliv).

For egen del blir det kanskje et par ganger i uken, så ikke fullt så ofte som før. Heldigvis har vi fortsatt lyst på hverandre etter 30+ år sammen. Og så eldes vi jo i takt, sånn er livet.

Anonymkode: 86275...091

  • Liker 5
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Man kan da ha sex utenom ved leggetid...

Anonymkode: aaafe...650

ja prøv det med full timeplan fra du står opp om morgenen til du legger deg stuptrøtt. Hverdagen er fylt opp av både egne og 3 barns aktiviteter og gjøremål. Så vi må satse på helger og ferier. 

Anonymkode: ec74b...e4f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 og har sex 5-6 ganger i uken. 
Herlige med denne alderen er at jeg er trygg på meg selv og tør å virkelig slippe meg løs og nyte.  
 

💋

Anonymkode: d98ac...3ae

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde mer sex og var kåtere i 40 årene enn da jeg var 20 år yngre. Mye sterkere orgasmer også.

Hvis damer i 40-årene er gamle, hva kaller du dame i 50/ 60/ 70/ 80 årene da?

Anonymkode: 10988...931

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er noen som mener at kvinner på 40 kan refereres til som «gamle damer»? Søsteren min er 40, mamma har passert 60 og ser ikke på dem som gamle damer. Mamma er en godt voksen dame, ja, men ikke gammel. Jeg pleier noen på sykehjemmet som kan kalles for gamle damer, men det er noen år siden de både var 40 og 60. 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåjojo skrev (1 time siden):

Er 47 og har gjerne sex 4-5 ganger på en dag. 
Hvorfor tenker du at "gamle damer" på over 40 skal ha sex noe sjeldnere enn en 20-30 år gammel dame?

Alltid noen som skal dra på max.

Anonymkode: b1bdd...e58

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Alltid noen som skal dra på max.

Anonymkode: b1bdd...e58

Ja, burgerne på Max er ikke så ille, så jeg skjønner det.

Anonymkode: d7666...2f4

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Greit nok. Unge kvinner i 20-30 års alderen har nesten daglig sex når de er i et forhold. Men hva med gamle damer på 40+? Et par ganger i uka? 

Anonymkode: 783d6...74c

Det varierer nok mye. Jeg vet om ei på over 70 som har det nesten hver dag(Har snakket med henne og vet andre som har sex med henne) men det er nok en del som aldri har det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er 43 og har sex hver gang jeg er sammen med kjæresten. Både lysten og sexen er bedre nå enn i 20 årene😅

Anonymkode: 4df4b...6c6

Som jeg skulle ha skrevet det selv   👍

Er 47, og mannfolka på min alder holder ikke tritt.  Så nå har jeg en 16 år yngre elsker/kjæreste   🤩

  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 44, har vel sex i snitt 5 dager i uken. Mannen er 53, og vi er ganske jevne på lyst. 

Sexen er mye bedre nå enn da jeg var yngre, og jeg har mer lyst. Ungene er blitt tenåringer, så vi er ikke lenger verken bundet av deres timeplan (må stå opp tidlig osv) eller utslitte. 

Anonymkode: 356c1...af8

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...