AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #1 Skrevet 7. mars 2023 Lang historie kort.. jeg bestemte meg for å kutte ut en barndomsvenninne som jeg har kjent i 20+ år. Vi har ikke hatt mye fysisk kontakt de siste årene, men det meste har foregått over sosiale medier. Men nå ble det altså nok og jeg så meg nødt til å kutte henne ut. Det etterlater et stort tomrom. Hva skal jeg fylle det med? Jeg kan liksom ikke bare gå og få nye venner, for ingen kjenner meg jo sånn som hun gjør, og alt vi har vært igjennom sammen. Hun var alltid den jeg kunne "sutre" til og få støtte, og jeg gjorde det samme for henne. De siste årene har denne støttet forsvunnet helt, hun bare overkjører meg og kaller meg stygge ting.. En av grunnene til at jeg kuttet henne ut. Vet ikke helt hva jeg vil med dette, men jeg er både trist og lettet over valget mitt. Hva gjør jeg for å komme meg videre? Noen som har noen tanker? Anonymkode: 33f03...ae8
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #2 Skrevet 8. mars 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Lang historie kort.. jeg bestemte meg for å kutte ut en barndomsvenninne som jeg har kjent i 20+ år. Vi har ikke hatt mye fysisk kontakt de siste årene, men det meste har foregått over sosiale medier. Men nå ble det altså nok og jeg så meg nødt til å kutte henne ut. Det etterlater et stort tomrom. Hva skal jeg fylle det med? Jeg kan liksom ikke bare gå og få nye venner, for ingen kjenner meg jo sånn som hun gjør, og alt vi har vært igjennom sammen. Hun var alltid den jeg kunne "sutre" til og få støtte, og jeg gjorde det samme for henne. De siste årene har denne støttet forsvunnet helt, hun bare overkjører meg og kaller meg stygge ting.. En av grunnene til at jeg kuttet henne ut. Vet ikke helt hva jeg vil med dette, men jeg er både trist og lettet over valget mitt. Hva gjør jeg for å komme meg videre? Noen som har noen tanker? Anonymkode: 33f03...ae8 Hvorfor overkjører hun deg og kaller deg stygge ting da? Tomrom som det er ikke så lett å erstatte, men som du skriver - de siste årene har det vært sosiale medier kontakt. Bruk andre venner til sutring og støtte. Ta deg en god fjelltur, "lei en film" ... selv om det nok hadde virket bedre før, å tatt en tur på videokiosken. Ikke tenk på dette som et tap, du fortjener bedre enn å bli behandlet slik. Anonymkode: 27d18...40b 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #3 Skrevet 8. mars 2023 For å få et sånt vennskap igjen, så må du bli kjent med en ny. Et godt vennskap må starte et sted, start med å bli kjent. Kanskje noen av de nye bekjentskapene blir din trygge nye venninne? Anonymkode: 450b9...1de 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #4 Skrevet 8. mars 2023 Og når det kommer til at ingen kjenner deg på samme måte som tidligere venninne: Nå er hun ute av bildet. Lag nye minner, uansett om de er gode eller om det er en dårlig periode dere støtter dere på hverandre - med en ny. Det vil være like verdifullt Anonymkode: 450b9...1de 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2023 #5 Skrevet 8. mars 2023 15 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor overkjører hun deg og kaller deg stygge ting da? Tomrom som det er ikke så lett å erstatte, men som du skriver - de siste årene har det vært sosiale medier kontakt. Bruk andre venner til sutring og støtte. Ta deg en god fjelltur, "lei en film" ... selv om det nok hadde virket bedre før, å tatt en tur på videokiosken. Ikke tenk på dette som et tap, du fortjener bedre enn å bli behandlet slik. Anonymkode: 27d18...40b Hun har veldig ekstreme meninger, og jeg synes hun blir bare verre og verre. Jeg er ikke politisk engasjert, og jeg aksepterer at folk er forskjellige og at de må få lov til å ha forskjellige meninger, men det tåler hun ikke. Hun kaller meg uopplyst, bortskjemt hvit nordmann, at jeg ikke forstår etc... Jeg har ikke lyst til å krangle med hverken henne eller andreSpesielt ikke over nett, der så mye oppfattes på feil måte. Takk for støtte og råd, alle dere som har svart Anonymkode: 33f03...ae8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå