Gå til innhold

Salter de ikke veiene lenger?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Offentlige veier på sentrale Østlandet, Drammen, Kongsberg, Asker, Oslo ++. Har de sluttet å salte? Syns det er dårlig brøytet og skarete mange steder der det før var vått, men bra. Eller er det at færre kjører med piggdekk?

Anonymkode: 76d68...4c4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Håper det. Salt er rævgift for bilene 

Anonymkode: 98b24...b4a

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

De har ikke sluttet å salte, men de skal salte mindre. Det er dårlig for miljøet.

Anonymkode: 28746...6e4

Skrevet

Naaai 

AnonymBruker
Skrevet

Salt er noe dritt. Savner 80-tallet når de ikke saltet veiene. Da kunne man til og med bruke spark som fremkomstmiddel. Menmen…sånn er det når folk forventer å kjøre like aggressivt om vinteren som de gjør om sommeren. 

Anonymkode: b0513...5a9

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Salt ødelegger miljøet, bilene, skoene så de kan godt slutte med det

Anonymkode: a1019...291

• Liker 2
Skrevet

Jeg fikk sprutet ned hele siden av bilen min i morgest når saltbilen kjørte forbi... 
Strekningen hjemmefra og til jobb er stort sett saltet, utenom småveiene. Og da snakker vi småveier som i gatene hvor det kun er boligfelt, uten gjennomgangstrafikk. 
Kjører fra nabokommune, via annen kommune, inn til Oslo. Kjører på kommunale veier, fylkesvei, riksvei og E6. 

Det har noen ganger vært dårlig brøytet igjennom sentrumsgater når det har vært store snøfall over natten, men ikke noe problem komme seg frem så lenge man tilpasser farten, og så lenge det ikke står andre biler å sperrer veien fordi de ikke anpasset farten. 

Skrevet

Bor sentralt på Østlandet og bussen går i gaten der jeg bor, her saltes det kontinuerlig 😫 Har heldigvis gratis bilvask på jobb (må bare bli flinkere til å bruke den 😅)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...