Gå til innhold

klarsynt - alt stemte😊

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For første gang i mitt liv bestemte jeg meg for å ta kontakt med ei som er klarsynt, hørte  om at hun er veldig flink. Jeg var nylig kommet ut av en ganske turbulent relasjon. Det har vært kontrollerende forhold og mye andre ting. Spåkonen sa bla: mannen du har vært med har mange personlige problemer, det er ikke bra på noen måter, det kommer til å bli verre. Det må rett og slett Politi her til, om du spør meg. Han  er en veldig eiesyk mann, han har påført deg mye lidelse, du har mistet veldig mye av deg selv også, men jeg veit at du kommer til å bli veldig sterk etter dette. Kan se han sliter med rus, kraftige humørsvingninger, det høres ut som han har kommet unna med dette før".(hadde mine mistanker selv)  . Har noen kontaktet en klarsynt før?☺️

Anonymkode: f789b...85a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvor i norge bor hun du var hos?

Anonymkode: ae417...80a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

hvor i norge bor hun du var hos?

Anonymkode: ae417...80a

Oslo☺️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva var det egentlig godt for at hun fortalte deg noe du allerede vet? At du skal føle det ok å ringe politiet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også vært hos klarsynt, absolutt alt stemte. Jeg ble nesten på gråten da hun nevnte den ene tingen etter den andre som stemte på en prikk.

Anonymkode: 8cc79...887

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/17/2023 at 2:16 AM, AnonymBruker said:

For første gang i mitt liv bestemte jeg meg for å ta kontakt med ei som er klarsynt, hørte  om at hun er veldig flink. Jeg var nylig kommet ut av en ganske turbulent relasjon. Det har vært kontrollerende forhold og mye andre ting. Spåkonen sa bla: mannen du har vært med har mange personlige problemer, det er ikke bra på noen måter, det kommer til å bli verre. Det må rett og slett Politi her til, om du spør meg. Han  er en veldig eiesyk mann, han har påført deg mye lidelse, du har mistet veldig mye av deg selv også, men jeg veit at du kommer til å bli veldig sterk etter dette. Kan se han sliter med rus, kraftige humørsvingninger, det høres ut som han har kommet unna med dette før".(hadde mine mistanker selv)  . Har noen kontaktet en klarsynt før?☺️

Imponerende 👏 Hvem spådame du var hos? Fikk lyst til å prøve selv 😊

Anonymkode: c1927...d2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

43 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har også vært hos klarsynt, absolutt alt stemte. Jeg ble nesten på gråten da hun nevnte den ene tingen etter den andre som stemte på en prikk.

Anonymkode: 8cc79...887

Lyst til å fortelle hvem det var du var hos?

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Ei som heter Dorthe. Fant gjennom en nettside.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.3.2023 den 20.16):

Lyst til å fortelle hvem det var du var hos?

Dorthe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...