Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I dag traff jeg en barndomskompis som det er 10 år siden jeg så sist. Jeg ble på mange måter satt ut, fordi han var helt annerledes, på en positiv måte. Fikk litt lyst til å sende en melding for å spør om han vil ta en kaffe eller en øl en dag. 

Er dette rart eller er det innafor? Vi vokste opp sammen, men mistet kontakt på ungdomsskolen. Jeg er genuint interessert i å vite mer om hvem han er i dag. Tenker ikke at dette nødvendigvis er en start på et nytt vennskap, men heller at jeg er nysgjerrig og tenker det kunne vært hyggelig.

Jeg overtenker nok dette. Det er jo trossalt bare et spørsmål. Hvordan ville du reagert på en sånn melding etter 10 år uten kontakt? Er det rart eller hyggelig?

-Mann 28

Anonymkode: 43286...420

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde syns det var kjempe koselig :)

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

I dag traff jeg en barndomskompis som det er 10 år siden jeg så sist. Jeg ble på mange måter satt ut, fordi han var helt annerledes, på en positiv måte. Fikk litt lyst til å sende en melding for å spør om han vil ta en kaffe eller en øl en dag. 

Er dette rart eller er det innafor? Vi vokste opp sammen, men mistet kontakt på ungdomsskolen. Jeg er genuint interessert i å vite mer om hvem han er i dag. Tenker ikke at dette nødvendigvis er en start på et nytt vennskap, men heller at jeg er nysgjerrig og tenker det kunne vært hyggelig.

Jeg overtenker nok dette. Det er jo trossalt bare et spørsmål. Hvordan ville du reagert på en sånn melding etter 10 år uten kontakt? Er det rart eller hyggelig?

-Mann 28

Anonymkode: 43286...420

Bare trivelig det. Har jo fått sånne meldinger selv, helt ut av det blå. 10 år er jo ingenting heller i "det store bildet", egentlig. Kjør på!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde blitt glad 😊

Anonymkode: 99c94...09d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde syntes det var veldig koselig ☺️

Anonymkode: 7a26a...616

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Veldig hyggelig! 

Anonymkode: a9e45...304

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare kjør på, men respekter om han ikke ønsker det. Det er mange som av ulike grunner ikke ønsker å delta på re-union, treffe gamle klassevenner og så videre.

Anonymkode: e2b03...b4d

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde syntes det var veldig hyggelig, bare ta kontakt du 😊

Anonymkode: db2d9...921

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde blitt veldig glad!

Er det ikke bedre å ta sjansen på noe enn å lure på om man skal? Bedre å angre på noe man har gjort, tenker jeg da... (selv om jeg ikke tror det blir noe å angre på her, så lenge man er forberedt på at vedkommende kanskje har "fullt" i livet sitt).

Anonymkode: 924bc...bf2

• Liker 1
Skrevet

Ville ikke nevnt refleksjonen over hva denne kaffen/ølen skal være i meldingen…

Men bortsett fra det, er det jo bare hyggelig! Jeg hadde i alle fall blitt veldig glad. Nå har dere jo møttes, så da er det jo mer naturlig også. Men jeg ville ikke stusset uansett. Det er jo et veldig uskyldig spørsmål, og sannsynligvis er verste som kan skje at du får et nei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...