Gå til innhold

Er dette normalt vennskap mellom mann og kvinne eller blir jeg bedratt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mann 41 år her. Gift med en flott dame i 10 år, sammen har vi to barn. Kona mi reiser en del i jobben, og hun har en kollega hun tilbringer mye tid med på reiser. Han er ugift, ingen barn. De spiser middager sammen, går turer i fjellet, reiser til omkringliggende steder i bilen hans, shopper, prater til langt på natt, går på attraksjoner +++. De er blitt sett i bilen hans utenfor hotellet de bodde på kl 2 på natten, bare de to, alene. Dette er jeg blitt fortalt av en ekskollega av henne som også er min kompis. Kona mi har ikke sagt noe om dette annet enn at de er venner. Mao, hun skjuler det ikke, hun bare unngår å fortelle. Er dette bekymringsverdig? Tror dere hun ligger med han? Jeg kan ikke spørre henne fordi hun allerede oppfatter meg som en sjalu type.

Anonymkode: 5ad02...007

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg, som singel, har reist på flere jobbturer med gifte kollegaer, ofte bare jeg og en til. Vi gjør hyggelige ting utenfor jobb når vi er der over flere døgn, og ender ofte opp i baren sent på kveld - gjerne til det stenger. Jeg ligger ikke med noen av de. Ikke har jeg følelser for noen av de heller.

Anonymkode: 58b91...845

• Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg har en jobb med mye reising, og jeg har også noen sånne kollegavennskap. Har aldri opplevd noe seksuelt eller romantisk i omgangen med dem. Vi bor på samme hotell / hytte, trener sammen, spiser sammen, tar et glass vin på rommet eller en kaffe på morgenturen. Man må jo ha et liv når man ikke er hjemme også.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Min mann hadde ikke fått lov å gjøre alle de tingene du nevnte med en annen dame. jeg stoler rett og slett ikke på single damer. 

Anonymkode: 92c7f...91a

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også slik type kontakt med mine kollegaer av motsatt kjønn. Ingenting seksuelt har skjedd mellom oss av den grunn. 

Anonymkode: dbcae...da6

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Mann 41 år her. Gift med en flott dame i 10 år, sammen har vi to barn. Kona mi reiser en del i jobben, og hun har en kollega hun tilbringer mye tid med på reiser. Han er ugift, ingen barn. De spiser middager sammen, går turer i fjellet, reiser til omkringliggende steder i bilen hans, shopper, prater til langt på natt, går på attraksjoner +++. De er blitt sett i bilen hans utenfor hotellet de bodde på kl 2 på natten, bare de to, alene. Dette er jeg blitt fortalt av en ekskollega av henne som også er min kompis. Kona mi har ikke sagt noe om dette annet enn at de er venner. Mao, hun skjuler det ikke, hun bare unngår å fortelle. Er dette bekymringsverdig? Tror dere hun ligger med han? Jeg kan ikke spørre henne fordi hun allerede oppfatter meg som en sjalu type.

Hallo! Du må ta en prat m/henne.shopper og prater til langt på natt. Dette blir for dumt!

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg reiste mye ifbm jobb som ung selv, og ved slike vennskap utviklet det seg ofte noe mer. Enten rent seksuelt eller romantisk. Det er derfor jeg er bekymret. 
TS

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg reiste mye ifbm jobb som ung selv, og ved slike vennskap utviklet det seg ofte noe mer. Enten rent seksuelt eller romantisk. Det er derfor jeg er bekymret. 
TS

Ja, derfor må du ta en prat!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Husk at kona di er sammen med DEG! Hvis hun var interessert i kollegaene sine så hadde hun dumpet deg. Legg sjalusien din vekk😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingenting her som indikerer at de ligger sammen. Kvinner er i mye høyere grad enn menn kapable til å ha nære vennskap med motsatt kjønn, og i og med at hun er opptatt så er hun mest sannsynlig også krysset vekk i listen som "potensiell flørt" for denne mannlige kollegaen fra hans side. 

Jeg gjør sånne ting du beskriver med kamerater jeg også. Det er veldig fint å ha en nær mannlig venn som verdsetter deg som kun venn. 

Anonymkode: afa5c...7a9

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

TS

Det sier mer om deg enn om hun. 

Anonymkode: afa5c...7a9

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du må ikke straffe henne for at du selv er lett påvirkelig.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Med summen av alt dette, så vil jeg si det er veldig liten sjanse hun er trofast desverre. Slik oppførsel hadde jeg aldri godtatt 

Anonymkode: b19fe...182

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Min mann hadde ikke fått lov å gjøre alle de tingene du nevnte med en annen dame. jeg stoler rett og slett ikke på single damer. 

Anonymkode: 92c7f...91a

Men stoler du på mannen din?

AnonymBruker
Skrevet

Men er det et normalt vennskap?

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg hadde ikke tillatt en partner å legge seg borti hvem jeg omgås på jobben. Har nulltoleranse for kontrollbehov.

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Mann 41 år her. Gift med en flott dame i 10 år, sammen har vi to barn. Kona mi reiser en del i jobben, og hun har en kollega hun tilbringer mye tid med på reiser. Han er ugift, ingen barn. De spiser middager sammen, går turer i fjellet, reiser til omkringliggende steder i bilen hans, SHOPPER prater til langt på natt, går på attraksjoner +++. De er blitt sett i bilen hans utenfor hotellet de bodde på kl 2 på natten, bare de to, alene. Dette er jeg blitt fortalt av en ekskollega av henne som også er min kompis. Kona mi har ikke sagt noe om dette annet enn at de er venner. Mao, hun skjuler det ikke, hun bare unngår å fortelle. Er dette bekymringsverdig? Tror dere hun ligger med han? Jeg kan ikke spørre henne fordi hun allerede oppfatter meg som en sjalu type.

Kanskje han er homo? Heterofile menn pleier ikke å shoppe med venninner...

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ts

Det er jo helt umulig for utenforstående å vite. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Thyra skrev (5 minutter siden):

Kanskje han er homo? Heterofile menn pleier ikke å shoppe med venninner...

Ikke homo. 
TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ts

Som du leser høres dette normalt ut hos flere av oss.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...