Gå til innhold

Ønsker jenter å bli sjekket opp på treningssenter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Regner med mange svarer nei og at de ønsker å være i fred, men når jeg ser hvordan jenter kler seg på mitt treningssenter, så stiller jeg jo spørsmål ved intensjonene. 

Jeg er i et forhold, så er ikke i markedet uansett, men setter jo pris på utsikten :) 

Anonymkode: c904d...cf4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

NEI vi ønsker å trene!! Og som vanlig ellers for oppegående kvinner så liker vi å kle oss bra, mest for å konkurrere innad med de andre kvinnene og markere rang.

Anonymkode: fe219...89d

  • Liker 7
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk for deg selv, jeg elsker oppmerksomheten jeg får av gutta! Ingen vits å juge, du kler deg sexy på sentret for å tiltrekkende deg oppmerksomhet, det vet alle jenter, det er bare så teit når noen sier noe annet.. 

 

problemet ligger i at vi ønsker selektiv oppmerksomhet, er han kjekk og pen å se på, så kiler det i magen, men er han mindre tiltrekkende, så er det ikke like kult! 
 

Er så lei at andre jenter lyver om dette, når noen jenter drar på seg yoga buksa, og rumpeballene er direkte synlig - jo, det er for oppmerksomhet, jo vi liker det, men det er selektiv oppmerksomhet! Trist, men sant. 

Anonymkode: ff40e...492

  • Liker 7
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

 Er så lei at andre jenter lyver om dette, når noen jenter drar på seg yoga buksa, og rumpeballene er direkte synlig - jo, det er for oppmerksomhet, jo vi liker det, men det er selektiv oppmerksomhet! Trist, men sant. 

Anonymkode: ff40e...492

Eksakt. De klesplaggene enkelte kler seg med (og jeg klager ikke bare så det er sagt) er jo slett ikke en nødvendighet for optimal ytelse. Kunne fint prestert like bra med en normal treningstights.

Men om du liker oppmerksomheten betyr det at du hadde satt pris på om noen av de hvor det kiler i magen tok kontakt? :)  Har det skjedd før?

Jeg er som sagt ikke i markedet nå om dagen så det er ikke en aktuell problemstilling, men jeg har sjekket opp jenter på treningssenter tidligere for noen år tilbake med godt hell. Nå har jeg jo blitt litt eldre også, men føler at det kanskje har blitt en større barriere mellom folk for slik hverdagslig kontakt mellom fremmede enn hva som var tilfelle den tiden jeg var mer aktiv på den fronten. Og selv da var det nok litt uvanlig.

Anonymkode: c904d...cf4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg tar av giftering fordi den er upraktisk ved vektløfting,  ikke fordi jeg vil sjekkes opp 

Anonymkode: 73ccb...f4f

  • Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neii hater når folk prater til meg mens jeg trener!!

Anonymkode: 56eb9...85c

  • Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, ønsker å være i fred uansett hvordan mannen ser ut. Er på treningssenteret for å trene, ikke noe annet. 
Og nei har ikke på meg visse klær fordi jeg vil bli sett på. Selvfølgelig vil jeg ha på treningsklær som sitter bra, skal man se stygg ut med vilje da eller? Finnes veldig få treningstightser for kvinner som ikke fremhever rumpa f.eks. Så er veldig vanskelig å skjule kroppen sin hvis det er det dere mener at vi skal hvis ikke vi vil ha oppmerksomhet

Anonymkode: 4a2dc...537

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les kroppsspråk, noen vil, noen vil ikke. Ei som sier nei, kan møte et unntak, ei som sier ja, møter nok mange hun tenker nei til 

Bare fordi man er kledd på en måte som blir oppfattet som utfordrende, betyr ikke det at man ønsker kontakt med en vær som er vitne til den bekledningen. Eller noen i det hele tatt. Kanskje man bare liker å føle seg hotstuff, å det er alt? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kler meg ikke opp på trening, men hadde ikke hatt noe imot å bli sjekket opp av en kjekk, oppegående fyr på treningssenteret. Det har aldri skjedd. Som regel ender jeg opp ved siden av freaka typer som roper, hoier og synger høyt, falskt og uforståelig mens de desperat lengter etter oppmerksomhet.

