Gå til innhold

Holdninger blandt antirøykere.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Helt ferske tall viser at 25% nordmenn er faste røykere.

Tok du dem nettopp ut av ovnen eller?

Hva med å vise til kilde?

-Babyboy

Gjest Gjest_MD_*
Skrevet
Tok du dem nettopp ut av ovnen eller?

Hva med å vise til kilde?

-Babyboy

Neida, jeg tok dem ikke ut av ovnen, der har jeg brød for øyeblikket. Jeg så det på text-tv nå rett før jul. Husker dessverre ikke om det var nrk eller tv2...

Skrevet

Jeg er også en røyker, med de som ikke røyker selv, vet ikke hvor vanedannende dette er, de greier ikke å sette seg inn i situasjonen...synd.

Prøv å ta fra dem den tingen de er avhengig av, det være seg sjokolade, morgenavisen eller whatever, da får pipa en annen lyd.

Jeg har et barn, men jeg røyker selvfølgelig IKKE inne, hverken der mitt eller andres barn er, og jeg har heller aldri likt å være i et røykfylt rom selv.

Og jeg er også kjempeglad for at det ikke er lov å røyke på uteplasser, jeg forstår at ikke røykere vil puste i frisk luft!

Vi røykere er ikke så ille! stå på røykere! dette har ikke noe med røykinga å gjøre, bare det at folk liker å klage på andre! : :)

Skrevet

Jeg liker ikke røyk, men har ingenting mot røykere- dersom de tar hensyn. Røykere som mener at de har rett til å røyke hvor som helst har jeg noe i mot; men det gjelder alle egoister!

Argumenter og holdninger som kommer frem i det første innlegget er rett og slett idiotiske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...