Gå til innhold

Hvor ofte er det normalt for gamle damer å ha sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Meg ??    Neida... hehe.  Men jeg har hatt meg med ei på 73, men hun ser mye yngre ut . Ikke minst i kroppen, måtte sjekke på nettet etterpå om hun snakket sant.  Sprudlende, og en "drive" av en annen verden.  Er 38 selv   😜  

Anonymkode: c4896...ec1

Fin for deg. hadde dere begge nytelse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

feliek54 skrev (2 timer siden):

Fin for deg. hadde dere begge nytelse

Ja i aller høyeste grad, absolutt.  En meget god seksuell kjemi.

Anonymkode: c4896...ec1

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts vet nok at flertallet her inne er 40+, så skrev det sikkert bare for å herje🙂

Anonymkode: 9b250...387

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lt.Dan skrev (18 timer siden):

Hvordan ser timeplanen din ut en sånn dag?

Den er nok ganske blank. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Du kan ikke ha tid til annet. 

Anonymkode: 4af62...8ee

Joda. Døgnet har 24 timer. Har fortsatt 17-18 timer til andre ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Alltid noen som skal dra på max.

Anonymkode: b1bdd...e58

Tåler du ikke å høre sannheten?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gamle damer på 40? Har vel aldri hatt så mye sex som jeg har hatt etter at jeg ble 40. 

Anonymkode: dc086...cdc

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Ja prøv det med 3 barn som har fritidsaktiviteter fra kl 16 og utover kvelden 

Anonymkode: ec74b...e4f

Har du hørt om samkjøring, buss, trikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forventet levealder på kvinner er godt over 80 år, så vent med gammel når en kvinne har passert 70. 

Anonymkode: e6ea2...a05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg er så gammel at jeg har ekstremt lav markedsverdi, blir det kun når jeg får av piggen på gå-stokken og når jeg faller skrevs over den harde kanten på fyrstekaken og jeg må kave meg opp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg singel dessverre, men når jeg har vært i forhold, så har jeg hatt lyst på sex døgnet rundt. Dvs 4-5 ganger om dagen hadde ikke vært meg i mot. Jeg er 48 forresten, og har mye mer glede av sex enn da jeg var i 20-årene. 

Anonymkode: ef6d1...b00

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv opplever jeg at lysten på minsker ettersom jeg blir eldre.

Da jeg var ung/i 20 årene kunne jeg ha lyst på sex hele tiden.

Nå, i 40 årene har jeg «aldri» lyst på sex lengre. Bare tanken på sex er slitsom😂

Anonymkode: bbccf...b1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huldra-78 skrev (22 timer siden):

Søtt med denne fobien mot alle som har bikket over 40 år her inne..
Men fint at de som er ufør får litt fred fra den evige hakkingen som vanligvis er her inne 😛

Jeg er ufør OG snart 40 år. 
 

Alt håp er ute med andre ord..

Anonymkode: af75c...2c4

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flintis skrev (24 minutter siden):

Har du hørt om samkjøring, buss, trikk?

Alle bor ikke i by skjønner du. Vi er mange som bor ganske avsides i dette langstrakte landet.

Anonymkode: ec74b...e4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flintis skrev (23 minutter siden):

Har du hørt om samkjøring, buss, trikk?

Ja, for alle bor slik til at det går både buss og trikk i umiddelbar nærhet. Hvis ikke har man jo naboer som skal samme vei til samme tidspunkt… nei, det bor folk i distriktene også som ikke har noen av de mulighetene. Ofte er det lange avstander fra hjem til fritidsaktiviteter og venner også. Her hvor jeg er bosatt bor majoriteten over 5 km fra sentrum hvor det i tillegg er dårlige veier og mangel på gang- og sykkelfelt.  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 80% sikker på at denne tråden KUN ble startet for å omtale kvinner på 40+ som gamle.

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Frkego skrev (14 minutter siden):

Ja, for alle bor slik til at det går både buss og trikk i umiddelbar nærhet. Hvis ikke har man jo naboer som skal samme vei til samme tidspunkt… nei, det bor folk i distriktene også som ikke har noen av de mulighetene. Ofte er det lange avstander fra hjem til fritidsaktiviteter og venner også. Her hvor jeg er bosatt bor majoriteten over 5 km fra sentrum hvor det i tillegg er dårlige veier og mangel på gang- og sykkelfelt.  

 

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Alle bor ikke i by skjønner du. Vi er mange som bor ganske avsides i dette langstrakte landet.

Anonymkode: ec74b...e4f

Da er det vel samkjøring som gjelder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Det kommer jo, ts, an på. «Gamle damer» på 70, 80 eller 90 (eller 110) ble nok gift på den tide man ble gift. Med en mann. Uavhengig, for de fleste kvinner, av om man likte damer, menn eller ingen av delene. Og definitivt for de fleste av dem uavhengig av om de likte mannen. En kvinne kunne ikke få seg jobb. Hun ble gift (og sex, barn og husarbeid var hennes yrke) En del av den generasjonen sluttet nok ha sex med sin mann med dyptfølt lettelse rundt de 40 eller 50. Og noen få av dem oppdaterte seg nok på moderne tider, fant en elsker (dame eller mann). De fleste av dem har nok ikke hatt sex siden. 
 

Yngre? Er du under 70 og ikke medlem av en sekt eller et bondesamfunn uten takhøyde så fant du deg en mann du likte sånn greit nok. Du skilte deg til og med, om du hadde litt ben i nesa. Dessverre for de som kommer fra en sekt eller en bygd utne takhøyde er det fremdeles enklaver i Norge (med inngifte etnisk norske i 15 generasjoner!) som følger reglene til gruppen over 70. Ikke så nøye om du liker menn. Sex er ikke moro - det er plikt og arbeid.

Jeg antar ts, med rimelig sikkerhet, at du tilhører en av enklavene. Bryt ut. Det finnes et liv, på utsiden. Det finnes intet av verdi på innsiden.  Selv ikke slekt og venner. Eller - særlig ikke dem.

For vi andre har sex uavhengig av dette med forhold. Dette er ikke 1970, ts.

Anonymkode: 814b7...f22

Du har nok et litt forvridd blide av «gamle dager».

Anonymkode: 86275...091

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flintis skrev (10 minutter siden):

 

Da er det vel samkjøring som gjelder. 

Hjelper jo ikke med samkjøring om ingen andre skal samme vei? Som jeg, så er det mange som ikke har noen av de nevnte mulighetene. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flintis skrev (1 time siden):

 

Da er det vel samkjøring som gjelder. 

Ja du er hjertelig velkommen til å kjøre ungene mine rundt omkring 😅

Anonymkode: ec74b...e4f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...