Anonymkode: be6dc...646

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Eksakt. De klesplaggene enkelte kler seg med (og jeg klager ikke bare så det er sagt) er jo slett ikke en nødvendighet for optimal ytelse. Kunne fint prestert like bra med en normal treningstights.

Men om du liker oppmerksomheten betyr det at du hadde satt pris på om noen av de hvor det kiler i magen tok kontakt? :)  Har det skjedd før?

Jeg er som sagt ikke i markedet nå om dagen så det er ikke en aktuell problemstilling, men jeg har sjekket opp jenter på treningssenter tidligere for noen år tilbake med godt hell. Nå har jeg jo blitt litt eldre også, men føler at det kanskje har blitt en større barriere mellom folk for slik hverdagslig kontakt mellom fremmede enn hva som var tilfelle den tiden jeg var mer aktiv på den fronten. Og selv da var det nok litt uvanlig.

Anonymkode: c904d...cf4

100%, men så elsker jeg å se hvor fin rumpa mi blir i den, så den oppmerksomheten kommer med det er naturlig! Skulle tro noen ikke forstår at det er sexy, og det som er sexy skaper oppmerksomhet! 
 

det har skjedd før, og var bare hyggelig, skjønner ikke hvorfor noen skal være så sutrete, liker de ikke oppmerksomheten av noen, men litt av de kjekks gutta, så kan de kle på seg noe annet.. 🤷🏻‍♀️

Mitt tips, bare smil og vær hyggelig! Over tid kjenner man hverandre igjen, og da blir den barrieren lavere for å si hei, osv ☺️

Anonymkode: ff40e...492

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klær er aldri en invitasjon til noe som helst! 

Det å trene i tettsittende klær er mest komfortabelt og gir størst bevegelsesfrihet i motsetning til løse store klær, og tettsittende klær holder puppene på plass, vondt når de spretter for hver knebøy, på tredemølla eller kommer i veien ved vektløfting. 

Jeg personlig hadde ikke hatt noe i mot å bli sjekket opp på treningssenter HVIS det var av en jeg så ofte og hadde vist ved blikkontakt og hilsing over tid at jeg var trygg på han og syns kontakt var greit. Om det var av en som bare pleide å glo på meg og jeg aldri smilte tilbake til så hadde det vært ubehagelig. 

Anonymkode: 50a81...720

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Snakk for deg selv, jeg elsker oppmerksomheten jeg får av gutta! Ingen vits å juge, du kler deg sexy på sentret for å tiltrekkende deg oppmerksomhet, det vet alle jenter, det er bare så teit når noen sier noe annet.. 

 

problemet ligger i at vi ønsker selektiv oppmerksomhet, er han kjekk og pen å se på, så kiler det i magen, men er han mindre tiltrekkende, så er det ikke like kult! 
 

Er så lei at andre jenter lyver om dette, når noen jenter drar på seg yoga buksa, og rumpeballene er direkte synlig - jo, det er for oppmerksomhet, jo vi liker det, men det er selektiv oppmerksomhet! Trist, men sant. 

Anonymkode: ff40e...492

Du er helt åpenbart ikke dame selv. Du snakker som en incel 

Anonymkode: 50a81...720

  • Liker 14
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Snakk for deg selv, jeg elsker oppmerksomheten jeg får av gutta! Ingen vits å juge, du kler deg sexy på sentret for å tiltrekkende deg oppmerksomhet, det vet alle jenter, det er bare så teit når noen sier noe annet.. 

 

problemet ligger i at vi ønsker selektiv oppmerksomhet, er han kjekk og pen å se på, så kiler det i magen, men er han mindre tiltrekkende, så er det ikke like kult! 
 

Er så lei at andre jenter lyver om dette, når noen jenter drar på seg yoga buksa, og rumpeballene er direkte synlig - jo, det er for oppmerksomhet, jo vi liker det, men det er selektiv oppmerksomhet! Trist, men sant. 

Anonymkode: ff40e...492

Enig! Jente her selv som liker selektiv oppmerksomhet. Jeg har på meg fine treningsklær hvor man godt kan se formene mine, og jeg elsker når mange av de guttene jeg synes er kjekke, ser på meg. Eneste jeg ikke liker er hvis de er gamle og ekle.

Anonymkode: a2eef...97b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nei, ønsker å være i fred uansett hvordan mannen ser ut. Er på treningssenteret for å trene, ikke noe annet. 
Og nei har ikke på meg visse klær fordi jeg vil bli sett på. Selvfølgelig vil jeg ha på treningsklær som sitter bra, skal man se stygg ut med vilje da eller? Finnes veldig få treningstightser for kvinner som ikke fremhever rumpa f.eks. Så er veldig vanskelig å skjule kroppen sin hvis det er det dere mener at vi skal hvis ikke vi vil ha oppmerksomhet

Anonymkode: 4a2dc...537

Noen ja, men ikke alle 🤷🏻‍♀️

det finnes tights som ikke sitter så stramt at rumpeballene er fysisk delt og du avslører alt, slutt å tull.. 

det er masse av jenter i garderoben her, har på maskara, sprayer seg med parfyme, så kanskje det ikke gjelder deg, men her er det mange, så.. 💁🏻‍♀️

Anonymkode: ff40e...492

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Eksakt. De klesplaggene enkelte kler seg med (og jeg klager ikke bare så det er sagt) er jo slett ikke en nødvendighet for optimal ytelse. Kunne fint prestert like bra med en normal treningstights.

Nei det stemmer faktisk ikke. De stramme treningstighstene er laget i mye mer pustende og stretchy materiale enn de tykkere tightsene som ikke er like lette og bevegelige og det er faktisk ikke jenters feil at de som produserer ekte kvalitets tights for trening lager de med scrunchback og farger som fremhever rumpa. 

Anonymkode: 50a81...720

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bunner egentlig ut i energi. Har vi hatt mye øyekontakt, smilt til hverandre og du leser kroppsspråket mitt som innbydende - så værsegod. Gutta må bli flinkere til å lese energien😉

Anonymkode: a2eef...97b

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Klær er IKKE en invitasjon.

Anonymkode: 6a711...beb

  • Liker 5
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er masse av jenter i garderoben her, har på maskara, sprayer seg med parfyme, så kanskje det ikke gjelder deg, men her er det mange, så.. 

Anonymkode: ff40e...492

Det slår deg ikke at det er for å ikke stinke svette og at de tar på vannfast mascara for at de ikke skal se ut som en dopa panda? 

Du høres ut som Jordan Peterson om du virkelig mener at jenter er seksuelt provoserende bare fordi de har på seg sminke 

Anonymkode: 50a81...720

  • Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du er helt åpenbart ikke dame selv. Du snakker som en incel 

Anonymkode: 50a81...720

Jøsses.. Fordi jeg ikke deler samme syn som deg, så er jeg plutselig ikke en dame lenger, men også Incel? Kjære vene, ta deg et glass rødvin, og logg av 😂

jeg er både en dame, med barn, og setter pris på oppmerksomhet, og sier det bare som det er, VI liker selektiv oppmerksomhet, kanskje ikke alle, men mange av oss.. 

Anonymkode: ff40e...492

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Jøsses.. Fordi jeg ikke deler samme syn som deg, så er jeg plutselig ikke en dame lenger, men også Incel? Kjære vene, ta deg et glass rødvin, og logg av 😂

jeg er både en dame, med barn, og setter pris på oppmerksomhet, og sier det bare som det er, VI liker selektiv oppmerksomhet, kanskje ikke alle, men mange av oss.. 

Anonymkode: ff40e...492

Ganske sikker på at du tilhører et kraftig mindretall, altså.

Anonymkode: 6a711...beb

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...