Gå til innhold

The Mandalorian

NordicViking

Anbefalte innlegg

Sesong 3 av serien 'The Mandalorian' streames nå hos Disney+.

'Mando' og 'Grogu' legger ut på en reise som på et eller annet tidspunkt skal ta dem til planeten Mandalore. 'Mando' har fått vite at han har brutt sitt løfte ved å ta av seg hjelmen og vise ansiktet sitt til 'Grogu', og at han derfor ikke lenger er en Mandalorianer. For å sone for dette og gjenopprette sin status må han bade i det levende vannet under gruvene på den sønderbombede planeten Mandalore.  (CNN)

...

For å henge helt med kan det være en fordel å ha sett 'The Book of Boba Fett' før man begynner på sesong 3, ellers kan man lett bli forvirret.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ramona1970

Jaaaaa! Baby Yoda :hjerte: 
Åh, må jeg se Boba Fett-serien altså....? Ville i grunn se mer i Star Wars - universet, så det kan jo være et godt påskudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ramona1970 skrev (22 timer siden):

Jaaaaa! Baby Yoda :hjerte: 
Åh, må jeg se Boba Fett-serien altså....? Ville i grunn se mer i Star Wars - universet, så det kan jo være et godt påskudd.

Du bør i alle fall se de 2-3 siste episodene av 'Boba Fett' for å få med deg utviklingen fra slutten av sesong 2 av 'The Mandalorian' og fram til i dag. Det vil forklare hvorfor en viss karakter plutselig dukker opp i episode 1 i sesong 3.  🤓

Endret av NordicViking
Skrivefeil
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boba Fett-serien er elendig. Ødelegger hele karakteren. Boba Fett er ikke en skalla, middelaldrende mann som går rundt uten maske hele tiden. De episodene som var bra, de to siste, hadde jo ingenting med Boba Fett å gjøre.

Anonymkode: d94f7...661

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Boba Fett-serien er elendig. Ødelegger hele karakteren. Boba Fett er ikke en skalla, middelaldrende mann som går rundt uten maske hele tiden. De episodene som var bra, de to siste, hadde jo ingenting med Boba Fett å gjøre.

Mente episode 5 og 6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.3.2023 den 15.20):

Haha, jeg er så enig. Dropp serien som helhet, men se de episodene med Luke og Grogu, mellom sesong 2 og 3 av The Mandalorian. For det er en god serie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 4.3.2023 den 15.20):

På mange måter enig. Men nå har det jo seg sånn at det er slik han er. Ikke fra de gode gamle Star Wars filmene, der var det kult at vi ikke fikk se ham, men fra filmene fra sent 90-tallet og tidlig 20-tallet. Er samme skuespillern som spiller Jango Fett (faren til Boba) i disse filmene og Book Of Boba Fett. Men jeg er egentlig enig med deg. 

Anonymkode: 4eba7...bf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

På mange måter enig. Men nå har det jo seg sånn at det er slik han er. Ikke fra de gode gamle Star Wars filmene, der var det kult at vi ikke fikk se ham, men fra filmene fra sent 90-tallet og tidlig 20-tallet. Er samme skuespillern som spiller Jango Fett (faren til Boba) i disse filmene og Book Of Boba Fett. Men jeg er egentlig enig med deg. 

Anonymkode: 4eba7...bf7

Ja, han ble ødelagt allerede den gangen. For meg og mange andre i hvert fall, det finnes vel noen som ikke er så opphengt i en Star Wars-karakter som knapt vises 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...