AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #1 Del Skrevet 11. mars 2023 Altså de fleste kvinner driver jo ikke med det. Samtidig så er det omtrent ingen menn som driver med det så det er en ”kvinneaktivitet”. Menn driver med bullshit som qanon, anti Vax, no fap, Andrew Tate. Men ikke Astrologi. Anonymkode: e2e9f...1fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 11. mars 2023 #2 Del Skrevet 11. mars 2023 Kanskje fordi det stemmer? Hun som skulle bli min kone leste i horoskopet sitt at hun ville møte sin kommende mann på en bru. Så skjedde det noen dager etter, vi møttes ikke bare på en bru, men under Lykkens portal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #3 Del Skrevet 11. mars 2023 MANGE menn på tarot plassene på reddit Anonymkode: 1cfdb...a0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #4 Del Skrevet 11. mars 2023 stan skrev (3 minutter siden): Kanskje fordi det stemmer? Hun som skulle bli min kone leste i horoskopet sitt at hun ville møte sin kommende mann på en bru. Så skjedde det noen dager etter, vi møttes ikke bare på en bru, men under Lykkens portal. Ja, for spådommen gjorde nok ikke at hun trålet alle bruer i nærheten og kikket på alle menn på bruene...🤦♀️ Anonymkode: b17ed...c3d 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2023 #5 Del Skrevet 11. mars 2023 Fordi kvinner er med naive og kan tru på hva som helst. Er helt sykt hva eksen min printer i hodet på barna og selv blir påvirket av det. Når barn på 6 og 9 sier at de er som de er fordi de er jomfru og vekt. Anonymkode: 3765f...b61 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 11. mars 2023 #6 Del Skrevet 11. mars 2023 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Altså de fleste kvinner driver jo ikke med det. Samtidig så er det omtrent ingen menn som driver med det så det er en ”kvinneaktivitet”. Menn driver med bullshit som qanon, anti Vax, no fap, Andrew Tate. Men ikke Astrologi. Anonymkode: e2e9f...1fd De fleste kvinner driver ikke med astrologi, de fleste kvinner er rasjonelle og fornuftige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 11. mars 2023 #7 Del Skrevet 11. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fordi kvinner er med naive og kan tru på hva som helst. Er helt sykt hva eksen min printer i hodet på barna og selv blir påvirket av det. Når barn på 6 og 9 sier at de er som de er fordi de er jomfru og vekt. Anonymkode: 3765f...b61 Nei, det er fordi kvinner har et mer åpent sinn enn menn. Kvinner forstår at det er mer mellom himmel og jord at ikke alt kan forklares. Hverken av forskere eller andre. Menn forstår ikke dette fordi menn er så sneversynte oh fordømmende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 11. mars 2023 #8 Del Skrevet 11. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, for spådommen gjorde nok ikke at hun trålet alle bruer i nærheten og kikket på alle menn på bruene...🤦♀️ Anonymkode: b17ed...c3d Det er nok noen detaljer til historien jeg utelot 🙂. At virkeligheten bekreftet horoskopet var nok bare en av flere faktorer som gjorde oss til et par. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ramona1970 Skrevet 11. mars 2023 #9 Del Skrevet 11. mars 2023 Kvinner er mer intuitive, de skjønner intuitivt at det er noe i det. Men man har absolutt mannlige astrologer. https://www.gullfoss.no/ https://christianpaaske.wordpress.com/about/ Her er også en del menn, selv om det er flere kvinner: https://astrologiskforening.no/astrologer/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capitan Fracassa Skrevet 12. mars 2023 #10 Del Skrevet 12. mars 2023 Adrenalina1 skrev (17 timer siden): Nei, det er fordi kvinner har et mer åpent sinn enn menn. Kvinner forstår at det er mer mellom himmel og jord at ikke alt kan forklares. Hverken av forskere eller andre. Jeg ser ofte uttalelser som denne her på forumet. Og uten unntak kommer det fra mennesker som er skråsikre på det stikk motsatte, nemlig at de kjenner til noen av disse hemmelighetene, i form av tarot, astrologi eller annen overtro. Hvis det er så uforklarlig, hvordan kan dere være så sikre på at det dere tror på stemmer? Sitat Menn forstår ikke dette fordi menn er så sneversynte oh fordømmende. Jeg tror på hva som helst som det finnes tilfredsstillende bevis for. Hvis du synes det er sneversynt å vente med å tro på hva som helst, før det finnes noen gode bevis for det, så synes jeg det sier mest om deg. 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #11 Del Skrevet 12. mars 2023 Eneste jeg kjenner som driver på med astrologi, er 2 menn. Kjenner ingen kvinner som holder på med det. Anonymkode: ad31e...87e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #12 Del Skrevet 12. mars 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Altså de fleste kvinner driver jo ikke med det. Samtidig så er det omtrent ingen menn som driver med det så det er en ”kvinneaktivitet”. Menn driver med bullshit som qanon, anti Vax, no fap, Andrew Tate. Men ikke Astrologi. Anonymkode: e2e9f...1fd fordi de vil ha mer selvtillit? Anonymkode: 8ec8a...a0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2023 #13 Del Skrevet 12. mars 2023 De kvinnene jeg kjenner som "driver" med astrologi, tror ikke hardnakket på det, men syns det er gøy. Alle syns vel det er gøy å lese "om seg selv". Vi alle gjør det i en grad. Man setter seg i en bås og ler litt. "Typisk nordmenn", "typisk småbarnsfedre", "typisk gen x" etc. Samme med astrologi. Det er gøy å lese om og tenke "haha sånn er jeg." Men har kanskje møtt 1 eller 2 i hele mitt liv som faktisk "tror" på det som om det er helt ekte...og de var irrasjonelle på andre måter også. Men har møtt menn som hardnakket tror på numerologi, alpha/beta/wolfpack, incel/chads, crypto/nft, her emails, andrew tate osv Anonymkode: 82602...645 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #14 Del Skrevet 17. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 11.3.2023 den 16.17): Altså de fleste kvinner driver jo ikke med det. Samtidig så er det omtrent ingen menn som driver med det så det er en ”kvinneaktivitet”. Menn driver med bullshit som qanon, anti Vax, no fap, Andrew Tate. Men ikke Astrologi. Anonymkode: e2e9f...1fd Du glemte anti-woke, som er anti-medmenneskelig Anonymkode: 274fa...17e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå