Gå til innhold

Så var det slutt for "Kåss til kvelds"

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De kunne spart seg for Markus men ellers helt greit program og ikke minst deilig med ett avbrekk fra sport og idrettsutøvere. Er spent på hva som kommer nå. Synes det blir mindre og mindre på Nrk som er interessant for meg pluss det er enormt med repriser.

Anonymkode: 78b80...2cc

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser aldri på talkshow. Er null interessert i kjendiser og deres liv og meninger.

Anonymkode: 76d7a...774

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du er glad det ble tatt av plakaten?

Anonymkode: 58182...7d7

Ja, dummeste programmet jeg har sett. 

Anonymkode: f2f1b...4ae

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist.. jeg og samboeren koste oss med programmet 

Anonymkode: 9a468...3d0

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri sett en eneste episode 

Anonymkode: 44427...e45

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker Else, synes Marius er litt teit. Selvfølgelig avhengig av hvem som er gjester.

Beste minne: Holdt på å le meg ihjel da Alex Rosén fortalte om da han tirret hissigproppen Kjell Bekkelund. 🤣 

Kommer til å savne programmet. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synd, for det var et trivelig program, synes jeg. 

Anonymkode: e478b...3e1

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten Markus hadde dette vært et helt ordinært og 'koselig' talkshow. Det ble det ikke. Synes vi skal verdsette uforutsigbarhet. Kommer til å savne det!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte det helt greit  Selv musikkinnslagene glimtet til en sjelden gang. Jeg har til tider ledd meg fillete. Else får frem mye rart i enkelte gjester. Men jeg syns ikke gjestene, i denne siste sesongen spesielt, har appelert noe særlig for min del. Mange har vært direkte kjedelige. Kommer nok ikke til å savne programmet, men vel blåst alt i alt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette programmet har jeg aldri hørt om.

Anonymkode: 56f4c...9b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

De kunne spart seg for Markus men ellers helt greit program og ikke minst deilig med ett avbrekk fra sport og idrettsutøvere. Er spent på hva som kommer nå. Synes det blir mindre og mindre på Nrk som er interessant for meg pluss det er enormt med repriser.

Jammen, ser du på NRK direkte? Hvoror ikke bruke streamingtjesten deres tv.nrk.no  , så kan du velge akkurat hva du vil og slipper helt unna sport og repriser.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett en eneste episode av dette. Jeg synes Else er slitsom. Så blir ikke noe savn fra meg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg blir ikke lørdagskvelden den samme uten Kåss til kvelds 💔

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker Else. Men spoler når han fyren holder på. Hadde nok sett programmet oftere hvis det kun var Else som programleder. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker Else egentlig. Synes hun er varm, morsom, fantastisk. Elsker hun på Instagram, synes "kondolerer" var one in a million forestilling. Digger mye hun har gjort opp igjennom tidene, både gammalt og nytt. Damen er helt rå og tvers igjennom gull 🤩

Men Kåss til kvels har skuffet brutalt. Fryktelig slitsomt, anmassende, bråkete og ikke noe kjekt å se på. Marius har jeg hele tiden kunne styrt meg fra så at han er med har nok sikkert ikke hjulpet på. Jeg har sett noen episoder her og der når streaming listene mine har vært fullstendig tom men kommer nok knapt til å merke at det er vekke fra skjermen. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jammen, ser du på NRK direkte? Hvoror ikke bruke streamingtjesten deres tv.nrk.no  , så kan du velge akkurat hva du vil og slipper helt unna sport og repriser.

Klart man kan streame men det er fortsatt det samme som ligger på nett som vises på skjermen direkte. Man skal bla ganske mye for å finne noe nytt som er interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bra at det er slutt, men dumt at de får nye program. Else har i mange år vært over alt i alle kanaler. Oppbrukt. Trenger lang pause fra radio og TV. Forferdelig slitsom dame.

Anonymkode: ba391...f6d

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg er i alle falle ganske fornøyd med dette! 

dette tullballet der burde ikke gått i en eneste episode en gang...  

Anonymkode: b33db...5f6

Så enig, så enig !     Aldri skjønt hva denne kjerringa har på tv å gjøre. 

Anonymkode: 9532a...446

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på om gjestene er interessante. Samme med Lindmo. Nytt på nytt klarer jeg ikke lenger pga den politisk korrekte Pernille Sørensen. 

Anonymkode: adefe...601

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...