Gjest Anonymous Skrevet 29. oktober 2002 #1 Del Skrevet 29. oktober 2002 http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/ar...rticleID=426242 Heia Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 29. oktober 2002 #2 Del Skrevet 29. oktober 2002 Vi må følge de reglene vi selv har innført. Les Storbergets siste setning - FrP har også vært med å innføre dem. Noen ganger kan det føles urettferdig, men vi vil vel heller ikke ha en stat hvor man bestemmer reglene etterhvert...? Ikke jeg i hvert fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. oktober 2002 #3 Del Skrevet 29. oktober 2002 Han har helt syre på kvinner og barn og derfor fortjener han støtte fra oss naive nordmenn. mvh. En som ikke betaler skatt med glede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 29. oktober 2002 #4 Del Skrevet 29. oktober 2002 Det er en påstand som vi, etter hva jeg har forstått, ikke er bekreftet, men han fortsatt mistenkes for. Hva du og jeg tror er heldigvis ikke grunnlaget for dom her i landet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. oktober 2002 #5 Del Skrevet 29. oktober 2002 og han leder en terroristgruppe og har drevet med narkosmugling i stor skala. Bare en sånn MISTANKE budre være nok til å ikke innvilge gratis advokatstøtte i utlandet. Men vi lever jo i Norge og der har de fleste nisselue! Gratis sosialstønad og advokat hjelp til alle terrorister, narkosmuglere heretter!!! HUrra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Youvela Skrevet 29. oktober 2002 #6 Del Skrevet 29. oktober 2002 han har helt syre på kvinner Tør jeg spørre om du har noen bevis????????? NEI!! D finnes ingen bevis på at Mullah Krekar er kvinne eller barnemishandler.... Eller at han har kontakt med Al-Qaida????? Har du aldri hørt: MAN ER USKYLDIG TIL DET MOTSATTE ER BEVIST! Ja kanskje jeg er naiv, men vi gir jo fri rettshjelp til mordere, overgripere osv....... Og de er foresten NORSKE (VI) Nordmenn er like jævli som alle andre..... Ikke tro noe annet, gjest! --<---<-@ Shabbi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Youvela Skrevet 29. oktober 2002 #7 Del Skrevet 29. oktober 2002 han har helt syre på kvinner Tør jeg spørre om du har noen bevis????????? NEI!! D finnes ingen bevis på at Mullah Krekar er kvinne eller barnemishandler.... Eller at han har kontakt med Al-Qaida????? Har du aldri hørt: MAN ER USKYLDIG TIL DET MOTSATTE ER BEVIST! Ja kanskje jeg er naiv, men vi gir jo fri rettshjelp til mordere, overgripere osv....... Og de er foresten NORSKE (VI) Nordmenn er like jævli som alle andre..... Ikke tro noe annet, gjest! --<---<-@ Shabbi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 29. oktober 2002 #8 Del Skrevet 29. oktober 2002 Lover og regler gjelder for alle. M. Krekar HAR faktisk en tilknytning til Norge som gjør at han omfattes av dette regelverket, enten vi liker det eller ei... Alle mistenkte har faktisk rett til å få sin sak behandlet av en domstol, og godt er det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 29. oktober 2002 #9 Del Skrevet 29. oktober 2002 En av kjennetegnene på en rettsstat er at regler gjelder for ALLE, også når vi synes at noen ikke har "fortjent" å få noen rettighet. Det er også viktige prinsipp at man er uskyldig inntil man er dømt, at det er påtalemyndighetene som har bevisansvar og at man - uansett hva man er anklaget for, har rett til et så godt forsvar som mulig. Rokker vi ved noe av dette, får vi fort et regime ingen vil ha - og som kan ligne det gamle regimet i Sør-Afrika. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå