Gå til innhold

Finnes det en gratis oppskrift på Novise genser?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg ønsker å strikke min første genser. Hva slags garn vil dere anbefale ? Det må være et garn som ikke klør. Er det noen her inne som vil legge ut oppskrift på Novise genser? 

Eller hvor anbefaler dere å bestille oppskrift? 

Anonymkode: 4b7c8...ff4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg skjønner ikke helt oppskriften hvis jeg skal strikke genser i dyr. L Hvor mange masker skal jeg legge opp . Halsen strikkes først. Hvor mange masker skal jeg legge opp til hals? Er det rett å vrang på hals? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg skal strikke genser i str. L 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg skjønner ikke helt oppskriften hvis jeg skal strikke genser i dyr. L Hvor mange masker skal jeg legge opp . Halsen strikkes først. Hvor mange masker skal jeg legge opp til hals? Er det rett å vrang på hals? 

Dette står jo i oppskriften. Står veldig godt forklart. Kan være lurt å markere de tallene som gjelder for din størrelse, så er det lettere å holde oversikt. 

Anonymkode: 96516...cea

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du må jo lese oppskriften. Det står feks «legg opp 30 (40) 50 (60) m» som da sier deg hvor mange masker du skal legge opp i din str. Feks at det er str- s (m) l (xl) 

Marker de tallene som gjelder din størrelse 

Anonymkode: 24dee...f7a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Alt står i oppskriften, og det er også videoer på YouTube til denne :) 

Anonymkode: 8414c...7a9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg håper virkelig ingen har vært så dumme å sende deg oppskriften. Den koster bare 60 kr, og er veldig dårlig gjort overfor designeren. Vi skal være glade for at vi er så heldige at vi kan kjøpe oppskrifter uten garn, men det er veldig ødeleggende når kjøpeoppskrifter blir delt rundt om. Det kan føre til at man til slutt ikke får kjøpt bare oppskriftene.

Når man tenker på hva man bruker på garn, så er ikke 60 kr noe i forhold. Skam dere som deler kjøpeoppskrifter. 

Anonymkode: cca19...323

• Liker 6
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Alt dette står i oppskriften som du får etter at du har betalt for den 🙂 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...