Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fordi han vil utelukkende alltid ha sex som motivasjon til et såkalt «vennskap». Jeg har, av ren ensomhet beholdt «vennskap» med en eks. Han er godt gift, barn, alt på stell økonomisk. Årevis siden vi var sammen og kontakten er stort sett digital. (Nei, jeg bryr meg ikke om henne, da han var utro mot meg MED henne, dumpa meg etter flere år Sammen for å gå rett inn i forhold med denne kvinnen. Og nei, jeg vil aldri ha han tilbake, utro menn er  ikke min type menn) 

Han har vært på kaffebesøk et par ganger. Hyggelig men feil. Han prøver seg hver gang… Det han tror, at siden vi har hatt sex som par for mange år siden, er det fritt fram mens han er på besøk. Det er det ikke. Det er ikke sånn jeg er, selv om han er kronisk utro. Jeg skulle få besøk forleden dag, men droppa det da han foreslo at jeg sto naken i dusjen da han kom på besøk… Skrev eksplisitt om at nå er det vår, og det kjenner han på kroppen. Han rett og slett ville komme for å tømme seg, kunne man lese mellom linjene… Og jeg føler meg som et stykke kjøtt, ikke en venninne - og uansett blir kontakten feil, men trodde det kunne holdes innenfor visse anstendigheter og at vi kunne ha et vennskap… Ikke sex….  Jeg sa at jeg ikke var i form, så kaffebesøket/lunchen må bli senere en gang. Det var greit.

(Der har jeg betrodd meg til han om andre menn som kun er ute etter en ting, som har fått meg til å føle meg som dritt pga det. Så gjør han akkurat det samme selv.) 

Så jeg var oppe i natt og ferdigstilte et prosjekt og sendte snap med bilde av resultatet, der han svarte med et halvt passiv-aggressivt svar om så bra du får tid til sånt…. (Jeg hadde jo ikke tid til han da han ville komme på besøk osv)

Det er den følelsen man sitter igjen med, at man skal utnyttes. Forventninger jeg hverken kan eller vil fylle opp. Synet hans på meg, som ei lett tilgjengelig ei som man bare kan ta seg til rette med. Derfor: vennskap mellom kvinner og menn vil ikke gå. Det vil alltid være ett mål mannen har. Og det er å utnytte deg.

Anonymkode: 57c98...ee4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...